Tuolla Zoen 199€/kk hinnalla ei käytännössä meinaa saada mitään autoa
Mahtaako tuo hinta kattaa edes kuukausittaista arvonalenemaa joten kyseessä on viherpesu/markkinointitempaus terveen liiketoiminnan sijaan? Kait ne tarjos vielä kaskonkin mukaan eurolla kuussa
Mahtaako tuo hinta kattaa edes kuukausittaista arvonalenemaa joten kyseessä on viherpesu/markkinointitempaus terveen liiketoiminnan sijaan? Kait ne tarjos vielä kaskonkin mukaan eurolla kuussa
Pienessä päässä yritin itsekin miettiä tarjouksen logiikkaa, mutta kuluu vaan turhaan pää puhki Oma veikkaus on että rellu haluaa mahdollisimman paljon vähäpäästöisiä autoja ulos, kun päästörajat ensi vuonna kovenee. Kaikilla merkeillähän uudet vähäpäästöiset mallit on jostain jännästä syystä toimituksessa vasta 2.1 alkaen... Itsekin kun päivätyökseen noita exceleitä pyörittelee, niin mitään järkee tuossa ei katteen puolesta ole. Kaskoo ei valitettavasti tarjottu eurolla. Nyt kun sanoit niin kyllä vähän harmittaa, kun en tajunnut kysyä
Pienessä päässä yritin itsekin miettiä tarjouksen logiikkaa, mutta kuluu vaan turhaan pää puhki Oma veikkaus on että rellu haluaa mahdollisimman paljon vähäpäästöisiä autoja ulos, kun päästörajat ensi vuonna kovenee.
Eikös ne saa kuitenkin sen 2000€ valtiontuen per auto?
Ja sitten päälle imagon kiillotus myytyjen/toimitettujen sähköautojen markkinaosuuksissa.
Mahtaako tuo hinta kattaa edes kuukausittaista arvonalenemaa joten kyseessä on viherpesu/markkinointitempaus terveen liiketoiminnan sijaan?
Kyllähän tuo liisaridiili oli asiakkaalle hyvä, jos auto vaan istuu käyttötarkoitukseen. Vuodessa ko. auton omistaminen maksaa liisarina 2,388eur. Jos ostaa käteisellä uuden samanlaisen auton nyt hintaan 29,390eur ja myy vuoden päästä, niin saisiko siitä 27,000eur vai enemmän tai vähemmän? Oma näkemys, että olisi aika hankala pyytää n. 2,000eur vähemmän käytetystä kuin uudesta. Lisäksi jos vielä joutuu ostamaan toiset renkaat kaveriksi niin tuo parin tonnin hintaeroa sulaa edelleen.
2000 euron tuki jyvitetään kuukausierään. Tällöin "todellinen" erä on 366 euroa, joka näyttää jo paljon paremmalta myös liiketoimintaa ajatellen. Sitten ok tietysti se, että Zoe on poistuva malli, muutamat vanhat on päätetty pistää liikenteeseen hinnalla millä hyvänsä. Ilmeisen hyvä oli hinta kun päivässä myytiin kiintiö loppuun.
Mahtaako tuo hinta kattaa edes kuukausittaista arvonalenemaa joten kyseessä on viherpesu/markkinointitempaus terveen liiketoiminnan sijaan? Kait ne tarjos vielä kaskonkin mukaan eurolla kuussa
Pienessä päässä yritin itsekin miettiä tarjouksen logiikkaa, mutta kuluu vaan turhaan pää puhki Oma veikkaus on että rellu haluaa mahdollisimman paljon vähäpäästöisiä autoja ulos, kun päästörajat ensi vuonna kovenee.
Renault tunnetusti näin loppuvuodesta korjaa kuluneen vuoden heikkoa myynti tarjoamalla autoja kuluttaja ystävälliseen hintaan (mikäli vain sielu kestää ajaa patongilla).
Susirajan hankinta tuollaiseen lyheen päivittäiseen ajeluun on varmasti soiva laite, ei oo kamalan suuret kustannukset kyseessä. Oliko muuten millainen kilometrirajoitus sopparilla ja mitä huoltoja tulee tehtäväksi sopimuskauden aikana?
Renault tunnetusti näin loppuvuodesta korjaa kuluneen vuoden heikkoa myynti tarjoamalla autoja kuluttaja ystävälliseen hintaan (mikäli vain sielu kestää ajaa patongilla).
Susirajan hankinta tuollaiseen lyheen päivittäiseen ajeluun on varmasti soiva laite, ei oo kamalan suuret kustannukset kyseessä. Oliko muuten millainen kilometrirajoitus sopparilla ja mitä huoltoja tulee tehtäväksi sopimuskauden aikana?
