siistikuntoinen 335 avo kivalla värimaailmalla.

Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Originally posted by van cleef View PostSamat autot kiikarissa kuomalla. Mulla on nyt alustavasti kauppa sovittuna ex-diplomaatti capricesta. Pitkä on ollut etsintä.Erikoismies Tampereen Kauniaisista.
Comment
-
-
Originally posted by Taski View PostNopean tutustumisen ja omistamisen jälkeen jäi kipinä johonkin full size jenkkiin. Osiahan saa pirun hyvin eikä mikään maksa juuri mitään, mutta ne ruosteet ei kiinnostaisi......
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNäkiskö joku, mitä W208 CLK55 AMG mursuista on makseltu viime aikoina? Olis ehkä yks kiikarissa, mutta laittoa olisi tiedossa jonkun verran, niin olis kiva tietää, ettei sitte ihan tyhmiä summia maksa.Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNäkiskö joku, mitä W208 CLK55 AMG mursuista on makseltu viime aikoina? Olis ehkä yks kiikarissa, mutta laittoa olisi tiedossa jonkun verran, niin olis kiva tietää, ettei sitte ihan tyhmiä summia maksa.
Suomessa samaan aikaan sedanit ainakin oli hinnoissaan, mutta hitaasti tuntuivat liikkuvan. Kiinnostaisi kyllä hieman vieläkin jos ei oo hinnat hirveesti pompanneet. Monissa saman ikäisissä ja hintaisissa bemareissa nyt pariin vuoteen tainnut hinnat siellä melkeen tuplautua. Vanhemmissa sitten jo triplat helposti.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo sitäpä just. Nettiautoa on nyt vähän tullut selattua ja sieltä ei kyllä löydy mitään. Vääränkätisten japsienkin hinnat ovat ihan silkkaa mielikuvituksen tuotetta ja näyttää e36 hinnat seuranneen tätä kehitystä perässä. Hauskaa takavetoa ei kohta saa enää alle 15te :P Joku siisti e36 M-sportti vois kyllä mennä. On vaan siisteyden ja kilsojen suhteen semmoen maku, että ei sitten enää mitään löytynytkään.Last edited by BMW525Xda; 27-08-2020, 14:34.
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostNo mä en ehkä ihan noin kriittisesti suhtaudu asiaan, mutta en mäkään sellaista itselleni halua. Muutamia poikkeuksia on, mutta perus GTS skyline vääränkätisenä ja 200tkm ajettuna ei kyllä oo ikinä 15te auto. Joku GT-R Skyline sit oma juttunsa, mut en mä semmosestakaan maksaisi niiden nykyhintatason mukaista hintaa. Ehkä joku V-spec silvia myös. No ei niitä paljoa ole ja nuokin semmosia, että ei oo koskaan edes tehty LHD:nä. Mileummin olen ostamatta, jos ei pinkka riitä LHD versioon. Edullisempi RHD ei oo itselle vaihtoehto. Mua ei kiinnosta sokkona ohittelu ja drive-inniin pakittelu (vaikka tätä jälkimmäistä teen kyllä muutenkin harvoin) ja muutenkin musta tulee nykyistäkin paskempi kuski jos pitä ajaa väärältä puolelta. Se ei vaan tuu selkärangasta.
Joo o aika paksua puuroa minusta toi Sokkona ohittelu. :think Eikä sinne mäkkärkn Drive-In tartte mitään peruutella... Nostaa perseen penkistä ja maksaa normaalisti, kyllä ne Hyvät asiakas palvelijat sen verran sieltä luukulta kurottaaa.
Ennakointiahan se RHD ohittelu vaatii, mutta kyllä noista melekeen kaikista löytyy se 300hv+ niin ei siinä tartte ihmetellä.
Se hintojen nousu johtuu ihan siitä kun Ameriikan Joella nyt tota rahaa on vaan erilailla kuin meillä Euroopassa. Justiinsa vähän aikaa sit meni yks JZX100 Chaser kevyellä 48k AUD hinnalla
Spec-R S15 silviat pyörii saamassa hinassa kohta kuin r33 GT-R japaniassa, ja ne on niitä halvimpia, jahka jenkkien 25v raja tulee aukinaiseksi...
Alkaa olla vimosia hetkiä hommata mitään vähänkään järkevämpää Laitettta hyvällä hinnallaLast edited by Matuh; 27-08-2020, 12:58.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Comment