ihan ei kokemus speksit täyty, on ollut e30 325i ja e34 535i, sanoisin että molemmat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kahden vaiheilla
Collapse
X
-
Millaisella budjetilla tässä ollaan autoa hankkimassa?
En tedä mihin nuo E30 kokemukset perustuu mutta kun keulalla on tarpeeksi painoa niin E30 menee reilua moottoritie vauhtia hyvin leppoisasti vaikka ilman kattoasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View PostMillaisella budjetilla tässä ollaan autoa hankkimassa?
En tedä mihin nuo E30 kokemukset perustuu mutta kun keulalla on tarpeeksi painoa niin E30 menee reilua moottoritie vauhtia hyvin leppoisasti vaikka ilman kattoa
Comment
-
-
Itsellä on ollut nyt harraste/kesäautona E30 320i Cabrio 14 vuotta. Uitettu vuonna 2006 Saksasta ja elämä on ollut kyllä leppoisaa tuon auton kanssa. Kunnossa olevalla alustalla erittäin miellyttävä auto ajella, varsinkin hieman pienempiä teitä. Moottoritielläkin pärjää hienosti ja kun cabriossa vielä tuuliverkko niin katto auki voi ajaa moottoritienopeuksia ilman ongelmia. Onhan auto pieni varsinkin kun vertaa nykyautoihin, mutta neljä aikuista vielä mahtuu kyytiin siedettävästi. Sport-penkit on nykypäivän mittapuullakin erittäin miellyttävät penkit ja omaavat runsaat säätövarat.
Moottorina omassa alkup. M20B20. Eihän tuolla moottorilla auto mikään raketti ole, mutta 6-koneen äänimailma on itselle tärkein kriteeri. Kruisailuunhan tuo cabrio onkin tarkoitettu
Hyvää E30 koppaa voi lämpimästi suositella! Lopuksi voi vielä vanhaa saksalaista sananlaskua lainata: "Ilo ilman E30:ä on teeskentelyä"BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Juu, E30 olis kyllä ihan jees... mutta oikeastaan ainut realistinen vaihtoehto on 325. Mitään m50 tai muutakaan vaihtokonetta en huolis, pitää olla orkkis. Sitten se performanssi jääki vähä laimeaksi, vaikken mitään rakettia haluakaan. Kyllä sellainenkin ois ihan kiva... mut M535i... siinä on vaan sitä jotain... korskeutta, joka E30:stä vähän puuttuu.
BTW, onko E30 M3 neloskoneella??? Mitä Vi##ua?
Comment
-
-
Originally posted by Mika325e30 View PostJuu, E30 olis kyllä ihan jees... mutta oikeastaan ainut realistinen vaihtoehto on 325. Mitään m50 tai muutakaan vaihtokonetta en huolis, pitää olla orkkis. Sitten se performanssi jääki vähä laimeaksi, vaikken mitään rakettia haluakaan. Kyllä sellainenkin ois ihan kiva... mut M535i... siinä on vaan sitä jotain... korskeutta, joka E30:stä vähän puuttuu.
BTW, onko E30 M3 neloskoneella??? Mitä Vi##ua?
https://www.nettiauto.com/bmw/m3/10901018
Comment
-
-
Voisi rehellisyyden nimissä olla hyvä tutustua tuotteisiin hieman pintaa syvemmältä ennenkuin ostaa kallista klassikkoautoa. Ehkäpä niistä spekseitä paperilla, ja vertailukelpoisista yksilöistä löytyy lopulta omia ajatuksia tukevat asiat. Tarkoitan että nyt ollaan käyttämässä ilmeisen suuri summa rahaa harrasteeseen, sen pitäisi olla kuitenkin sitten juuri sellainen kuin oikeasti haluaa. Minusta topikin aloituksessa esitetyt E28 ja E30 ovat niin kaukana toisistaan, että olisi hyvä varmasti ajatella asiaa vielä tovi että tulee itselle se oikea fiilis mitä ylipäätään tavoittelee. Itse keräsin tietoa ja tunnelmia E28 kohdalla tosiaan 3v ajan, kunnes tiesin tarkkaan mitä haluan, millaisilla spekseillä ja sitten vasta tein ostotarjouksen tuosta omastani.E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 orientblau metallic /w casual hellgrau
E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Ymmärrän hyvin aloituspostaajan pohdinnat ja senkin, että tietyn aikakauden rassi haussa.
Kehottaisin ehkä vaan lähtemään paikan päälle katsomaan ja kokeilemaan (toki kelit voi aiheuttaa esteen kokeilulle) näitä eri vaihtoehtoja ja se mikä livenä koukuttaa, kannattaa ostaa.
Netistä voi tuijotella numeroita ja katsella kuvia mutta jos haluat ostaa sellaisen kulkineen, minkä oikeasti haluat omistaa vielä ensikiihkon jälkeenkin niin rajaa ensin vaihtoehdot ja sitten molemmat kokeiltua osta se mikä tulee yöuniin. Tai jos eka kokeiltava vakuuttaa niin ostaa sen pois.itsellä ainakin herkästi tulee pettymyksiä kun ennakkotietojen/lukujen perusteella täydellinen ostos osoittautuukin oikeassa elämässä tylsäksi kapistukseksi. Mun pisimpään haaveilemat vehkeet on tuottanut suurimmat pettymykset.
Itse saattaisin jopa harkita tuolla foorumin myytävissä olevaa E30 318is. Ainakin E36 318is antoi suomen mutkateille 325 enemmän ajamisen iloa kun vaihdevälit on lyhyemmät niin on tekemisen meininkiä. Tuntui myös pirteämmältä, vaikka varmasti 325 vie helposti. Tietysti kutosen äänet on kutosen äänet, mutta kyllä vanhoissa neloskoneissakin on oma viehätyksensä.Last edited by E39Fin; 20-11-2020, 16:00.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by HC91 View PostNoista kahdesta korimallista jos olisi pakko valita niin peltipuskurinen E30 avo, se vaan on niin kaunis.
Saisiko 25k€ budjetilla enempi vastinetta rahoilleen jostain klassikon statusta lähestyvästä mallista kuten vaikka esim. E46 M3, kenties - vaan sitähän ei tässä nyt kysytty.
Originally posted by jr66 View PostEtkö tätä tiennyt ? S14b2x.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostVoisi rehellisyyden nimissä olla hyvä tutustua tuotteisiin hieman pintaa syvemmältä ennenkuin ostaa kallista klassikkoautoa. Ehkäpä niistä spekseitä paperilla, ja vertailukelpoisista yksilöistä löytyy lopulta omia ajatuksia tukevat asiat. Tarkoitan että nyt ollaan käyttämässä ilmeisen suuri summa rahaa harrasteeseen, sen pitäisi olla kuitenkin sitten juuri sellainen kuin oikeasti haluaa. Minusta topikin aloituksessa esitetyt E28 ja E30 ovat niin kaukana toisistaan, että olisi hyvä varmasti ajatella asiaa vielä tovi että tulee itselle se oikea fiilis mitä ylipäätään tavoittelee. Itse keräsin tietoa ja tunnelmia E28 kohdalla tosiaan 3v ajan, kunnes tiesin tarkkaan mitä haluan, millaisilla spekseillä ja sitten vasta tein ostotarjouksen tuosta omastani.
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View PostOokkos kattonu tän foorumin vehkeen, ei nyt 325 mutta ei keveämpi 318is huono ole... ja hinta mielestäni on järkevä.
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=400878
Comment
-
-
Originally posted by Mika325e30 View Postmutta se fiilis, se fiilis.
Mää tykkään vanhan liiton maastureista. Ei niissäkään järkeä ole mutta se fiilis. Selittämätön juttu se fiilis. Omaan makuun käytännössä likimain kaikki 2000-luvun autot ovat tylsiä. Olkoon vaikka mikä ämmä tai muu vaan, ei kiinnosta. Vanhoissa on fiilistä. E34 535 oli kyllä kova. M30 on jumalainen moottori. Sitä moottoriääntä ei enää saa mistään.Last edited by mikae34; 20-11-2020, 19:12.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
Comment