Toinenkin apina, noistahan saisi parin.



Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Originally posted by BeamR View PostNiihin ei kannata koskea pitkällä tikullakaan. En tajua, miksi ostaa japanintuonti baltian kautta, kun niitä voi ihan itse huutaa suoraan lähteeltä ja tietää edes jollain tasolla mitä on tulossa. Eikä tarvitse maksaa turhaan välikädelle eikä tarvitse jännittää, tuleeko varmasti kaikki oleelliset paperit mukana Suomessa kilvittämiseksi (esim alkuperäinen kauppakirja Japanista eurooppaan tai oikeat tullauspaperit baltiasta).
Ostoprosessi kai myös hämmentää vaikka täältä foorumiltahan ne selkeät ohjeet löytyy ja kokemuksia aika monta sivullista. Pari tuntia kun ajatuksella lukee niin ei pitäisi olla paha rasti ja hyvää vaihtelua Netflixille selata jonkun aikaa joka ilta listoja läpi niin pääsee kärryille tarjonnasta ja merkinnöistä.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi kopassa varmasti mitään olekaan, mutta puslat on loppu, aski voi vaatia remppaa, pyöränlaakereiden rasvat kuivuneet, tiivisteet on korppua, aurinko on kovettanut nahat, kattoverhoilu roikkuu jne.
Mutta mä teen mieluummin tommosia korjauksia kuin mätähommia. Tekniikan saa aina uusittua, mutta ruosteesta ei pääse ikinä eroon. Ja onhan se hienoa vääntää 20 vuotta vanhoja alustan pultteja auki kun niissä on vielä tehtaalta lähtöisin olevat keltapassivoinnit ja kaikki aukeaa kuin uutena.
Originally posted by van cleef View PostKaikki bemarit ovat olleet tolppamalleja e9:stä lähtien. Tolppamallilla viitataan sedaneihin yleisesti (b pilari), on ne sitten 2d tai 4d. Hardtopit ovat ne tolpattomat.Last edited by Lördagskorv; 01-09-2020, 21:51.E92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi kopassa varmasti mitään olekaan, mutta puslat on loppu, aski voi vaatia remppaa, pyöränlaakereiden rasvat kuivuneet, tiivisteet on korppua, aurinko on kovettanut nahat, kattoverhoilu roikkuu jne.
Mutta mä teen mieluummin tommosia korjauksia kuin mätähommia. Tekniikan saa aina uusittua, mutta ruosteesta ei pääse ikinä eroon. Ja onhan se hienoa vääntää 20 vuotta vanhoja alustan pultteja auki kun niissä on vielä tehtaalta lähtöisin olevat keltapassivoinnit ja kaikki aukeaa kuin uutena.
Jäi tosta edellisen sepustuksen alusta toi about sama kommentti pois. Eli tossa summattuna omat mietteet ja kokemukset aika hyvin.
Aikaisempien kanssa on saanut huollosta aina välillä pientä ylimääräistä maksaa kun on putkistossa tai alustassa ollut paikat umpijumissa tai ruosteessa. Yhteen ei saanut pyörien suuntausta tehtyä viimeisen päälle kun osa säädöistä oli niin jumissa että asentaja pelkäsi katkovansa osat. Oli muuten saksantuonti suoraan merkkiliikkeestä ja suomessa viettänyt pari vuotta pohjoisessa, eikös niitten pitänyt olla vähän suolaa nähneitä ja tervepohjaisia :think
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostKaikki bemarit ovat olleet tolppamalleja e9:stä lähtien. Tolppamallilla viitataan sedaneihin yleisesti (b pilari), on ne sitten 2d tai 4d. Hardtopit ovat ne tolpattomat.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostJa onhan se hienoa vääntää 20 vuotta vanhoja alustan pultteja auki kun niissä on vielä tehtaalta lähtöisin olevat keltapassivoinnit ja kaikki aukeaa kuin uutena.).
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment