kohtuu siisti 530ia. Muutama vahalla poistuva naarmu (A1).



Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Originally posted by BeamR View Postkohtuu siisti 530ia. Muutama vahalla poistuva naarmu (A1).E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostPuoli megaa?Last edited by Petri.Kekkonen; 31-08-2020, 18:00.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOK, eli kilvissä ois 10k luokkaa varmaankin. Onko tuo muuten 49270 km vai mitä?
Tosiaan toi 500kjpy on ihan hiharavistus, voi olla 300kjpy, mutta silloin tällöin on niitä hullujakin liikenteessä joten heitetään nyt vaikka 700kjpy toiseen ääripäähän. Ongelma näin eurooppalaisittain on tuo väri, joka sattuu olemaan japanilaiselle kuin naarashirven kiimahuuto metsän kuninkaalle, eli ottajia on sielläkin ja niitä ostajia ei rasita rahdit ja verot.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostJoo, 50tkm noin karkeesti ajettu. Näissä on hinnat nousseet vuoden, parin aikana kun on tarjonta supistunut. Soivan 540:n sai vielä pari vuotta sitten n. 150kjpy.
Tosiaan toi 500kjpy on ihan hiharavistus, voi olla 300kjpy, mutta silloin tällöin on niitä hullujakin liikenteessä joten heitetään nyt vaikka 700kjpy toiseen ääripäähän. Ongelma näin eurooppalaisittain on tuo väri, joka sattuu olemaan japanilaiselle kuin naarashirven kiimahuuto metsän kuninkaalle, eli ottajia on sielläkin ja niitä ostajia ei rasita rahdit ja verot.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostJapanin E39 hintojen nousun ymmärtää, E39 on tukeva ja japanissa tuskin on ruostuneet yhtään (?) joten ovat käytännössä uusia autoja tuommoiset 50tkm ajetut. Imurointi ja kovaa ajoa. (Minulla oli 15 vuotta sitten suomiE39 joka mätäni käsiin)
Mutta mä teen mieluummin tommosia korjauksia kuin mätähommia. Tekniikan saa aina uusittua, mutta ruosteesta ei pääse ikinä eroon. Ja onhan se hienoa vääntää 20 vuotta vanhoja alustan pultteja auki kun niissä on vielä tehtaalta lähtöisin olevat keltapassivoinnit ja kaikki aukeaa kuin uutena.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi kopassa varmasti mitään olekaan, mutta puslat on loppu, aski voi vaatia remppaa, pyöränlaakereiden rasvat kuivuneet, tiivisteet on korppua, aurinko on kovettanut nahat, kattoverhoilu roikkuu jne.
Mutta mä teen mieluummin tommosia korjauksia kuin mätähommia. Tekniikan saa aina uusittua, mutta ruosteesta ei pääse ikinä eroon. Ja onhan se hienoa vääntää 20 vuotta vanhoja alustan pultteja auki kun niissä on vielä tehtaalta lähtöisin olevat keltapassivoinnit ja kaikki aukeaa kuin uutena.
Kojelaudan halkeaminenhan se näissä on kaiketi erittäin todennäköisin mahdollisuus jokasessaE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi kopassa varmasti mitään olekaan, mutta puslat on loppu, aski voi vaatia remppaa, pyöränlaakereiden rasvat kuivuneet, tiivisteet on korppua, aurinko on kovettanut nahat, kattoverhoilu roikkuu jne.
Mutta mä teen mieluummin tommosia korjauksia kuin mätähommia. Tekniikan saa aina uusittua, mutta ruosteesta ei pääse ikinä eroon. Ja onhan se hienoa vääntää 20 vuotta vanhoja alustan pultteja auki kun niissä on vielä tehtaalta lähtöisin olevat keltapassivoinnit ja kaikki aukeaa kuin uutena.
Nyt vajaa 15tkm ajettu ja sinä aikana uusittu ohjaustehostimen pumppu, muutenhan tuo ollut luotettavampi ja parempi ajaa kuin esim +200 tkm ajettu e90 ja pari muuta uudempaa laitetta.
100tkm ajettuun 94 mallin kolmekutoseen sai sitten vaihdella erinäisiä tiivisteitä ja letkuja hieman enempi. Alusta oli sopivasti uusittu varmaan vuoden sisään ja sisutassakaan ei repsottanut kuin hanskalokeron kuori ja vaihdekepin nuppi. Ovipahvit oli vaihdettu lasikuituisiin, muuten orkkis ja reiätön sisusta, erittäin hyväkuntoisilla penkeillä. Laatikko oli iskussa koska manuaali mutta kytkimestä antautui työsylinteri vajaan viiden tuhannen kilometrin jälkeen, sen jälkeen ollut seisonnassa mutta vaikuttaisi kyllä olevan teknisesti sekä koriltaan hyvässä tikissä.
Nelikutonen ei ollut halvimmasta päästä, kolmekutosen kanssa meni suht löysä tarjous vastoin odotuksia läpi mutta kai noitten kunnon kanssa ollut vähän tuuriakin. Kaveri on harkinnut muutamaa nelikutosta ja kolmekasia mitä on sieltä tuotu mutta olleet vähän heikossa kunnossa pl. kori tietty. Varsinkin baltian kautta tulleet japsituonnit yllätys yllätys olleet ilmeisesti niitä kaikista halvimpia mitä siellä huudettavana.
Vähän ottaa päähän vieläkin ettei kerennyt edukasta 530i e39 tai 740i e38 msporttia hommaamaan. Sitten taas olisi harmittanut jos hyvästä manuaali kolmekutosesta olisi mennyt luopumaan..
Comment
-
-
Originally posted by 33d View PostVarsinkin baltian kautta tulleet japsituonnit yllätys yllätys olleet ilmeisesti niitä kaikista halvimpia mitä siellä huudettavana.
..F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment