Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW G20 julkaistu - keskustelua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dualfun
    Moderator
    • Jan 2003
    • 17825
    • PKS

    #91
    Aivan se ja sama joo. Tämähän ei lukenut edes tarjouksessa, mutta kaivoin sen 10.10.2018 päivätystä hinnastosta ja ehdin sen pohjalta innostua.
    E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
    E30 325i Touring
    ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
    E28
    ///M535i '87 zinnoberrot
    ½ E46 316ti Compact
    ///M-Sport '04 imolarot2
    ½ E36
    ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
    Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
    Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
    Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

    Comment

    • Tiik
      BTCF Member
      • Apr 2012
      • 497
      • Vantaa

      #92
      Pakko kyllä tunnustaa, että tähän hirvitykseen ei oma silmä totu millään. Vakiona ehkä vielä siedettävä, mutta M sporttina aivan liian ylimuotoiltu ja levoton.

      Kaikenkaikkiaan auto ei mielestäni näytä Bemarilta. Nyt täytyy joko pysytellä näissä vanhemmissa malleissa tai sitten edessä on 8 bemarin jälkeen merkin vaihto.

      Comment

      • Petteri75
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2539
        • Kirkkonummi

        #93
        Originally posted by Tiik View Post
        Pakko kyllä tunnustaa, että tähän hirvitykseen ei oma silmä totu millään. Vakiona ehkä vielä siedettävä, mutta M sporttina aivan liian ylimuotoiltu ja levoton.

        Kaikenkaikkiaan auto ei mielestäni näytä Bemarilta. Nyt täytyy joko pysytellä näissä vanhemmissa malleissa tai sitten edessä on 8 bemarin jälkeen merkin vaihto.
        Samma här. Perän väkäset eivät vain sulaudu tajuntaan ja etupäässä olevat "valoväkäset" ovat edelleen vähemmän kauniit kuin edeltäjässä. F3x keulasta ei ole aivan epäonnistunut, eikä ollut esim E9x LCI:kään. Banglea haukuttiin aikanaan aivan 1. muotoilutyönsä (tjsp) 7-sarjalaisen reppuperästä ja aivan ansaitusti, mutta kyllä E6x näin jälkikäteen oli enemmän muotoilua eteenpäinvievä kuin seuraajansa.

        Opetus? Kalliidenkin peltilaatikoiden muotoilu on parhaimmillaan taidetta, edelleen.

        Omalla kohdalla kiinnostusta kuitenkin ehkä jossain vaiheessa on, johtuen lähinnä mahdollisuudesta laatutason nostoon sisustuksessa ja "lift-related damper" -alustan mahdollisuuksista. Ääntä eristävä kalvo edessä on varmasti hyvä lisä, vielä kun saisi ne ilmajouset C-mersun tapaan, niin.. Kaikki olisi mahdollista. Rumaan vain ei halua laittaa kiinni kaikkia rahojaan, taas.
        BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

        Comment

        • JNIJNI
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 1480

          #94
          Itse odottelen live-näkymiä ja sitten vasta lopullinen tuomio
          G21 LCI 330e xDrive 2022
          E93 M3

          Comment

          • mikae34
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 4983
            • Forssa

            #95
            BMW on kyllä jotenkin menettänyt otteensa. Tuntuu, että selkeää linjaa ei oikein enää ole. Aivan kuin olisi kasa suunnittelijoita, joille jokaiselle on annettu toimeksianto muotoilla yksi kohta autosta ja lopuksi kaikkien suunnitelmat on lyöty nippuun ja saatu lopputuloksena melkoinen sillisalaatti.

            Minun mielipiteeni on se, että muut premium merkit ovat jo kaukana edellä (mersut ovat tänä päivänä todella upeita) ja jopa Kia on onnistunut viime aikoina paremmin.
            Auto on liikkumaväline.

