Ulkonäköhän siinä maksaa, en oikein tuon Blaukkarin ja jo mainitun Clarionin ohella ole sellaisia 1-din soittimia nähnyt jotka ulkonäkönsä puolesta istuisivat näihin vanhoihin, mitään modernia joulukuusta ei voisi ajatellakaan. No Kenwoodin joku KDC jotain on ihan ok kun siitä saa tekstin oranssiksi, sellainen mulla on puolestaan Porsaassa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kahden vaiheilla
Collapse
X
-
Mr.Speed
Mun mielestä ne "joulukuuset" jäi sinne 2000-luvun alkupuolelle, nykysoittimet ulkonäöllisesti aika hillittyjä sekä pelkistettyjä. Vaikkapa Pioneer DEH-80PRS, ja AVH soittimet on näyttö suljettuna varsin huomiota herättämätön, musta paneeli missä yksi teräksen värinen nuppi.
Onhan näitä vanhoja 80-luvun huippumalleja myynnissä, kuten pioneerin kex-900
Comment
-
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by mikkod View Post
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostItse laittaisin tämän https://www.levnesleva.com/content?c...io%20usb&id=21
Itse autohan on todella komia! Tälläinen punainen kelpaisi hyvin omaankin talliin sinisen muoviluodin kaveriksiOnnea hankinnasta
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View PostNo ei voi olla yhden soittimen hankkiminen niin vaikeaa et pitää jostain Tsekkiläisestä verkkokaupasta alkaa tilailemaan
Tosin paljon halvempi se luultavasti tuolla on kuin härmässä...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOstat sellaisen, katso että valaistus sopii mittariston kanssa yhteen.
Hieno on tuo E28. Kertakaikkiaan.
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMun mielestä ne "joulukuuset" jäi sinne 2000-luvun alkupuolelle, nykysoittimet ulkonäöllisesti aika hillittyjä sekä pelkistettyjä. Vaikkapa Pioneer DEH-80PRS, ja AVH soittimet on näyttö suljettuna varsin huomiota herättämätönAuto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by mikae34 View PostMutta kun se näyttö onkin päällä yleensä. Mulla on tuo pioneer ja mun mielestäni se on juurikin halvan oloinen. Jos samat ominaisuudet saisi kliineimpiin kuoriin niin olisi hyvä. Minun mielestäni pioneer teki emämunauksen kun ”päivitti” upeannäköisen deh-p88rs mallin tuohon halvan näköiseen rakkineeseen...
Siinä ois suht edullisesti myynnissä alpinen wanha lippulaivamalli https://www.ebay.com/itm/ALPINE-1DIN...sAAOSw5QNftSBj
E. Matala hinta selittyy viallisella näytöllä. Toinen, vähän karussa kunnossa sekin https://www.ebay.com/itm/ALPINE-F-1-...AAAOSwh8xcphTM
Kait nuot japan-versiot näkyy "normaalisti"? Vai onko ne kanji-merkeillä?Last edited by Guest; 11-12-2020, 16:24.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostSamaa mieltä. Elämme kovia aikoja, ei ole pitkiin aikoihin tullut yhdeltäkään valmistajalta mitään ihmeellistä.
Topikin kakskasiin sopisi hyvin myös vanha becker !!Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Kylläpäs mankka-asia kirvoitti vilkkaan keskustelun! No, sehän ei haittaa yhtään. Toivottavasti itse auton tekniikkakeskustelusta tulee yhtä suosittua. Ja ”my precious” kiittää kohteliaista ulkonäkökommenteista.
Jos nyt vielä mankasta, niin tää on aika kelvollisen oloinen.. teknisesti ja ulkoisesti. Hintakin vielä siedettävä.. ja löytyy se Coco Jambo-soitin.
Comment
-
Comment