Rahoituskin järjestyy kaverin autoliikkeen kautta, pitääkin lisätä maininta.
On siitä useampi soitellut mutta eipä ole kukaan tänne asti vielä päässyt.
Nopeasti mobile.de kateltuna ei tuollaista tuo edes Saksasta tuohon hintaan. Vai mitä lienee verot? Veikkaan ettei alle kympin selviä.
Ei hinta varmaan pielessä ole, mutta '07 M3:een tulee 7k veroa. Mobile.de:n halvimmmat M3 lähtee sieltä 20k tuntumasta. Se onkin sitten eri että onko ne minkälaisia yksilöitä
Ei hinta varmaan pielessä ole, mutta '07 M3:een tulee 7k veroa. Mobile.de:n halvimmmat M3 lähtee sieltä 20k tuntumasta. Se onkin sitten eri että onko ne minkälaisia yksilöitä
Muistelin että E46 M3 verot oli 7 tonnin luokkaa ihan hetki sitten mut sen autonhan toin 2016 ja se oli vm. 2004 eli ihan saman ikäinen silloin 3 vuotta sitten kuin tuo E92 tällä hetkellä. 🤣
En tuota omaani tosiaan mobilen halvimpien sekaan luokittaisi jossei mikään keräilykappalekaan ole.
Pikaisesti kun laitoin max. 175tkm niin halvimmat taisi olla 25k tjms.
Mut joo, ehkä markkinat noille on pienet ja moni varmaan laittaa sen muutaman tonnin lisää että saa vähän vähemmän ajetun.
Kyllä tuo on aivan linjassa. Jos tuommoista etsisin niin ei tarvitsisi kahta kertaa miettiä, kun on kk-laakeritkin vaihdettu.
Jännä nähdä miten tuolle E9X M -sarjalle käy hintakehityksen puolesta. E46 M3 hinnat pysähtyivät 20k pintaan jo aikoja sitten. Samoiten E39 M5 ei ole tiputtanut hintaa enää aikoihin.
Sanoisin että palauta alkuperäiseen ulkoasuun vanteiden jne osalta, ota kuvat ilman suksiboxeja. Nuo kuvat antaa signaalin katsojalle että autoa on muuteltu ja se on ns rääkätty malli, vaikka nämä on ajettavaksi tehty pitää muistaa että käytetyn auton ostaja ostaa todellisuudessa uutta autoa. Hinta on varmaan ihan linjassa.
Hinta on linjassa ja tuo suksiboksi vie ajatukset lippalakkipään poljentayksilöstä.
Kyllä ton pitäis tolla lähteä. Mut laita nyt yks kuva kuljettajan näkymästäkin, eli mittaristo kuviin auton käydessä, jos vaikka ei palais mikään vikavalo...
Sanoisin että palauta alkuperäiseen ulkoasuun vanteiden jne osalta, ota kuvat ilman suksiboxeja. Nuo kuvat antaa signaalin katsojalle että autoa on muuteltu ja se on ns rääkätty malli, vaikka nämä on ajettavaksi tehty pitää muistaa että käytetyn auton ostaja ostaa todellisuudessa uutta autoa. Hinta on varmaan ihan linjassa.
Tästä olen kyllä aivan eri mieltä. Boksi katolla kertoo, että auton omistajalla on muutakin elämää, kuin paukuttaa rajoittajaa vastaan öisellä marketin parkkiksella.
Jep, kuitenkin sen hintaluokan auto, että ostaja olettaa kaiken toimivan. Ja jollekin/monelle tuo ei onnistu DIY-hommana niin sekin arveluttaa kun heti oston jälkeen lisäkulua tulee. Lisäksi kesä tulossa ja ilmastoinnille on heti käyttöä. Jos liikkeestä ostaisi niin kukaan ei varmaan ottaisi tuota toimimattomalla ilmastoinnilla, vaan pyytäisi liikettä laittamaan sen kuntoon.