Jos ite oon oikein ymmärtänyt niin näillä vähäpäästöisillä tuetaan ensi vuoden päästörajoituksia, koska autot toimituksiin vasta ensi vuoden puolella. Myyjien bonarit tietysti sitten asia erikseen. Oli oikea auton laskennallinen arvo mitä tahansa, niin noilla varusteilla saa kyllä autoa etsiä 199€/kk hintaa.
Sopparin pituus on 1v ja sen jälkeen auton saa lunastaa itselleen jos haluaa. Kilometrirajoitus 15tkm. Itsellä tullut nykyisin 7-9tkm vuodesta riippuen joten omilla ajoilla saa ihan stressittä päästää menemään. Varsinkin kun ajelu on pääasiassa pätkäajoa/nurkkapyöritystä, joka omalla polttiksella aina harmittaa auton puolesta varsinkin talvisin.
Yksi määräaikaishuolto tulee tehtäväksi. Myyjä arveli hinnaksi 180€ nurkilla, mutta kuitenkin alta 200€. Sen sanoi itsekin, että eihän noissa äshkäreissä öljynvaihtoja tai huoltamista ole, mutta lyövät piuhan päähän ja katsovat että kaikki on ok.
Sen verran edittiä tekstiin, että merkkirasismista pääsin eroon vuosikymmeniä sitten. Nettiautossakin ollut sen jälkeen hemmetisti valinnanvaraa. Jos oikein sieluun tuijottaa, niin kyllä se toisaalta menee silleensä että mersu on paras auto ja sitä parempi on vaan alfa romeo. Tuolla kommentilla on menny yleensä keskustelu hiljaseks. Ei kukaan halua väitellä hullun kanssa
Nettiautossakin ollut sen jälkeen hemmetisti valinnanvaraa. Jos oikein sieluun tuijottaa, niin kyllä se toisaalta menee silleensä että mersu on paras auto ja sitä parempi on vaan alfa romeo. Tuolla kommentilla on menny yleensä keskustelu hiljaseks. Ei kukaan halua väitellä hullun kanssa
Ilman muuta rellu on ihan pa@ka koska autotehtaallakin on ikää vain 120 vuotta. 120 vuotta tehneet pas@aa. Pas@a mikä pa@ka
^ Hyviä esimerkkejä. Ja kun bemarikin on alkanut oirehtimaan etuvetomalleilla sekä jatkuvilla sähkö- ja muilla tulipaloilla niin pas@aaks tässä haukutaan. Huokaus...
Kompatakseni täältä takavasemmalta vielä aiheeseen: Historiallisesti Saksaa ei ole koskaan pidetty minään Euroopan ykkösteollisuusmaana kuin vasta 1960-luvun jälkipuoliskolla. Ranska oli todellinen Euroopan teknologiajohtaja aina siihen asti. Baijeri varsinkin on ollut lähinnä kansallisromanttista maatalous-Saksaa.
Heinz Nordhoffin naama kun lyötiin vuonna 1961 hopeiseen D-markkaan, Saksan teknologinen nousu oli vasta alkamassa.
Renault tunnetusti näin loppuvuodesta korjaa kuluneen vuoden heikkoa myynti tarjoamalla autoja kuluttaja ystävälliseen hintaan (mikäli vain sielu kestää ajaa patongilla).
Susirajan hankinta tuollaiseen lyheen päivittäiseen ajeluun on varmasti soiva laite, ei oo kamalan suuret kustannukset kyseessä. Oliko muuten millainen kilometrirajoitus sopparilla ja mitä huoltoja tulee tehtäväksi sopimuskauden aikana?
Oliko rellusoppari tämä?
Renault Zoe Z.E. 40 R90 Life 24.860€ sis. toimituskulu 600€, talvirenkaat, kuluttajille myönnettävän valtion sähköauton hankintatuen 2.000€ sekä MetroAuton lisähankintatuen.
Perustamiskulu 250€, rahoitettava osuus yht. 24.860€, rahoitusaika 60 kk, Korko 2,9 %, kk-erä 199 €/kk sis. käsittelymaksu 12 €/erä, viimeinen suurempi erä 60 kk 17.163,50€
(Metroauton sitova ostotarjous 13kk 23.642,80€), todellinen vuosikorko 3,90 %. Luotto + luottokustannukset yht. 28.904,54€. Edellyttää luottopäätöksen ja kaskovakuutuksen.
Mikä tässä haisee nyt? 60 kk rahoitusaika mutta sitova ostotarjous 13 kk?
Comment