No se lähti kohtuudella, myyty 355kjpy. Automaatitkin maksaa tuon verran.
Heitin ~260kJpy löysän tuosta. Jäi omasta mielestä hieman kalliin makuiseksi, olkoon vaikka kuinka ruosteeton. Kuitenkin Japanissa vedelty se 160tkm ja aika väsyneen näköinen jo sisältä ja päältä. Kiinnostaisi tietää kuinka iso reikä on kuskin sivutuessa. Tuo alkantara on niin herkkä siitä kohti ja ihan normijuttu, tuo istuinosa jo aika rutussa sivulta, niin oletus että sivutuki hierottu myös puhki. Varmaan ihan mukavan käyttöauton tuosta ois saanut, mutta laskin että reilu 5500k€ casinohinta omalla kohdalla ois menny mukavasti. Nahkoilla/lämmityksellä ois ollu tehtaalta, niin tuo 355kjpy ois tuntunut paremmalta. Äkkiä tulee hintaa noista retrofittailuista/korjauksistakin, niin eipä harmita.
Näinhän se menee: tarjoaa sen mikä tuntuu itsestä hyvältä, niin ei harmita vaikka tulisikin omalle pihalle. Noita autoja kuitenkin riittää joka päivälle, ja varsinkin jos pitää mielen avoimena ja ei ole niin tarkka merkin/mallin/varusteiden suhteen, niin joskus voi löytää jotain kivaakin sopuhintaan.
Wallenius wilhelmsen Tracking, cargo id = oman auton vin (näet missä paatissa se on)
Ja laivaa voi seurata vaikka marinetrafficista.
Nonni, nyt se auto katos laivaseurannasta enkä osaa uudelleen sitä etsii :(
Tiputti kontin saksaan ja sen jälkeen en löytä sitä enää...
Tuolla WWT:N sivuilla ei ennää oo tuota cargo id kenttää?
Nonni, nyt se auto katos laivaseurannasta enkä osaa uudelleen sitä etsii :(
Tiputti kontin saksaan ja sen jälkeen en löytä sitä enää...
Tuolla WWT:N sivuilla ei ennää oo tuota cargo id kenttää?
Näittenkin hinnat karkaamassa, tässä ois ollut taas potentiaalien halpis 3.0 SMG . Puskuri halki ja silti sold 680k.
Ei riittäny jpc:n max bid tälläkään kertaa...
Tästä erinomaisen siisti ja ehjä T4, tuunattu ja kaikkee. Niin surullisen mätiä kuin nämä suomessa onkin, niin tässä voisi saada edes pariksi vuodeksi volkkarin, jota ei tarvitse hitsata.
Onhan komia turbodiesel. Erityisesti valkosivut lämmittää mieltä.
Komea S123 tosiaan, mutta taitaa olla ihan perinteisellä vaparikoneella kun valmistenumero alkaa 123190? :think Turbossa alkaisi 123193 ja kontissa lukisi Turbodiesel.
E: hetkinen, onko tuossa matkamittarissa vain 5 numeroa?
Komea S123 tosiaan, mutta taitaa olla ihan perinteisellä vaparikoneella kun valmistenumero alkaa 123190? :think Turbossa alkaisi 123193 ja kontissa lukisi Turbodiesel.
E: hetkinen, onko tuossa matkamittarissa vain 5 numeroa?
Comment