Kummasti ne vaan tiensä löytää tänne kylmään pohjolaan.
Joo täytyy oikein ihmetellä miten yleistä tuo on...
Mutta toki jos ajatellaan rahallisesti niin tuosta maksettu 15t$ siihen muutama tonni rahtia muutama tonni tullia ja jos vaikka remonttiin menisi saman verran olisi autolla hintaa 35-40t€ ja nyt pyydetään 75t€ niin onhan siinä kate kohdillaan...vaikka laskisi mukaan Latvian pojankin siivun.
Mutta en tiedä uskaltaisiko itse ostaan tämän hintaista kolarihistorialla olevaa...tosin jos ajattelisi paalin asti ajella niin väliäkös sillä sitten olisi, mutta takuulla on vaikea myydä itse eteenpäin jos niikseen tulee.
Näissä pikkumaastureissa hinnat pysyy aika kivasti näemmä edelleen:
Niin tai marmorin vaihtoautomyynti on lähinnä oman merkin 1-3v käytettyjen myyntiä BPS/muulla takuulla joten vanhempi vääränmerkkinen vaihdokki tuollaiseen ei taida olla ns haluttu tuote
Luulisi kuitenkin jokaisella autoliikkeellä tavoite olevan se että varastossa oleva auto myydään mahdollisimman nopeasti ja jos siihen tulee vaihdossa auto mikä ei omaan riviin sovi niin se laitetaan myyden seuraavalle liikkeelle (vaikka sitten hyvitys- eli ostohinnalla). :think
Mutta toki jos ajatellaan rahallisesti niin tuosta maksettu 15t$ siihen muutama tonni rahtia muutama tonni tullia ja jos vaikka remonttiin menisi saman verran olisi autolla hintaa 35-40t€ ja nyt pyydetään 75t€ niin onhan siinä kate kohdillaan...vaikka laskisi mukaan Latvian pojankin siivun.
Autovero kai kuitenkin pitää maksaa?
---------------------
Tämä pitkään yksityisellä myynnissä ollut 30 Jahre Edition M3 löytänyt tiensä Kamuxille.
Comment