Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW G20 julkaistu - keskustelua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TON-III
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2018
    • 480
    • Turku

    Olin lauantaina pitkästä aikaa hetken 'tyhjänpanttina' ja niinpä meni koeajamaan tätä uutta vermettä ( 320 DA M-Sport X-Drive Launch Edition) ja että autosta jäi hyvä maku. Vuosi sitten minun oli mahdollista ostaa vastaava auto ( 320 DA M-Sport X-Drive 2015 80 tkm.) sopivasti käytettynä mutta en saanut siitä oikein sitä irti mitä olisin halunnut, tätä uutta ajaessani jouduin toteamaan että auto oli ajoltaan ehkä parasta mitä koskaan olen etenkin tuossa hintaluokassa kokenut. Alusta oli jämäkkä, taisi olla bemmillä eka nelari jossa ei ole vakiojousia vaan ne mitä tuo varustetaso M-Sport antaa ymmärtää ? Oma adaptive drive-alustainen autoni ( 640 DA X-Drive) muuttaa alustan toimintaa varsin paljon eri ohjelmien välillä, tämän kolmosen pykälät olivat jotenkin pienemmät lyhyempiliikkeisten jousien myötä ? Ohjaustuntumakin tuntui olevan merkillisen hyvä ollakseen sähköohjaus ? En myöskään tykkää teräväkäytöksisistä matalista renkaista, koeajoautossa oli 'neutraalit' Hakkapeliitta R3 225/45/18-kitkat jotka pyöristivät auton reaktioita.

    Kokonaisuus sinänsä ei houkuttanut, digimittaristo tuo mieleen nintendon ja sisustan muovikromi (?) sopisi enempi poikien mopoautoon ? Kallishan tuo on kilkkeineen mutta onneksi se hinta on kaikille sama
    F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

    Comment

    • AC*
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2007
      • 205
      • Tampere

      Pari kertaa on tullut koeajettua 320d Xdrive, Sportline ja M-sport.
      Mielestäni iso loikka varsinkin sisustan kohdalla F30:stä, laatuvaikutelma huomattavasti parempi ja toki Launch-autot sitä kohtuuhyvällä varustelulla korostavat. Mielenkiinoista nähdä 318d perus Business-varusteilla näiden jälkeen. Ohjaustunto parempi ja ajettavuus kokonaisuutena. Nokian kitkoilla BMW edelleen huono, huojuu kovasti. Viikko tämän jälkeen ajettuna Good Year-kitkoilla huomattavasti parempi (sama auto). I-drive 7 edelleen kehittynyt, rulla-ohjaimen ja kosketusnäytön yhteiskäyttö sujuvaa. Mersun/Audin järjestelmiin nähden kyllä huomattavasti parempi.


      Muutama seikka pisti silmään:
      - Led-ajovalot ilman pesureita (hinnastossa virhe) = sama 2000 lumenin raja kuin Mersuissakin, samoin Led-ajovalot laajennetuin toiminnoin (kääntö ja kulmavalo), Laser-valot toki saatavilla rahallista panostusta vastaan
      - Varusteet paketoitu inhottavasti, H/K paketin saa vain Live cockpit Professionalin kanssa (kuten G30)
      - Liikennemerkkitunnistus vaatii adaptiivicruisen, aiemmin sai omanaan
      - M-sportissa tulee sport-ohjaus, muissa varustetasoissa vaatii adaptiivialustan
      - Tarviiko HUD:n kun digimittaristossakin on infoa tarjolla, toki HUD:iin tottuneena vaikea luopua
      i4 M50

      Comment

      • Rey
        Bimmer Rookie
        • Jan 2016
        • 73
        • Moon

        Täytyy vielä erikseen kehua adaptiivista m-sport alustaa, joka ajamassani autossa oli. Ajoin muutaman kerran oikein kunnon roudan syömään monttuun soratiellä ja odotin että kohta särkyy hampaat, mutta mitä vielä. Montut ei täräyttänyt lainkaan vaan auto otti ne todella pehmeästi.
        Melkosia velhoja ne insinöörit.
        Last edited by Rey; 04-04-2019, 19:28.

        Comment

        • Rey
          Bimmer Rookie
          • Jan 2016
          • 73
          • Moon

          https://www.roadandtrack.com/new-car...ve-track-test/

          "The long straight-six takes up some of the space required by the new dual-pinion electrically assisted power-steering rack used in the four-cylinder 330i, so the M340i uses the old ZF APA-style rack from the last-generation F30-chassis 3-series, and the difference is immediately obvious. "

          Bimmerpostin foorumilla joku oli huomannut..

          Comment

          • Petteri75
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2539
            • Kirkkonummi

            G20 koeajettu täälläkin, hiukan yli 200km maantietä. Taisi olla 320i Business sport-penkeillä, hiukan vertailukelpoisuus kärsi v sigun oma. Johtuen noista G20-vekeistä molemmista puskurinkuorissa, perusväri musta on melkein yksi parhaista - ao vekit häviävät mustaan erinomaisesti vrt valkoinen väri.

            Hieno autohan se on kaiken kaikkiaan. Piti oikein alkaa muistelemaan, milloin viimeksi oli liikenteessä bemarilla, jossa oli 16-tuumaiset renkaat, ja olihan siitä aikaa. Mukavuus oli oikein hyvä, auto oli hiljaisempi ja saattoi jopa tuntua jäykemmältä? Tai sitten kyse oli vain siitä, että vekottimella oli vasta n. 600km mittarissa.

            - Auto tuntuu isommalta vaikka kasvua ei hirveän paljoa ole?

            - Vakaa, 16-tuumaiset renkaat moottoritieajossa olivat erittäin hyvät. Ei ainakaan itselle valkene, miksi isompia pitäisi käyttää vain ulkonäkösyistä.

            - Ohjaustuntuma oli ehkä yksittäisistä valituskohdista ilmeisin, se oli kevyt ja tunnoton verrattuna omaan Sport Servotronic -kääntimeen, vaikka sitäkin on haukuttu jossain liian kevyksi, niin ei ole yhtä tunnoton. Renkaissa oli 2.8bar paineet, joten tämä saattoi korostuakin.

            Mutta kyse on kieltämättä myös tottumisesta. Paras ohjaustuntuma on ollut ex E46 330iA -01, jossa oli Sport Suspension Settings ja 18-tuumaiset renkaat. Olisikohan E46 ollut viimeisiä hydraulisella tehostimella? Joka tapauksessa, renkaiden suunnan tunsi melkein asteen tarkkuudella. Kääntöpuolena oli sitten todella ikävä pintakovuus 140km/h asti.

            - M Sport -ratti oli hyvä ja käteen sopiva, Sport-penkki oli oikein hyvä, ristiseläntuella (lisävaruste, tietenkin) olisi ehkä lähellä täydellisyyttä? Ajoasentoa sai ehkä vieläkin enemmän säädettyä, itse istun niin korkealla kuin voin, mutta tässä piti ottaa vähän alemmaksi penkkiä. Ja mittaristo näkyi melkein kokonaan! Ah, F3x-epäkohta korjattu, eli ratin keskiön takaa ei näy kurkottelematta mittarinäytön alimpia rivejä. Cruisen käyttö vanhalla versiolla on loogisempaa. Kaiken kaikkiaan ajoasento & ergonomia oikein hyvät, ei valittamista paitsi kaikkien nykyautojen huono puoli, A-pilarin peitto.

            - G20 sivupeili on tullut massiivisemmaksi, sekin peittää enemmän. Mutta uuden muotoilun hyvä puoli on se, että ei suhinoita! Kaiken kaikkiaan, äänetön auto. Ei moottorimeluakaan, rengasmelu tulee toki läpi, mutta kiitos 16-tuumaisten renkaiden, ei ollenkaan kovaa.

            - Ajovalokytkimen korvaaminen nappuloilla on pelkkää idiotismia. Vie enemmän tilaa ja ei tuo mitään toiminnallista etua.

            - Uusi asia, kun ajoi 60-80km/h ja puhdisti tuulilasin, niin kuljettajan sivulasiin tuli aika suoraan kaikki pesuvedet? Saattoi olla tuulestakin kiinni, mutta ei ole oikein missään autossa tullut moista noin voimakkaasti. Suuremmilla nopeuksilla ei poikkeamaan normaalista. Pesunesteen suuttimien siirto varsiin vaatii pidempää käyttökokemusta, ehkä se aika pesunesteen suihkuttamisesta pyyhkimiseen on nyt pienin mahdollinen vs "vanhanaikainen" suutinsijoittelu.

