näitähän ei sitten joka päivä tule enää vastaan: YKSIOMISTEINEN Baur cabrio E30 85tkm ajettuna, ja ikä huomioiden oikein siisti. Sisällä toki pientä antituunausta tarjolla, en ihan menisi vannomaan että toi kuskin penkki on alkuperäinen, ratti nyt ei vissiin ainakaan.
Kävin tänään hakemassa mesen jdmoutletilta sisusta oli C, mutta omaan silmään näyttää melkein uudelta:think, mitä nyt kuskin penkki hieman kulunut ja pikku muovipala puuttuu.
Kävin tänään hakemassa mesen jdmoutletilta sisusta oli C, mutta omaan silmään näyttää melkein uudelta:think, mitä nyt kuskin penkki hieman kulunut ja pikku muovipala puuttuu.
Toi näyttää B sisustalta, mutta esim. paha haju voi pudottaa pykälän lisää jos vedetty kessua tms. sisällä.
Sellainen e32 että kelpaisi kyllä pienestä pintaviasta huolimatta, musta auto ja mustat nahkashukoolit Toki tämä on normi mallissa se perusyhdistelmä, mutta ALPINA B12 mallissa mukava poikkeus.
Minä täällä vielä hölmöjä kyselen, mutta eikö näissä Japanintuonneissa ole ollenkaan ID lätkää? VIN kyllä löytyy runkoon hakattuna, mutta sitä lätkää ei löydy kummastakaan mistään X3 E83 ja Z4 E85
Minä täällä vielä hölmöjä kyselen, mutta eikö näissä Japanintuonneissa ole ollenkaan ID lätkää? VIN kyllä löytyy runkoon hakattuna, mutta sitä lätkää ei löydy kummastakaan mistään X3 E83 ja Z4 E85
Google ihmemaakaan ei löydä tähän vastausta.
Mikä on ID-lätkä?
Edit: jaa tarkoitat varmaan tarraa jossa massat ja muut tiedot. Sitä ei näissä ole, pitää tehdä itse todistusten mukana tulevista tiedoista
Sellainen e32 että kelpaisi kyllä pienestä pintaviasta huolimatta, musta auto ja mustat nahkashukoolit Toki tämä on normi mallissa se perusyhdistelmä, mutta ALPINA B12 mallissa mukava poikkeus.
Comment