Announcement
Collapse
No announcement yet.
Uudet nopeuskamerat
Collapse
X
-
Originally posted by TFV View PostSe, ettei se aina mene noin yksioikoisesti.
Esimerksi sorsapoikueen takia, sinänsä hyvä, liinat kiinni läntännyt kuski sai sakot liikenteen vaarantamisesta kun aiheutti ketjukolarin.
Poliisit kun tulivat paikalle, jarruttaja puhalsi hieman päälle promillen lukemat. Mitä lie pikkupiruja oli nähnyt, kun piti äkkipysäytys tehdä. Kyseisestä tapahtumasta molemmat kuljettajat saivat sakot liikenteen vaarantamisesta (rattijuoppo toki myös muista syistä). Myös meidän auton korjauskulut meni omasta vakuutuksesta.
Ei mahtunut omaan oikeustajuun silloin, eikä mahdu vieläkään, vaikka turvaväli olisikin saanut olla isompi.
Comment
-
-
Originally posted by hietase View PostEikä mene aina näinkään. Isäukko ajoi edellä ajaneen perään, itse olin takapenkillä. 80 km/h rajoitus, kolmen kilometrin suora, tyhjä tie, kuiva kesäpäivä. Edellä ajanut teki äkillisen ja perusteettoman pysähdyksen, veti siis kahdeksastakympistä täysin liinat kiinni.
Poliisit kun tulivat paikalle, jarruttaja puhalsi hieman päälle promillen lukemat. Mitä lie pikkupiruja oli nähnyt, kun piti äkkipysäytys tehdä. Kyseisestä tapahtumasta molemmat kuljettajat saivat sakot liikenteen vaarantamisesta (rattijuoppo toki myös muista syistä). Myös meidän auton korjauskulut meni omasta vakuutuksesta.
Ei mahtunut omaan oikeustajuun silloin, eikä mahdu vieläkään, vaikka turvaväli olisikin saanut olla isompi.
Ajoin kolmantena autona Ruoholahdessa vihreillä risteykseen. Ekana veti sokee siivoja, sit letukan vani ja minä duunin pakulla. Sitten siivooja liinat kii keskelle risteystä ja sulkuviivojen yli Kalevan kadulle. Vani pysähty ,minä sen perseeseen ja duunin paku lunariin. Siivoojalle ei naarmuakaan. Minä kyttikselle kuuntelemaan vittuilua tieliikennelain noudattamatta jättämisestä. Stadi veti asian rosikseen. Muutuin asianomistajaksi ja sokee pimu bungas koko härdelin.BMW E30 Cabrio Brillantrot
Comment
-
-
Originally posted by jones56 View PostAjoin kolmantena autona Ruoholahdessa vihreillä risteykseen. Ekana veti sokee siivoja, sit letukan vani ja minä duunin pakulla. Sitten siivooja liinat kii keskelle risteystä ja sulkuviivojen yli Kalevan kadulle. Vani pysähty ,minä sen perseeseen ja duunin paku lunariin. Siivoojalle ei naarmuakaan. Minä kyttikselle kuuntelemaan vittuilua tieliikennelain noudattamatta jättämisestä. Stadi veti asian rosikseen. Muutuin asianomistajaksi ja sokee pimu bungas koko härdelin.
