Eikös joku pönttö kk sitte yritetty lennättää sinne ruudin voimin ja aivan kamsla itku alkoi.
Ulvilassa joku lykkäs vähän räjähdettä siihen tolpan varteen ja koitti laittaa pöntön kiertoradalle, tais olla liian pieni lataus kun lähinnä se tolppa katkes Koominen näky kun oli monta poliisiautoa, lisäksi paloautoja ja ambulansseja ihmettelemässä sitä tuhottua tolppaa, 2-tien liikennekin suljettiin toviksi. Edes pankkiryöstö ei saa tuollaista määrää kalustoa liikkeelle
Ei se tuhoaminen mitään auta, yhteiskunnan varoista tulee uudet tolppakamerat tilalle. Mutta jos joku käy vetämässä tasaisin väliajoin jätesäkin kameran päälle niin se olisi ihan riittävä "mielenosoitus"
Ei se tuhoaminen mitään auta, yhteiskunnan varoista tulee uudet tolppakamerat tilalle. Mutta jos joku käy vetämässä tasaisin väliajoin jätesäkin kameran päälle niin se olisi ihan riittävä "mielenosoitus"
mä olen nähnyt kerran kun sukkahousut oli pujotettu kameraan siten että sukkaosat lepatti tuulessa
Lähes kaikki laitteet/apit käyttävät tolppahälytyksissä ko. firman tiedostoja.
Kokeeksi kävin pari päivää sitten laittamassa parin uuden/muuttuneen tolpan tiedot tuonne. Tänään tuli kiitos ja kuittaus että paikat on viety datapakettiin ja seuraavassa päivityksessä pukkaavat nuo näkyviin
Lähes kaikki laitteet/apit käyttävät tolppahälytyksissä ko. firman tiedostoja.
Kokeeksi kävin pari päivää sitten laittamassa parin uuden/muuttuneen tolpan tiedot tuonne. Tänään tuli kiitos ja kuittaus että paikat on viety datapakettiin ja seuraavassa päivityksessä pukkaavat nuo näkyviin
Virolaisia ei ainakaan haittaa mitkään kamerat.
Suomi tosiaan tarvitsee niitä huippuosaajia(ent.moniosaaja),jotka tulevaisuudessa osaavat lähettää kirjepostia vironpuolelle.
Virolaisia ei ainakaan haittaa mitkään kamerat.
Suomi tosiaan tarvitsee niitä huippuosaajia(ent.moniosaaja),jotka tulevaisuudessa osaavat lähettää kirjepostia vironpuolelle.
Ongelmana taitaa olla se että Viron oikeusjärjestelmä vaatii oikeuskäytännössä syyllisen saamista paikan päälle, jostain takaraivosta löytyy tällainen muisto...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Kuinka pienistä ylityksistä ihmiset on saaneet kirjeitä kotiinsa?
Joskus lukenut että on tullut tyyliin 3km/h ylityksistä lappuja. Mä olen gps mukaan ajanut +9km/h tollaseen tolppaan hyvällä kelillä eikä ole koskaan kuulunut mitään :think
Kuinka pienistä ylityksistä ihmiset on saaneet kirjeitä kotiinsa?
Joskus lukenut että on tullut tyyliin 3km/h ylityksistä lappuja. Mä olen gps mukaan ajanut +9km/h tollaseen tolppaan hyvällä kelillä eikä ole koskaan kuulunut mitään :think
Poliisi lopetti varoitusten lähettämisen, käytännössä nykyään sakko tulee 7 km ylityksestä vähennyksen jälkeen, ts. oikea ylitys pitää olla 10 km/h.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment