Olen jo pitkään miettinyt, että miten nostopaikkojen kohdalle saisi pukin oikeasti tukevasti ja nyt Googlaamalla löysin esimerkiksi tällaisen tuotteen. Hemmetin kallishan tuo on mutta tuolla saisi normaalin autopukin erittäin hyvin nostopaikan kohdalle. Mielestäni autopukkia, jossa ei ole tasainen pää, ei voi käyttää tuossa nostopaikalla koska se rikkoo muovit ja auto voi lipsahtaa siitä pois.
Yksi ratkaisu olisi tosiaan autopukki, jossa on aivan tasainen ja leveä pää, esimerkiksi tällainen. Näitä ei taida oikein Suomessa olla tai ainakaan itse en nopealla Googlauksella löytänyt.
Miten muut ovat ratkaisseet tämän?
Hyvät autopukit ja tunkki
Collapse
X
-
Originally posted by TON-III View PostOnko jollekin osunut eteen jossain näyttelyautoissa näkemiäni 'peltikolmioita' joita on laitettu vanteen paikalle alustan tms. esittelemiseksi ? Olisi aie maalailla ja kenties myös irroitella jarrusatuloita, tuollainen olisi aika kähy apuväline.
Last edited by Skarpa; 13-04-2020, 20:38.
Leave a comment:
-
Onko jollekin osunut eteen jossain näyttelyautoissa näkemiäni 'peltikolmioita' joita on laitettu vanteen paikalle alustan tms. esittelemiseksi ? Olisi aie maalailla ja kenties myös irroitella jarrusatuloita, tuollainen olisi aika kähy apuväline.
Leave a comment:
-
No huh huh. Onpa käyny tuuri noitten pukkien kanssa, perkule ku ois vaikka henkilö auton alla ollu... Itse justiin netistä katselin pukkiparia kun törmäsin tähän keskusteluun, ja katsoin kuvat. Näköjään samantyylisiä myydään muuallakin
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostLuultavasti nämä. Minun auto seissyt koko talven noiden päällä.
https://m.motonet.fi/fi/tuote/808818...-tn-277-365-mm
Leave a comment:
-
Originally posted by BMW525Xda View PostLuultavasti nämä. Minun auto seissyt koko talven noiden päällä.
https://m.motonet.fi/fi/tuote/808818...-tn-277-365-mm
Leave a comment:
-
Originally posted by HTK12 View PostKuten sanoin niin esim. erikoisteräksestä varmasti pystyisi tekemään ohuestakin materiaalista kestävät, mutta noissa varmasti käytetään jotain mahdollisimman halpaa materiaalia. Motonetistä saa esim. 2kpl 2tn pukkeja hintaa 16,90€. Tässä hinnassa mukana verot, kuljetuskustannukset ym. Materiaaliin ei liene montaa euroa käytetty.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jonsku View PostKyllä se ohutkin materiaali kestää yllättävän paljon kun on profiili kunnossa ja ristiin tuettu ettei pääse muljahtamaan. Jokunen sata kiloa autoa (tai vaikka tuhat kiloa jos oikein sattuu olemaan kenollaan) ei kovin suuri massa ole
Tosin noissa halpiskamoissa lienee toivomisen varaa monessakin suhteessa..
Leave a comment:
-
Originally posted by Jonsku View PostKyllä se ohutkin materiaali kestää yllättävän paljon kun on profiili kunnossa ja ristiin tuettu ettei pääse muljahtamaan. Jokunen sata kiloa autoa (tai vaikka tuhat kiloa jos oikein sattuu olemaan kenollaan) ei kovin suuri massa ole
Leave a comment:
-
Kyllä se ohutkin materiaali kestää yllättävän paljon kun on profiili kunnossa ja ristiin tuettu ettei pääse muljahtamaan. Jokunen sata kiloa autoa (tai vaikka tuhat kiloa jos oikein sattuu olemaan kenollaan) ei kovin suuri massa ole
Leave a comment:
-
Ei 0.75mm voi tehdä mitään pukkeja. Tuon paksuista käytetään autojen pinta pelleissä.. Tuossa ei kyllä mitkään jalkojen väliset tuetkaan auta, jos materiaali on noin ohutta. Noissa kun ei varmasti käytetä mitään kalliita suurlujuus teräksiä, niin tuollainen ei tule kestämään.
Leave a comment:
-
Noista pukeista puuttuu kokonaan ristiin linjautuvat yhdysputket jalkojen väliltä, ei tuommoiset voi kestää edes aikuisen miehen painoa.
Esimerkiksi tässä.
Last edited by BMW525Xda; 08-02-2020, 17:54.
Leave a comment:
-
Ja tuo sama sellaisella linkillä minkä pitäisi näkyä kaikille.
Leave a comment:
-
Mitäs tuon bullitin laittaman linkin takana pitäisi olla? Minulle aukeaa vain bmw club suomen facebooksivu ilman mitään sisältöä.
Leave a comment:
Leave a comment: