M57tu termostaatit
Kaikki tietää M57 dieselin termostaattijumpat, 2v tai 100tkm.
Olen kaksi kertaa tehnyt tämän autoni elinkaarelle, molemmilla kerroilla vaihtanut molemmat, pää ja egr termarit, lämmöt tämän jälkeen 88-92, kaikki siis ok.
Nyt sattuneesta syystä vaihdoin vain päätermarin koska egr oli loppu laakkosella ostohetkellä. Lämmöt nousu samaan kuin ennen termarijumppaa eli 68-70. Alkuviikosta hain egr termarin ja vaihdoin, lämmöt 88-92.
Minne egr hukkaa puuttuvat lämmöt egr termarin ollessa rikki :think
On aikaisemmat päätermarin jumpat olleet luultavasti turhia, seuraavaksi aloitan egr termarista vaihtooperaation.
Vaihdelaatikon lämmöt on aina olleet kunnossa, ne tarkastanut aina ensimmäisenä testerillä.
Kaikki tietää M57 dieselin termostaattijumpat, 2v tai 100tkm.
Olen kaksi kertaa tehnyt tämän autoni elinkaarelle, molemmilla kerroilla vaihtanut molemmat, pää ja egr termarit, lämmöt tämän jälkeen 88-92, kaikki siis ok.
Nyt sattuneesta syystä vaihdoin vain päätermarin koska egr oli loppu laakkosella ostohetkellä. Lämmöt nousu samaan kuin ennen termarijumppaa eli 68-70. Alkuviikosta hain egr termarin ja vaihdoin, lämmöt 88-92.
Minne egr hukkaa puuttuvat lämmöt egr termarin ollessa rikki :think
On aikaisemmat päätermarin jumpat olleet luultavasti turhia, seuraavaksi aloitan egr termarista vaihtooperaation.
Vaihdelaatikon lämmöt on aina olleet kunnossa, ne tarkastanut aina ensimmäisenä testerillä.
Comment