OEM-henkinen ostaja varmasti kiinnostuisi siitä, miten putkistoa on modattu, sekä orkkisvanteet houkuttelisi?
Jep, kuitenkin sen hintaluokan auto, että ostaja olettaa kaiken toimivan. Ja jollekin/monelle tuo ei onnistu DIY-hommana niin sekin arveluttaa kun heti oston jälkeen lisäkulua tulee. Lisäksi kesä tulossa ja ilmastoinnille on heti käyttöä. Jos liikkeestä ostaisi niin kukaan ei varmaan ottaisi tuota toimimattomalla ilmastoinnilla, vaan pyytäisi liikettä laittamaan sen kuntoon.
OEM-henkinen ostaja varmasti kiinnostuisi siitä, miten putkistoa on modattu, sekä orkkisvanteet houkuttelisi?
Näyttää että noissa oisi liian muutaman koon liian korkea profiili?
Pre-Lci E90 330ia M-sport. vm 2006 ja 170 tkm taulussa. Paljonkohan nykyään realistinen hinta? Näistä näköjään pyydetään mitä sattuu. Olisiko 11-12 k€ sellanen millä liikahtaisi?
Mitäs tähän M3 pitäs laittaa hinnaksi että alkaa kiinnostamaan? Vai onko liian halpa? Seuraavaksi halvin 3000 eur kalliimmalla pyynnillä nettiautossa.:think
Porukka kattelee historiaa nykyisin aika paljon..Lähtömaan sanoisin vaikuttavan..Ostajia karsii myös penkinlämppärien puute, ts. iäkkäämmät vuodenympäri ajavat jäävät pois..
Trendi toki nykyisin on vaihtaa autot kaupasta, ottaa se pätkä ja maksella mitä makselee :think
Onkohan e6x:sän ostaja kunta siirtynyt katselemaan f1x koreja kun tuntuu että hinnat alkanu tippumaan aika kyytiä alas? Omasta vm 06 535d e61:sestä luovuin 2018 marraskuussa ja sain siitä omasta mielestä riittävästi 12ke, oli m-sport,hudit,nivit,comfort,webasto jne jne ajettu 295tkm. Liikkeet tarjosivat 8000-10000e silloin. Itse ostin sen auton 240tkm ajettuna melkein 2v aijemmin 16ke ja ei tosiaa ollut silloin ylihintainen pyynti oli 17200e. Tuntui alkujaan hurja miten hinta pudonnut noin roimasti kun liikeen tarjouksia kuuli. No nyt työkaveri myy kanssa lähes kaikilla varusteilla olevaa 2008 e60 530xd:tä josta vuosi sitten oli liikkeen pyynti karvan alta 18ke, nyt liikkeet hyvittävät siitä 10-11ke eli tonnin enemmän kuin omastani prelci e61:stä 6kk sitten, hämmästelinki sitä asiaa miten esim stc saa myytyä 24ke maksavaa e6x 530d:tä väri kun on punainen on hinta yli 20ke välittömästi, samaan rahaa saa kuitenkin f1x 530d tosin köyhemmillä varusteilla mutta kuitenkin.
Onkohan e6x:sän ostaja kunta siirtynyt katselemaan f1x koreja kun tuntuu että hinnat alkanu tippumaan aika kyytiä alas? Omasta vm 06 535d e61:sestä luovuin 2018 marraskuussa ja sain siitä omasta mielestä riittävästi 12ke, oli m-sport,hudit,nivit,comfort,webasto jne jne ajettu 295tkm. Liikkeet tarjosivat 8000-10000e silloin. Itse ostin sen auton 240tkm ajettuna melkein 2v aijemmin 16ke ja ei tosiaa ollut silloin ylihintainen pyynti oli 17200e. Tuntui alkujaan hurja miten hinta pudonnut noin roimasti kun liikeen tarjouksia kuuli. No nyt työkaveri myy kanssa lähes kaikilla varusteilla olevaa 2008 e60 530xd:tä josta vuosi sitten oli liikkeen pyynti karvan alta 18ke, nyt liikkeet hyvittävät siitä 10-11ke eli tonnin enemmän kuin omastani prelci e61:stä 6kk sitten, hämmästelinki sitä asiaa miten esim stc saa myytyä 24ke maksavaa e6x 530d:tä väri kun on punainen on hinta yli 20ke välittömästi, samaan rahaa saa kuitenkin f1x 530d tosin köyhemmillä varusteilla mutta kuitenkin.
Onko tää sun kaverin auto se individual? Kaveri sitä tossa katteli mutta sillä on farkkuaudi itellä rasitteena. Onko se mistään kotosin?
Ei ole vielä sietämätöntä vaikeutta kun ei ole kauppaamista aloitettukaan, mutta sovin kaverin kanssa että hoidan hänen autonsa myymisen kunhan uusi autonsa saapuu. Joten kysäistäänpä ennakkoon josko täällä olisi kiinnostusta ja/tai ajatuksia sopivasta hintatasosta autolle. Auto vapautuu kesäkuussa.
Kyseessä siis F10 LCI BMW 520dA Xdrive '16 ensimmäiseltä omistajalta "Suomi-auto", ajettu ~160tkm ja BMW:n oma jatkotakuu voimassa kevääseen 2020 saakka. Valkoinen normiväri, sporttinahat, ei navia, kahdet alkuperäisvanteet käyttökelpoisilla renkailla. Täydellinen merkkiliikkeen huoltohistoria, jakolaatikko tehty joskus reilu vuosi sitten. Auto on todella pedantilta pidolta, se on aina puhdas, kaveri käyttää sen käsinpesussa kaupungilla asioidessaan. Käytönjälkiä on aika tasan nolla, kunto on siis koko lailla eri luokkaa kuin keskimääräisellä Kamux-raadolla.
Halvin Kamux-raato näyttää tällä hetkellä olevan pyynnillä 21900€ vähän vanhempi ja enemmän ajettu, ja kalleimmat suunnilleen vastaavat huitelevat kolmenkympin tienoilla. Millaisella hinnalla tällainen voisi liikkua kohtuullisen vilkkaasti?
Ei ole vielä sietämätöntä vaikeutta kun ei ole kauppaamista aloitettukaan, mutta sovin kaverin kanssa että hoidan hänen autonsa myymisen kunhan uusi autonsa saapuu. Joten kysäistäänpä ennakkoon josko täällä olisi kiinnostusta ja/tai ajatuksia sopivasta hintatasosta autolle. Auto vapautuu kesäkuussa.
Kyseessä siis F10 LCI BMW 520dA Xdrive '16 ensimmäiseltä omistajalta "Suomi-auto", ajettu ~160tkm ja BMW:n oma jatkotakuu voimassa kevääseen 2020 saakka. Valkoinen normiväri, sporttinahat, ei navia, kahdet alkuperäisvanteet käyttökelpoisilla renkailla. Täydellinen merkkiliikkeen huoltohistoria, jakolaatikko tehty joskus reilu vuosi sitten. Auto on todella pedantilta pidolta, se on aina puhdas, kaveri käyttää sen käsinpesussa kaupungilla asioidessaan. Käytönjälkiä on aika tasan nolla, kunto on siis koko lailla eri luokkaa kuin keskimääräisellä Kamux-raadolla.
Halvin Kamux-raato näyttää tällä hetkellä olevan pyynnillä 21900€ vähän vanhempi ja enemmän ajettu, ja kalleimmat suunnilleen vastaavat huitelevat kolmenkympin tienoilla. Millaisella hinnalla tällainen voisi liikkua kohtuullisen vilkkaasti?
Kyllä se hinta pitää olla vastaava ku halvimmalla suunnilleen samoilla metreillä olevalla autolla. Pedantti pito helpottaa varmaan myyntiä, mut tuskin hintaa nostaa.
Comment