            - Ajotila / Dynamics- valitsin, käynnistysnappula yms yms oli tuota vaihdekepin viereen, mutta tämä oli laaduton yksityiskohta. Napit eivät olleet erillisiä, vaan samaa levyä, eli koko nappipaneli per puoli liikkui, kun paineli yhtä.

            - Digimittaristosta ei ollut mitään etua eikä haittaa. Omalla kohdalla ei ole oikein mitään konfigurointitarpeita, ja jos analogisen saa vielä ruksittua, niin sellainen menisi omalla kohdalla tilaukseen.

            - Mitä hyötyä on isosta näytöstä, jos informaatio on samassa tilassa kuin pienessä (esim. omassa?). Ovathan kaikki taustakuviot yms koristeet kivoja, mutta mitä niillä tekee? Loppuvaiheessa tuli vain suljettua näyttö, jolloin oli iso musta paneli keskellä kojelautaa.

            - Isompi iDrive-käyttövalitsin on hyvä. Kosketusnäytön huono puoli näkyi auringossa jo näillä ajomäärillä, suttuinen. Ainakin itse ei tullut käytettyä kosketusnäyttöä itse asiassa kertaakaan?

            - Vaikka moottori ja laatikko olivat samat kuin omassa, niin kyllähän se toimi hiljaisemmin ja paremmin, kaikin puolin oikein hyvä. Osa herkkyydestä ja hyvästä kiihtyvyydestä johtuu jälleen kerran niistä 16-tuumaisista renkaista. 184hv riittää vallan hyvin joutuisaan arki-ajoon.

            - Ovet ja takaluukku sulkeutuivat mersumaisemmin kuin ehkä koskaan aikaisemmissa bemareissa. Takakonttiin on viimeinkin tullut se tarvittava lisätiiviste, joka toivottavasti talvella estää sulavan lumen jäätymisen kontin ja takalasin väliin niin, että siitä tulee yksi natisevat pelti. Konepelti oli kyllä kevyt kuin mikä, eikä mitään äänieristystä. Mutta, sisälle ei moottorimelua kerry kyllä, joten kehitys kehittyy jälleen kerran. Myöskin keulaan on tainnut tulla lisätiiviste konepellin etureunan alle.

            - Sähköinen käsijarru - jos voi valita, niin ei kiitos.

            - Kaistavahti - miten sen saa päältä? Varsinkin loppuvaiheessa alkoi ottamaan jo päähän, kun auto oli lähelläkään mitään valkoiseksi viivaksi luettavaa, alkoi täristämään. Samoin etäisyysvaroitin. Eikö tarkoitus ole, että auto seuraa ajotapaani, eikä niin, että minun pitäisi alkaa ajamaan toisin kuin viimeiset 25 vuotta? Tämä ei siis ole mikään vieno varoitus, tärisee ja kääntää rattia aivan itse. Otti päähän kilometrien karttuessa entistä enemmän.

            - Olivatko sisätilat laadukkaammat? EOS, vaatisi pidempää yhteiseloa. Mutta mikään, siis mikään ei natissut eikä nitissyt. Keskikonsolissa oleva kannellinen säilytystila on erinomainen, sinne mahtui lompakko, avainmötikkä jne. Business-varustelussa, 43k€ hintaisessa autossa ei ollut sitten kuin yksi koukku takakontissa. Uskomatonta..

            - F30 Hifipaketilla vs G20 perusradiolla on erotettavissa jopa omilla korvilla. HiFi-paketti on ehdottoman suositeltava hintaansa nähden, tällä saa esim. keskialueelle lisää erottelevuutta joka on podcast-käytössä aika ehdoton lisä.

            Hieno auto, mutta onko se melkein 43k€ arvoinen? Urheilullinen se ei enää ole, mutta tällaisia vanhempia nuoria ei välttämättä enää niin paljoa innosta urheilullisuus kuin joskus aikaisemmin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisi vähemmän ohjaustuntoa, herkkyyttä, vakautta yms mikä kuuluu baijerilaisen ajokokemuksen tavoiteltaviin puoliin. Vakiona on kyllä jo hyvin käyttökelpoinen ja tuolla rengastuksella ei kaivannut missään vaiheessa matalampaa profiilia pyöriin.

