Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW G20 julkaistu - keskustelua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6698
    • PK-seutu

    #16
    Sama stoori kuin aina ennenkin. M-sporttina hieno, muuten kauhea.

    7,6cm pidempi kuin F30. Alkaa siinä olla kolmossarjalla kokoa
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • Macke
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 1134
      • Porvoo

      #17
      Aika perseen näköinen kötöstys. Bangle takas

      Comment

      • E39Fin
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2013
        • 1760
        • HKI/Orimattila

        #18
        Eiköhän tuostakin se hybridi piakkoin tule kuitenkin :think
        ei ole oikein varaa olla sitä lanseeraamattakaan.
        Jaguar XF Sportbrake R-sport.
        E39 523iA Oxfordgreen

        Comment

        • prh'
          Bimmer Rookie
          • May 2018
          • 122
          • Seinäjoki

          #19
          Minä tykkään.

          Huomattavastin paremman näköinen kuin edeltäjä, joka varsinkin keulasta oli suhteellisen epäonnistunut laitos.
          Pre-lci:stä kyse. Facelifti oli jo asiallisemman näköinen.
          Last edited by prh'; 02-10-2018, 18:06.

          Comment

          • GameOver
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2005
            • 3026
            • Sjundeå

            #20
            Originally posted by Masander View Post
            Mulle tulee tosiaan ensimmäisenä tämä viimeisin Lexus IS mieleen tuosta perästä.
            Ihan tyylikäs auto kaikkiaan.
            -22 Lexus ES300h
            -08 Subaru Impreza

            ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

            Comment

            • Niiickeee
              BTCF Member
              • Jun 2007
              • 163
              • Stadi

              #21
              Originally posted by GameOver View Post
              Mulle tulee tosiaan ensimmäisenä tämä viimeisin Lexus IS mieleen tuosta perästä.
              Ihan tyylikäs auto kaikkiaan.
              Samoilla fiiliksillä!
              Skodillac Superb ”voll”
              ex. E93 325i ”330i” Showroom
              ex. e46 M3 Showroom

              Comment

              • Freak
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2003
                • 2509
                • .

                #22
                Ihan sama oikeastaan miltä se näyttää. Helpommin siihen ulkonäköön tottuu kuin jääpuikkoon perseessä. Itse toivon ainoastaan, että tekniikka kestäisi ilman suuria remontteja vähintään 250 tuhatta km. Juu, ei taida olla ensiomistajan murheita nämä.
                Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

                Vanha Uuden liiton mies...

                Comment

                • arpuC
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 1377

                  #23
                  Jotenkin tuosta perästä tulee mieleen Giulian ja Lexuksen yhdistelmä. Ei omaan silmään tuosta kuvakulmasta katsottuna sovi bemariin. Giulia toki hieno.

                  Keulasta tulee mieleen se, että tuossa on nyt neljä munuaista.
                  Miks sä sytytit Bemarin palaa?
                  En löydä enää sun luo
                  Teitkö sä tän tahallaan?
                  Nyt kaikki palaa.

                  Comment

                  • Petteri75
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2005
                    • 2539
                    • Kirkkonummi

                    #24
                    Noh.

                    Keula ei oikein innosta, perä on kohtuullisen onnistunut kunnes tuli kuva, jossa tuo alemman puskurikulman "vekki" on jotenkin liikaa, toivottavasti se on vain M Sportin ongelma ja prolemalleihin saa hillitymmät puskurinkuoret. G30:ssähän vekki on kyljessä ja sehän se vasta likaa kerääkin.

                    Tähän mennessä olleita lyhyt-tekstivaikutelmia.

                    - Sisustuksen laatu parantunut. Hyvä, auto on kallis, ei enää edullista muovia kiitos.
                    - Ikkunoihin saa äänenvaimennuskalvot. Kiva, näinhän on jo Audilla ja MB:lle, jälkimmäisen C-sarjan kohdalla ilmeisesti ollut vuosikausia?
                    - Alustaan "lift-related dampers", mikä tällä on hyvä suomennos? Myöskin 55kg kevyempi vertailukelpoinen massa sekä parantunut ilmanvastus-kerroin lupaa hyvää ja nyt saa kolmoseenkin suljettavan etusäleikön! Tämä on upea lisä talviautoiluun, hyvä.

