Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia muun merkkisistä autoista vol. 3

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • touring39
    BTCF Member
    • May 2005
    • 3901
    • Kaarina

    Originally posted by Mikko.92 View Post
    Iso kiitos molemmille vastauksesta! Hyvä tietää tuosta keylessistä. Starttaako kuitenkin avaimet taskussa vai onko tuossa avaimelle paikka mihin pitää laittaa?
    Joo, starttaa avaimet taskussa joka kerta. Ne on vaan ne ovenkahvat, jotka rupeaa temppuilemaan, aivan kuten pemareissakin. Ja ainakin Touaregissa on se normi avainpesäkin, jos vaik patterit loppuu avaimesta tms.
    Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

    Ex:
    e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

    Comment

    • Mikko.92
      Bimmer Rookie
      • Dec 2010
      • 193
      • -

      Originally posted by touring39 View Post
      Joo, starttaa avaimet taskussa joka kerta. Ne on vaan ne ovenkahvat, jotka rupeaa temppuilemaan, aivan kuten pemareissakin. Ja ainakin Touaregissa on se normi avainpesäkin, jos vaik patterit loppuu avaimesta tms.
      Okei, no antaa tuo sitten vielä jotain arvoa kun on tottunut nykyisessä avaimet taskussa ajamaan. Itsellä ei ole tässä melkein kolmen vuoden aikana e91 kahvojen kanssa ollut ongelmia, mitä nyt satunnaisia viiveitä. Olen kai ollut toistaiseksi onnekas.

      Comment

      • 33d
        BTCF Member
        • Sep 2013
        • 458
        • Finland

        Originally posted by Mikko.92 View Post
        Jos sattuisi eteen hyvillä varusteilla (acc, dynaudio, keyless access, webasto) ja performance paketilla oleva yksilö 20-30k€ väliin niin saattaisin käydä tutustumassa.
        DCC alusta kannattaa lisätä vielä vaatimuksiin, varsinkin jos tulee jokapäiväiseksi käyttöautoksi. Jonkun verran tollasella DSG Performancella ajellut ja useamman kerran on tullut asetuksia vaihdeltua.

        Kestävyydestä ei hirveästi faktoja ole sanoa, mutta vag ihmiset sanoo että mk7 olisi noi pahimmat lastentaudit 6 lovisesta DSGstä kadonneet ja että toi GTIssä oleva kaksilitrainen TSI ei yleensä syö öljyä tms. eikä kannata sotkea noihin vanhempiin pikkukoneisiin. Vesipumppu ongelmia ollut joillakin ja ketjunkiristäjät susia mutta se taisi koskea kutoskopan aikaisia koneita?

        Niin ja se homma mistä täälläkin sanottiin kun samoja kyselin että DSG öljyt pitäisi olla vaihdettuna 60tkm välein.

        Tuntuu että enemmän tuli mahdollisia kalliita remppoja eteen kun tutkaili uudempia bemareita. Vaikuttaa kyllä hyvältä autolta tuohon rahaan, itse tykkäsin.

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          Tonni täynnä, jatkot uudessa topikissa: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=391785
          Last edited by T3; 04-11-2019, 10:34.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