            Comment

            • Dualfun
              Moderator
              • Jan 2003
              • 17825
              • PKS

              #96
              Originally posted by Dualfun View Post
              Sinne meni tilaukseen G20 Sedan 330iA Business M-Sport
              Iloinen yllätys, konfiguraattori oli antanut hinnat liian korkeana, joten tilattu auto olikin yli 5000€ edullisempi. Oli aika siis tutkia varustelista vielä kertaalleen läpi ja lyödä hommaa vähän enemmän läskiksi

              Lisätyt varusteet:

              Innovation -paketti:
              - BMW-laserajovalot
              - Driving Assistant
              -- Kaistanvaihtovaroitin
              -- Kaistaltapoistumisvaroitin
              -- Risteävän liikenteen varoitus (taakse)
              -- Peräänajon ehkäisytoiminto
              -- Nopeusrajoitus- ja ohituskieltonäyttö
              - Head-Up -näyttö
              - Kaukovaloavustin
              - Gesture Control

              Vernasca -nahkaverhoilu Mocha, decor stitching Black
              Parking Assistant sis. peruutuskameran
              Sisä- ja ulkopeilipaketti

              Lopullinen listaus löytyy alkuperäisestä postauksesta:


              Originally posted by Dualfun View Post
              About 76 taisi olla listahinta uudelle.
              Uusi listahinta jotain vähän alta 79.

              Helmikuun tuotantoon menossa.

              Originally posted by mikae34 View Post
              Minun mielipiteeni on se, että muut premium merkit ovat jo kaukana edellä (mersut ovat tänä päivänä todella upeita) ja jopa Kia on onnistunut viime aikoina paremmin.
              En ole samaa mieltä.

              edit: Laitettiin vielä illan päälle lisää läskiksi ja mukaan lähti nyt Innovation -paketti myös
              Last edited by Dualfun; 18-10-2018, 18:46.
              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
              E30 325i Touring
              ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
              E28
              ///M535i '87 zinnoberrot
              ½ E46 316ti Compact
              ///M-Sport '04 imolarot2
              ½ E36
              ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
              Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
              Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

              Comment

              • |foder|
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 6988
                • Forssa

                #97
                Hirvee määrä kaikkea muttei sitä parasta, eli lukkoperää? :think
                Vai jäikö mulla silmien väliin?
                Nyt:
                E82 135i -11

                Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                Comment

                • kallek77
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2018
                  • 66
                  • Turku

                  #98
                  Originally posted by mikae34 View Post
                  BMW on kyllä jotenkin menettänyt otteensa. Tuntuu, että selkeää linjaa ei oikein enää ole. Aivan kuin olisi kasa suunnittelijoita, joille jokaiselle on annettu toimeksianto muotoilla yksi kohta autosta ja lopuksi kaikkien suunnitelmat on lyöty nippuun ja saatu lopputuloksena melkoinen sillisalaatti.

                  Minun mielipiteeni on se, että muut premium merkit ovat jo kaukana edellä (mersut ovat tänä päivänä todella upeita) ja jopa Kia on onnistunut viime aikoina paremmin.
                  Monelle vanhemmalle mersukuskille ei nämä uudet mersut välttämättä iske lainkaan. Ominaisuuksissa premium merkeillä on kova kilpailu enkä usko että bemari siinä kauhean huonosti ole menestynyt.

                  Comment

                  • mikae34
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 4983
                    • Forssa

                    #99
                    Originally posted by kallek77 View Post
                    Monelle vanhemmalle mersukuskille ei nämä uudet mersut välttämättä iske lainkaan. Ominaisuuksissa premium merkeillä on kova kilpailu enkä usko että bemari siinä kauhean huonosti ole menestynyt.
                    Ei varmaankaan. Itse tässä pohdiskelen ainoastaan tuota muotoilua, jossa minusta ei ole enää onnistuttu vanhaan tapaan.
                    Auto on liikkumaväline.

                    Comment

                    • E39Fin
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2013
                      • 1760
                      • HKI/Orimattila

                      Lähinnä itseä mietityttää että kuka haluaa upottaa kolmoseen 70-80k€ rahaa. :think
                      Sillä sais aika hyvän pari vuotta vanhan seiskan tai kutosen :think
                      Mutta hyvä näin, on sitten joskus käytettyjen markkinoilla näitä paremmin varusteltujakin

                      Arvonalenema on toki autosta riippumatta noilla summilla nopeaa..
                      Jaguar XF Sportbrake R-sport.
                      E39 523iA Oxfordgreen

                      Comment

                      • mikae34
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 4983
                        • Forssa

                        Originally posted by E39Fin View Post
                        Lähinnä itseä mietityttää että kuka haluaa upottaa kolmoseen 70-80k€ rahaa. :think
                        Sillä sais aika hyvän pari vuotta vanhan seiskan tai kutosen :think
                        Mutta hyvä näin, on sitten joskus käytettyjen markkinoilla näitä paremmin varusteltujakin

                        Arvonalenema on toki autosta riippumatta noilla summilla nopeaa..
                        Mahtaako elinkaari näissä olla enää sitä luokkaa, että se olisi joskus siellä käytettyjen markkinoilla parilla kympillä?
                        Auto on liikkumaväline.