            Olenko vaihtamassa heti? Tuskin, mutta se on kiinni ehkä eniten rahasta. E90 -> F30 oli isompi hyppäys aikanaan ja ohjaustunnossa ollaan menty väärään suuntaan, mutta ehkä se on Kiinan markkinoiden sanelema pakko. Kaikessa muussa on menty eteenpäin, niin kuin pitääkin.

            EDIT: Unohtui ihan, jarrut olivat oikein hyvät ja tunnokkaat. Ehkä yhdet parhaista E34 M5:en jälkeen, ei mitään tunnottomuutta tms, auto hiljeni ja pysähtyi oikein mallikelpoisesti. Ja tämä ihan perusversiossa, huisia.
            Last edited by Petteri75; 29-05-2019, 11:49.
            BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

            Comment

            • mikae34
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 4983
              • Forssa

              Varsin asiallinen analyysi, kiitos siitä. Itse en ymmärrä tuota, että miksi kaikkien toimintojen pitää mennä näytöille? Itse ainakin tykkään painella nappuloita ja kääntää vipuja. Tämä nykysuuntaus kosketusnäytöistä, joilla ohjaillaan ihan perusjuttujakin on yksinkertaisesti huonoa kehitystä. Miksi toimivia asioita pitää tehdä hankaliksi?
              Auto on liikkumaväline.

              Comment

              • rizzo
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2007
                • 5417
                • Oulu

                Originally posted by mikae34 View Post
                Varsin asiallinen analyysi, kiitos siitä. Itse en ymmärrä tuota, että miksi kaikkien toimintojen pitää mennä näytöille? Itse ainakin tykkään painella nappuloita ja kääntää vipuja. Tämä nykysuuntaus kosketusnäytöistä, joilla ohjaillaan ihan perusjuttujakin on yksinkertaisesti huonoa kehitystä. Miksi toimivia asioita pitää tehdä hankaliksi?
                Ehkä olet vain vanha

                Itse kyllä otan kosketusnäytöt milloin vain, kunhan ne vain toimivat Hyvää analyysiä Petteriltä. Mielenkiintoista olisi ajaa G20 kunnon moottorilla, M-sport alustalla ja 18"-19" rattailla.

                Comment

                • Tiik
                  BTCF Member
                  • Apr 2012
                  • 497
                  • Vantaa

                  Täällä toinen "vanha" ilmoittautuu. Otan nappulat ihan mieluusti ja samoin normaalin mittariston.

                  Comment

                  • TJJ
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2003
                    • 7591
                    • Jyväskylä

                    Originally posted by Petteri75 View Post
                    - Ajotila / Dynamics- valitsin, käynnistysnappula yms yms oli tuota vaihdekepin viereen, mutta tämä oli laaduton yksityiskohta. Napit eivät olleet erillisiä, vaan samaa levyä, eli koko nappipaneli per puoli liikkui, kun paineli yhtä.
                    Tuota minä pelkäsinkin kun ensi kerran kuvissa näin tuon kytkinviritelmän. No, on taas jotain mitä parannella lci-versioon..

                    Onko sinulla omassa autossa minkä kokoiset renkaat? 16" renkaat kun ei mitkään tunnokkaat yleensä ole, joten vertailukohteessakin pitäisi olla samanlaiset.
                    E39 528iA

                    Comment

                    • Petteri75
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2005
                      • 2539
                      • Kirkkonummi

                      Originally posted by TJJ View Post
                      Tuota minä pelkäsinkin kun ensi kerran kuvissa näin tuon kytkinviritelmän. No, on taas jotain mitä parannella lci-versioon..

                      Onko sinulla omassa autossa minkä kokoiset renkaat? 16" renkaat kun ei mitkään tunnokkaat yleensä ole, joten vertailukohteessakin pitäisi olla samanlaiset.
                      Sigun autossa on kolmet renkaat.
                      16" talvirenkaat (Nokian kitkat)
                      17" Continental PremiumContact 6:et
                      18" Pirelli-joku-Flat-joku, alkuperäisrenkaat joista takana 255/40-18 (muistaakseni), näillä ajettiin ~10tkm ennen kuin löysin ajamattomat 17"-vanteet käytettyinä. Voivat hyvin hyllyllä jo toista vuotta.

                      16"-tuumaisilla auto kiihtyy nopeimmin, on sitkein, hiljaisin ja kuluttaa vähiten. Johtuen kitkarengasseoksesta, kaikki kiihdytykset aiheuttavat ajonvakautuksessa jne erimielisyyttä, ACS/DCS-joku välkkyy aina kun yrittää vähänkään lämpöisemillä keleillä liittyä Kehä III:een. Auto on tietenkin myös herkin.

                      17"-tuumaiset ovat alla kesällä, nyt on taidettu rullata 30tkm(?). Kulutus nousee vähän, samoin melutaso yms yms. Totta kai kun on aivan eri rengastyyppi, kaikenlaiset pikaisemmat poistumiskäskytykset suoritetaan aivan eri tavalla kuin ylemmät, mikä on loogisempaa kun pitoakin on enemmän.

                      18"-tuumaisista alkaa olemaan aikaa. Totta kai 400M-vanteilla ajoväline näyttää menevimmältä, mutta ei oikein pysty perustelemaan min. +0.5L/100km lisäkulutusta, melun, mukavuuden yms oheiskasvulla. Lisäksi RF-ajokokemus olisi ehkä parempi ilman halua tutustua uriin niin paljon. Mutta se missä nuo pätivät eniten, on mutka-ajo. Auto pysyy käsissä ilman mitään pelkoa ns. sortamisesta, ajotuntuma on tarkin mahdollinen jne. Mutta kun kyse on pohjimmiltaan 2-litraisesta bensaperheautosta, niin itsestä tuntuu vähän hassulta funktionaalisesti pitää alla pyöriä, jotka tekevät autosta hitaamman. Makukysymyksiä ehdottomasti, seuraava omistaja saa sitten tehdä oman valintansa.

                      Ex 740iA -94 oli muuten viimeinen auto 16-tuumaisilla kesärenkailla ja tämä oli 2010. Ne riittivät senkin 1.8-tonnisen lossin alla oikein hyvin. Vertailukelpoisuus siis totta kai kärsi, mutta itselleni ainakin nämä antoivat hyvin paljon miettimistä rengastuksesta yms, en missään vaiheessa kaivannut ns. tiukempaa kumia alle. Pakko toki myöntää, että kyllähän ne vähän pullarenkaat olivat, mutta itse käyttäisin M Sport / Sport -hintaerotuksen urheilupenkkeihin, ristiselän tukeen, värillisiin takalaseihin ja parempiin stereoihin yms. G20:en kohdalla olisi kyllä mielenkiintoista kokeilla peruspenkit, ne ovat olleet nyt kahden aiemman mallisukupolven kohdalla alisuorituksia.
                      BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                      Comment

                      • TON-III
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2018
                        • 480
                        • Turku

                        Originally posted by Petteri75 View Post


                        18"-tuumaisista alkaa olemaan aikaa. Totta kai 400M-vanteilla ajoväline näyttää menevimmältä, mutta ei oikein pysty perustelemaan min. +0.5L/100km lisäkulutusta, melun, mukavuuden yms oheiskasvulla. Lisäksi RF-ajokokemus olisi ehkä parempi ilman halua tutustua uriin niin paljon. Mutta se missä nuo pätivät eniten, on mutka-ajo. Auto pysyy käsissä ilman mitään pelkoa ns. sortamisesta, ajotuntuma on tarkin mahdollinen jne. Mutta kun kyse on pohjimmiltaan 2-litraisesta bensaperheautosta, niin itsestä tuntuu vähän hassulta funktionaalisesti pitää alla pyöriä, jotka tekevät autosta hitaamman. Makukysymyksiä ehdottomasti, seuraava omistaja saa sitten tehdä oman valintansa.
                        Meitä tämän ihmettelijöitä on sitten ainakin kaksi , en oikein ymmärrä miksi autoa jonka tehtävänä on n. 99,6% kulkea suoraan pitäisi tehdä kaarreajoon sopivaksi, jos tätä ideologiaa noudatettaisiin muutenkin me kaikki ajaisimme muuttoautoilla koska tarvitsemme sitä 2-3-4-5 krt. elämämme aikana
                        F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

                        Comment

                        • TJJ
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2003
                          • 7591
                          • Jyväskylä

                          Originally posted by TON-III View Post
                          Meitä tämän ihmettelijöitä on sitten ainakin kaksi , en oikein ymmärrä miksi autoa jonka tehtävänä on n. 99,6% kulkea suoraan pitäisi tehdä kaarreajoon sopivaksi, jos tätä ideologiaa noudatettaisiin muutenkin me kaikki ajaisimme muuttoautoilla koska tarvitsemme sitä 2-3-4-5 krt. elämämme aikana
                          Kaikille vaan Toyota 15" kumeilla.. :think
                          E39 528iA

                          Comment

                          • 205/65-15H
                            BTCF Member
                            • Mar 2008
                            • 1422

                            ^^^Hyvä kirjoitus Petteri75.

                            Uusimmassa TM:ssä oli G20 koeajo. Jutussa sanottiin että G20 perustuu samaan perusrakenteeseen G30 kanssa. Onko tämä ensimmäinen kerta bmw-historiassa? Aikaisemmin 5- ja 7-sarjat ovat perustuneet samaan pohjalevyyn imo ja 3-sarja on ollut alustaltaan merkittävästi erilainen?

                            Itselle 5-sarja on ollut alustan mukavuuden ja hiljaisuuden takia aina mieluisempi valinta kuin 3-sarja. Jos G20 alusta on yhtä mukava ja hiljainen kuin G30 niin se olisi kyllä kiva juttu.
                            e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
                            e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
                            Ioniq5 AWD -22
                            Leaf 40kwh -18

                            Comment

                            • Pekumie
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2010
                              • 243
                              • -

                              Originally posted by Petteri75 View Post
                              - Vaikka moottori ja laatikko olivat samat kuin omassa, niin kyllähän se toimi hiljaisemmin ja paremmin, kaikin puolin oikein hyvä. Osa herkkyydestä ja hyvästä kiihtyvyydestä johtuu jälleen kerran niistä 16-tuumaisista renkaista. 184hv riittää vallan hyvin joutuisaan arki-ajoon.


                              - Kaistavahti - miten sen saa päältä? Varsinkin loppuvaiheessa alkoi ottamaan jo päähän, kun auto oli lähelläkään mitään valkoiseksi viivaksi luettavaa, alkoi täristämään. Samoin etäisyysvaroitin. Eikö tarkoitus ole, että auto seuraa ajotapaani, eikä niin, että minun pitäisi alkaa ajamaan toisin kuin viimeiset 25 vuotta? Tämä ei siis ole mikään vieno varoitus, tärisee ja kääntää rattia aivan itse. Otti päähän kilometrien karttuessa entistä enemmän.
                              Moottorikoodi tuossa välissä on vaihtunut B48M -> B48D, en tiedä mitä eroja pitää sisällään mutta perstuntumalta nimenomaan herkemmältä tuntui G20, kuin oma F30 LCI.


                              Kaistavahdin ainakin pystyy iDriven kautta säätämään ja kojelaudasta hätävilkkujen viereisestä painikkeesta saa kaikki avustimet pois päältä, en muista saiko iDrivestä niitä yksitellen pois.


                              Muuten hyvin samankaltaiset fiilikset jäi omastakin koeajosta, ainakin F30 verrattuna hyvin hiljainen auto, kun on akustiikkalasit ruksittuna.

                              Comment

                              • Antti O
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2005
                                • 6929
                                • N/A

                                Mikkelissä on hallissa näytillä tuo M-paketilla oleva 320d, olikohan siinä peräti jotku 19" pyörät, mitkä tulee lisähintaan.
                                Onhan se hiton komean näköinen tolla sinisellä värillä ja isoilla pyörillä, mutta millanenkohan on ajaa noin isoilla pyörillä.
                                Väkisin miettii että 16-17" on varmaan ajoltaan paras Suomen huonoille teille kuten Petteri edellisellä sivulla mainitsi.
                                Palaten F30 sarjaan, kollegalla on 320d xdrive justiinsa 16" pyörillä, ja ei ole koskaan valittanut että yhtään vetelisi.
                                Last edited by Antti O; 30-05-2019, 08:39.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