Originally posted by Roisto
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Mulle on nyt tullut parikin sähköpostia sieltä. joskus kesällä taisin sinne kirjautua, mutta aiemmin ei ole tullut mitään. Oiskohan niillä nyt jokin markkinointikampanja menossa.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Yrittänyt katsoa tuota setan keulaa moneen sataan kertaan kaikista eri kuvakulmista, selvinpäin, kännissä, eroottisesti aktiivisessa tilassa, väsyneenä, energisenä ja ilman lukulasejakin, mutta mikään auta, se vaan on mun mielestä aivan saatanan ruma. Jotenkin tuo hopeinen väri häivyttää rumuutta parhaiten. Voishan tuolla kuitenkin ehkä ajaa, keula ei näy ratin taakse.
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostYrittänyt katsoa tuota setan keulaa moneen sataan kertaan kaikista eri kuvakulmista, selvinpäin, kännissä, eroottisesti aktiivisessa tilassa, väsyneenä, energisenä ja ilman lukulasejakin, mutta mikään auta, se vaan on mun mielestä aivan saatanan ruma. Jotenkin tuo hopeinen väri häivyttää rumuutta parhaiten. Voishan tuolla kuitenkin ehkä ajaa, keula ei näy ratin taakse.
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostTäällä sama, paitsi erottisessa latauksessa ei ole tullut tuota mietittyä ettei latistu tunnelma.-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Originally posted by nullzwei View PostYrittänyt katsoa tuota setan keulaa moneen sataan kertaan kaikista eri kuvakulmista, selvinpäin, kännissä, eroottisesti aktiivisessa tilassa, väsyneenä, energisenä ja ilman lukulasejakin, mutta mikään auta, se vaan on mun mielestä aivan saatanan ruma. Jotenkin tuo hopeinen väri häivyttää rumuutta parhaiten. Voishan tuolla kuitenkin ehkä ajaa, keula ei näy ratin taakse.
Kaikki noi zetat E85 asti on kyllä eikoisia, mutta sillä väärällä tavalla valitettavasti (ja siis kyllä, Z8 mukaan lukien)
Originally posted by pazq View PostEritoten ne ensimmäiset keulat, hyi kamala. Melkein kuin e46 vompatti pikku tuikkuineenE92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
-
Mites, onko enää ollut viimeaikoina R32 Skyline myynnissä, erityisesti GT-R hintataso kiinnostelisi :think Vai joko jenkit on vieneet kaikki?BMW E30 325i 1988 Delphin Metallic
BMW E34 5XXi 1990 Delphin Metallic
Honda Civic EF 1989 Auringonpolttama Punainen
Comment
-
Comment