                        Comment

                        • TJJ
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2003
                          • 7591
                          • Jyväskylä

                          Originally posted by E39Fin View Post
                          Lähinnä itseä mietityttää että kuka haluaa upottaa kolmoseen 70-80k€ rahaa. :think
                          Sitä minäkin mietin, eikö tuolla hinnalla saisi myös uuden 5-sarjalaisen? Mutta ehkä tässä Dualfunin tapauksessa on aina ollut 3-sarjalainen ja sellainen haluttiin nytkin eikä isoa laivaa?
                          E39 528iA

                          Comment

                          • Driver22
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2006
                            • 2093
                            • *

                            Jos ottaa viitosen vastaavalla koneella ja varusteilla niin onhan se varmasti kalliimpi. Jälleenmyyntiarvollisesti kolmisataset on aina pitäneet arvonsa paremmin kuin isommat, syytä voi vain arvailla.

                            Minua taas ihmetyttää että jotkut jaksaa avautua jos jollakulla on paalua laittaa se uusi bemari mieleisellä koneella ja varustepaketilla... ne piirtää kellä on liitua jne.
                            F31 330D Xdrive M-Sport

                            Comment

                            • Dualfun
                              Moderator
                              • Jan 2003
                              • 17825
                              • PKS

                              Originally posted by |foder| View Post
                              Hirvee määrä kaikkea muttei sitä parasta, eli lukkoperää? :think
                              Vai jäikö mulla silmien väliin?
                              Joo, ei tullut vaikka kuinka kannustin Jos ei ostaja koe sitä tarvitsevansa niin turhaan meuhkaan 1600e varusteesta.

                              Originally posted by TJJ View Post
                              Sitä minäkin mietin, eikö tuolla hinnalla saisi myös uuden 5-sarjalaisen? Mutta ehkä tässä Dualfunin tapauksessa on aina ollut 3-sarjalainen ja sellainen haluttiin nytkin eikä isoa laivaa?
                              Varmasti saa, mutta ei näillä varusteilla tietenkään, ja ihan upouutta. Eikä sellainen oikeastaan edes miellyttänyt, mutta kyllä niitäkin pohdittiin. 3/4 sarjaa on kuitenkin ollut 80-luvulta asti useita. Nyt eniten viehätti että saa ns ihan uuden korimallin ja etenkin just tasan niillä varusteilla millä haluaa. Minähän tässä vaan konsultoin (= tuhlasin rahaa ja kannustin ottamaan kaiken mitä haluaa), maksaja ja käyttäjä on ihan muualla.
                              Last edited by Dualfun; 20-10-2018, 22:15.
                              E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                              E30 325i Touring
                              ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                              E28
                              ///M535i '87 zinnoberrot
                              ½ E46 316ti Compact
                              ///M-Sport '04 imolarot2
                              ½ E36
                              ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                              Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                              Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                              Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                              Comment

                              • JNIJNI
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2006
                                • 1480

                                Originally posted by Driver22 View Post
                                Jos ottaa viitosen vastaavalla koneella ja varusteilla niin onhan se varmasti kalliimpi. Jälleenmyyntiarvollisesti kolmisataset on aina pitäneet arvonsa paremmin kuin isommat, syytä voi vain arvailla.

                                Minua taas ihmetyttää että jotkut jaksaa avautua jos jollakulla on paalua laittaa se uusi bemari mieleisellä koneella ja varustepaketilla... ne piirtää kellä on liitua jne.
                                Jos näitä liitumiehiä ei olisi, niin ei olisi myöskään näitä voll-käytettyjä (meille persaukisille)
                                G21 LCI 330e xDrive 2022
                                E93 M3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