Itsellä meinasi kerran käydä samoin, taisin olla jonon viides auto. Valoista lähti jono liikkeelle ja 50m jälkeen jonon eka vetäsi liinat kiinni täysin yllättäen. Ihme, että ei siinä vedetty koko jonoa nippuun.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by jones56 View PostAjoin kolmantena autona Ruoholahdessa vihreillä risteykseen. Ekana veti sokee siivoja, sit letukan vani ja minä duunin pakulla. Sitten siivooja liinat kii keskelle risteystä ja sulkuviivojen yli Kalevan kadulle. Vani pysähty ,minä sen perseeseen ja duunin paku lunariin. Siivoojalle ei naarmuakaan. Minä kyttikselle kuuntelemaan vittuilua tieliikennelain noudattamatta jättämisestä. Stadi veti asian rosikseen. Muutuin asianomistajaksi ja sokee pimu bungas koko härdelin.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by awd-69 View PostMikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Originally posted by jones56 View PostAjoin kolmantena autona Ruoholahdessa vihreillä risteykseen. Ekana veti sokee siivoja, sit letukan vani ja minä duunin pakulla. Sitten siivooja liinat kii keskelle risteystä ja sulkuviivojen yli Kalevan kadulle. Vani pysähty ,minä sen perseeseen ja duunin paku lunariin. Siivoojalle ei naarmuakaan. Minä kyttikselle kuuntelemaan vittuilua tieliikennelain noudattamatta jättämisestä. Stadi veti asian rosikseen. Muutuin asianomistajaksi ja sokee pimu bungas koko härdelin.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostSe, ettei se aina mene noin yksioikoisesti.
Esimerksi sorsapoikueen takia, sinänsä hyvä, liinat kiinni läntännyt kuski sai sakot liikenteen vaarantamisesta kun aiheutti ketjukolarin.
"Ajoneuvo ja raitiovaunu on voitava pysäyttää edessä olevan tien näkyvällä osalla ja kaikissa ennalta arvattavissa tilanteissa."
Ongelma on tietty se mikä on ennalta arvattavaa ja mikä ei. Sorsan kohdalla jarruttaminen todennäköisesti ei, nykyään kameran kohdalla ehkä. Tiellä ilman mitään syytä tehty jarrutus ei varmasti. Monet linjaukset pitää melko varmasti tarkastaa aina eri oikeusasteissa, kun poliisi & vakuutusyhtiöt linjaa melko suoraviivaisesti peräänajajan syylliseksi ellei edellä ajaja sano tiputtaneen puhelimen kädestä tai vittuillakkseen vetäneen vain liinat kiinni, kun perässä roikkuja häiritsi tms. Jonkin verranhan noita löytyy korkeimman oikeudenkin päätöksistä ja TM:kin on aikoinaan käsitellyt
Aiheeseen liittyen näytti Mechelininkadullekkin nouseen yksi näitä uusia kameroita vanhan tilalle. Helsinkiin taitaa olla muuallekkin tulossa noita. Ei taida 4- tai 6-tien kameratkaan olla vielä käytössä eli kokemusperäistä tietoa miten selfien noista saa?Q7 e-tron TDI -17
MB CLA 250e -21
E81 116i -09
Ex:
F60 Countryman S E ALL4 -17
F15 X5 30d -14
E70 X5 40d M Sport -12
F20 120da -13
E61 530xd -09
F11 520d -12
E60 520d -09
Comment
-
-
Originally posted by TuusBim View PostAiheeseen liittyen näytti Mechelininkadullekkin nouseen yksi näitä uusia kameroita vanhan tilalle. Helsinkiin taitaa olla muuallekkin tulossa noita. Ei taida 4- tai 6-tien kameratkaan olla vielä käytössä eli kokemusperäistä tietoa miten selfien noista saa?
4-Tiellä su-ma välisenä yönä kamerat yltäpäältä loskassa, en jarrutellut.'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posthttps://www.iltalehti.fi/autouutiset...1-8fbfbf812169
Pastersteinin vasallit ovat selvästi oppinsa omaksuneet.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Posthttps://www.iltalehti.fi/autouutiset...1-8fbfbf812169
Pastersteinin vasallit ovat selvästi oppinsa omaksuneet.
-Timo
Comment
-
-
Pastersteinin vasallit ovat selvästi oppinsa omaksuneet.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Vissiin ruuvaillaan 6-tiellä noita kameroita paikalleen. Ukkoja ainakin oli rusnaamas noita tolppia ja kotelot oli auki korian kohdilla. Kohta joutuu ajaa rajotusten mukaan säntillisemminnyt mennyt sen 10yli mittarin mukaan. Toki käännyn töihin ja töistä tullessa just kameran kohdilta missä risteykset, mutta tarkkuutta pojat tarkkuutta. Kohta ropisee
Comment
-
Comment