Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kahden vaiheilla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1856
    • Karjaa

Ulkonäköhän siinä maksaa, en oikein tuon Blaukkarin ja jo mainitun Clarionin ohella ole sellaisia 1-din soittimia nähnyt jotka ulkonäkönsä puolesta istuisivat näihin vanhoihin, mitään modernia joulukuusta ei voisi ajatellakaan. No Kenwoodin joku KDC jotain on ihan ok kun siitä saa tekstin oranssiksi, sellainen mulla on puolestaan Porsaassa.
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

Comment

• Guest's Avatar

Mun mielestä ne "joulukuuset" jäi sinne 2000-luvun alkupuolelle, nykysoittimet ulkonäöllisesti aika hillittyjä sekä pelkistettyjä. Vaikkapa Pioneer DEH-80PRS, ja AVH soittimet on näyttö suljettuna varsin huomiota herättämätön, musta paneeli missä yksi teräksen värinen nuppi.

Onhan näitä vanhoja 80-luvun huippumalleja myynnissä, kuten pioneerin kex-900

Comment

• mikkod
        BTCF Member
        • Aug 2007
        • 5202
        • Stadi

Tollanen sinne?

Helkama S3000
        Myydään kutosen alustaosia
        This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• jr66
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 16501
          • Asikkala

Originally posted by mikkod View Post
          Tätä on jo ehdotettu ja hintaakin kommentoitu... Aivan saatanan kallis vempain.

Comment

• ritariässä
            BTCF Member
            • Jan 2006
            • 3651
            • Raisio

Eiks toi autokin oo jo valmiiksi saatanan kallis, yks pieni pieru enää 499€ hintainen soitin.
            G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

Comment

• jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16501
              • Asikkala

Itse laittaisin tämän https://www.levnesleva.com/content?c...io%20usb&id=21

Comment

• Danukos
                Alueaktiivi
                • Feb 2011
                • 1141
                • pks

Originally posted by jr66 View Post
                No ei voi olla yhden soittimen hankkiminen niin vaikeaa et pitää jostain Tsekkiläisestä verkkokaupasta alkaa tilailemaan

Itse autohan on todella komia! Tälläinen punainen kelpaisi hyvin omaankin talliin sinisen muoviluodin kaveriksi Onnea hankinnasta
                E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
                Ex - E34
                ///M5 -90 Alpin Weiss II

Comment

• jr66
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 16501
                  • Asikkala

Originally posted by Danukos View Post
                  No ei voi olla yhden soittimen hankkiminen niin vaikeaa et pitää jostain Tsekkiläisestä verkkokaupasta alkaa tilailemaan
                  No luuletko saatana että joku tuolta sen tilaa, kai niitä täälläkin myydään ? Löytyi kuva minkä laitoin esimerkiksi

Tosin paljon halvempi se luultavasti tuolla on kuin härmässä...

Comment

• MPV
                    Bimmer Enthusiast
                    • Nov 2002
                    • 1193
                    • Muhos

Originally posted by jr66 View Post
                    Ostat sellaisen, katso että valaistus sopii mittariston kanssa yhteen.
                    Tuo kai se sopiva resepti on ihan lyhykäisydessään. Itse kattelisin että sekä nappien valot ja näytön saa samaan väriin, ja muuten olisi suhteellisen hillityn näköinen. Esim jo tuossa kun on "värinvaihto", niin näytön saa vaihdettua sopivaan väriin. https://www.autoviihde.com/mvh-s520bt.html Esimerkkikuvan vihreä/violettina tosin on suorastaan luotaantyöntävä.

Hieno on tuo E28. Kertakaikkiaan.

Comment

• mikae34
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 4996
                      • Forssa

Originally posted by Mr.Speed View Post
                      Mun mielestä ne "joulukuuset" jäi sinne 2000-luvun alkupuolelle, nykysoittimet ulkonäöllisesti aika hillittyjä sekä pelkistettyjä. Vaikkapa Pioneer DEH-80PRS, ja AVH soittimet on näyttö suljettuna varsin huomiota herättämätön
                      Mutta kun se näyttö onkin päällä yleensä. Mulla on tuo pioneer ja mun mielestäni se on juurikin halvan oloinen. Jos samat ominaisuudet saisi kliineimpiin kuoriin niin olisi hyvä. Minun mielestäni pioneer teki emämunauksen kun ”päivitti” upeannäköisen deh-p88rs mallin tuohon halvan näköiseen rakkineeseen...
                      Auto on liikkumaväline.

Comment

• Guest's Avatar

Originally posted by mikae34 View Post
                        Mutta kun se näyttö onkin päällä yleensä. Mulla on tuo pioneer ja mun mielestäni se on juurikin halvan oloinen. Jos samat ominaisuudet saisi kliineimpiin kuoriin niin olisi hyvä. Minun mielestäni pioneer teki emämunauksen kun ”päivitti” upeannäköisen deh-p88rs mallin tuohon halvan näköiseen rakkineeseen...
                        Samaa mieltä. Elämme kovia aikoja, ei ole pitkiin aikoihin tullut yhdeltäkään valmistajalta mitään ihmeellistä. En muutenkaan pidä näitä 3-rivisellä näytöllä varustettuja kovinkaan kummoisina. Valikkoja on pitkät rivit ja niiden alla lisää valikkoja ja lisää ja lisää. Ei mitenkään hirveän kätevä käyttää, varsinkaan ajon aikana

Siinä ois suht edullisesti myynnissä alpinen wanha lippulaivamalli https://www.ebay.com/itm/ALPINE-1DIN...sAAOSw5QNftSBj

E. Matala hinta selittyy viallisella näytöllä. Toinen, vähän karussa kunnossa sekin https://www.ebay.com/itm/ALPINE-F-1-...AAAOSwh8xcphTM

Kait nuot japan-versiot näkyy "normaalisti"? Vai onko ne kanji-merkeillä?
                        Last edited by Guest; 11-12-2020, 16:24.

Comment

• mikae34
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 4996
                          • Forssa

Originally posted by Mr.Speed View Post
                          Samaa mieltä. Elämme kovia aikoja, ei ole pitkiin aikoihin tullut yhdeltäkään valmistajalta mitään ihmeellistä.
                          Eikä varmaan enää tulekaan. 1din kokoluokkaa ei enää juurikaan tarvita niin valmistajilla on tuskin intressejä valmistaa enää mitään high endiä pienelle harrastajajoukolle.

Topikin kakskasiin sopisi hyvin myös vanha becker !!
                          Auto on liikkumaväline.

Comment

• Mika325e30
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2020
                            • 79
                            • Finland

Kylläpäs mankka-asia kirvoitti vilkkaan keskustelun! No, sehän ei haittaa yhtään. Toivottavasti itse auton tekniikkakeskustelusta tulee yhtä suosittua. Ja ”my precious” kiittää kohteliaista ulkonäkökommenteista.

Jos nyt vielä mankasta, niin tää on aika kelvollisen oloinen.. teknisesti ja ulkoisesti. Hintakin vielä siedettävä.. ja löytyy se Coco Jambo-soitin.

Comment

• MikeDry
                              BTCF Member
                              • May 2006
                              • 6220
                              • Helsinki

äh mitään musiikkia, vaan nauttia moottorin äänistä
                              Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
                              Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better

Comment

• Mika325e30
                                Bimmer Rookie
                                • Nov 2020
                                • 79
                                • Finland

Originally posted by MikeDry View Post
                                äh mitään musiikkia, vaan nauttia moottorin äänistä
                                Rivikutonen laulaa kyllä komiasti sekin...

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