                    Maaliskuussahan tuo sitten lanseerataan virallisesti. Ulkoisesti ei niin onnistunut, mutta pellin alla voisi jotain ajomukavuutta parantavaa? Koko on kyllä kova, 7cm lisää? Jääkö E34 jo pituudenkin suhteen.. taitaa jäädä, 11mm lyhyemmäksi jos laskin oikein. Perheautoksi siis ihan hyvän kokoinen laitos jo.
                    BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                    Comment

                    • mikae34
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 4983
                      • Forssa

                      #25
                      Originally posted by Masander View Post
                      Tuo takapuskurin nurkka on näppärästi kopsattu tuosta,
                      Auto on liikkumaväline.

                      Comment

                      • Masander
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2010
                        • 1394
                        • Dingolfing

                        #26
                        https://cdn.bmwblog.com/wp-content/u...ce-Parts-6.jpg

                        Performance-palikkaa:think
                        Last edited by Masander; 02-10-2018, 19:49. Reason: Iso kuva
                        sigpic

                        Comment

                        • arben
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2011
                          • 1116
                          • suomi

                          #27
                          Originally posted by pyroz View Post
                          Sama stoori kuin aina ennenkin. M-sporttina hieno, muuten kauhea.

                          7,6cm pidempi kuin F30. Alkaa siinä olla kolmossarjalla kokoa
                          En myös ymmärrä miksi noita tarttee koko ajan kasvattaa,seuraava 7srj ei varmaan kauheesti oo enää linja autoo lyhyempi.

                          Comment

                          • HTK12
                            BTCF Member
                            • Jul 2011
                            • 10943
                            • Joensuu

                            #28
                            Originally posted by arben View Post
                            En myös ymmärrä miksi noita tarttee koko ajan kasvattaa,seuraava 7srj ei varmaan kauheesti oo enää linja autoo lyhyempi.
                            Ihmiset on kokoajan isompia (lihavampia).. Ei tarvitse kun käydä kaupassa niin tämän kyllä huomaa.
                            e39 540iA E85

                            Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                            Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                            Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                            Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                            INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                            Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

                            Comment

                            • Juh4
                              Moderator
                              • Oct 2004
                              • 5445
                              • Seinäjoki

                              #29
                              Originally posted by duckland View Post
                              I8tekniikka tai 40d hybrid. Siellä olisi ollut jotain järkevää. 330e jossa säälittävät 250 heppaa. Mersulla 350hybrid 300 heppaa.

                              Kaiken lisäksi bemari jää sähköautoissa audin ja mersun jalkoihin. Pitää sähköstä tai ei niin bemari jää jälkeen kohta tuosta junasta.
                              Noissa hybrideissä on mielestäni paljon muutakin seikkoja kuin pelkästään hevosvoimat, eikö vain? Jos sielä tehtaanpäässä olisi ainoa ajatus ne maksimaaliset tehot, niin kait niihin autoihin saataisiin leivottua vaikka ja kuinka niin hepoisia.

                              Onhan siellä tulonpäällä x5 45e jossa on se 400hp jne mutta mielestäni sitäkin kovempi asia on sähköllä pääsevä range, pienillä CO2-arvoilla, joka niissä vakuuttaa. Sama on tulevassa 330e-mallissa jolle luvataan ihan kohtuulliset ranget, ollakseen plugari.
                              Last edited by Juh4; 02-10-2018, 21:42.
                              -Official member of BTCF-Sauna team-

                              Comment

                              • Aanold
                                Bimmer Rookie
                                • May 2015
                                • 90
                                • Vantaa

                                #30
                                Originally posted by Niiickeee View Post
                                Samoilla fiiliksillä!
                                Sama, pidän!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