asiallisen oloinen M3, huoltohistoriaakin mukana. keula maalattu, noi parit tuunaukset kun poistaa niin kohtuu siisti.



BMW Japanista XX (+ muita merkkejä)
Collapse
X
-
Mulle tulossa 528 m-sportti vm. 2000, 95tkm. Pari viikkoa sitten vasaroitiin.
Noissa taitaa xenoneista löytyä se vipu millä muuttaa valojen suuntauksen LHD:ksi ja ajelee vain leimalle?
Onko mitään merkittävää eroa täkäläisiin kun on hot climate version?e39 528i
Comment
-
Sitten jotain aivan muuta ja vähemmän tunnettua: Ferrari BB 512i, Testarossan edeltäjä ja Daytonan seuraaja, 12-mukisella lättäkoneella, EURO-versio. Tätä viimeistä BB-versiota on (wikipedian mukaan) valmistettu 1007kpl. Kelpaisi talliin, joskin tuo 19MJPY lähtöhinta hieman latistaa tunnelmaa.
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Umpion päällä on pyöreä luukku, jonka alla on ko. vipu. Tosin se vain tasaa kuvion (ei muuta LHD:ksi), mutta se riittää.Originally posted by Timme View PostMulle tulossa 528 m-sportti vm. 2000, 95tkm. Pari viikkoa sitten vasaroitiin.
Noissa taitaa xenoneista löytyä se vipu millä muuttaa valojen suuntauksen LHD:ksi ja ajelee vain leimalle?
Onko mitään merkittävää eroa täkäläisiin kun on hot climate version?
Hot climate: en tiedä koliysin kohdalla varmaksi, mutta olisiko isompi syyläri ja ei-niin-lämmitetty oljynerotin (mutuilua, eikös realoem antaisi nopeasti vastaukset)?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Pitää sitä realoemia tutkia tarkemmin. On sitten kaikki suht selvää kun auto joulukuun alkupuolella saapuu. Ensin auto kilpiin ja alkaa tutkimaan saisiko sen ison navinkin tänne pelittämään.Originally posted by BeamR View PostUmpion päällä on pyöreä luukku, jonka alla on ko. vipu. Tosin se vain tasaa kuvion (ei muuta LHD:ksi), mutta se riittää.
Hot climate: en tiedä koliysin kohdalla varmaksi, mutta olisiko isompi syyläri ja ei-niin-lämmitetty oljynerotin (mutuilua, eikös realoem antaisi nopeasti vastaukset)?
Näiden vähänajettujen m-sporttien hinnat meillä aika korkeat niin toistaiseksi vaikuttaa järkiostokselta.e39 528i
Comment
-
navi: tarviit euroversion mk3 tai mk4 -navilaskurin ja radiomodulin sekä niihen johtosarjan. Navi ja radiomoduli on takaluukussa (navi hattuhyllyä vasten ja radio penkin selkänojaa vasten). Johtosarja tulee olla euroversio kolmoseen/neloseen, se liittyy auton johtosarjaan suunnilleen vasemman takalokasuojan kohdalla. Purkkeja saa käytettynä, johtosarjoja sai ainakin vielä pari vuotta sitten marmoriltakin n. 80€ hintaan.Originally posted by Timme View PostPitää sitä realoemia tutkia tarkemmin. On sitten kaikki suht selvää kun auto joulukuun alkupuolella saapuu. Ensin auto kilpiin ja alkaa tutkimaan saisiko sen ison navinkin tänne pelittämään.
Näiden vähänajettujen m-sporttien hinnat meillä aika korkeat niin toistaiseksi vaikuttaa järkiostokselta.
Kilvitykseen tarviit tosiaan tuon valojen muutoksen (kestää max minuutin per puoli) ja tyyppikilven (tulostat itse ja liimaat joko alkuperäiseen paikkaan kuskin puolen etutolpan viereen tai sitten pelkääjän puolen B-pilariin).F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Ota selvää missä konttorissa Japseja on rekisteröity, niin pääset helpolla.Originally posted by Timme View PostMulle tulossa 528 m-sportti vm. 2000, 95tkm. Pari viikkoa sitten vasaroitiin.
Noissa taitaa xenoneista löytyä se vipu millä muuttaa valojen suuntauksen LHD:ksi ja ajelee vain leimalle?
Onko mitään merkittävää eroa täkäläisiin kun on hot climate version?
Comment
-
Ihana auto väriä myöten ja sitten viimeinen lauseesi aihetti totaalisen skipinOriginally posted by BeamR View PostSitten jotain aivan muuta ja vähemmän tunnettua: Ferrari BB 512i, Testarossan edeltäjä ja Daytonan seuraaja, 12-mukisella lättäkoneella, EURO-versio. Tätä viimeistä BB-versiota on (wikipedian mukaan) valmistettu 1007kpl. Kelpaisi talliin, joskin tuo 19MJPY lähtöhinta hieman latistaa tunnelmaa.
.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
.
Comment