Joo mulla kans ohjelmoitiin ja se oli kyllä todella hyvä muutos Ymmärtääkseni NOXEMilla edelleen toimisi se laihaseosmoodi, sehän tuossa on erona(?). Noh eipä tuo hirveästi syönyt vaikkei se laihaseos ei toiminutkaan, muistelen että maantiellä sellaista 6.5-7l pintaan. Foorumin myötätuuli-alamäkiajajat väittivät että noxemilla menisi 5 alkavia lukuja. En kyllä itse siihen usko.
.
En mä tällä ole päässyt kuin noin 8l lukemia ja siis todellista kulutusta, ei ajotietokoneen näyttämää. Mutta minulla onkin keskimääräistä raskaampi kaasujalka...
En mä tällä ole päässyt kuin noin 8l lukemia ja siis todellista kulutusta, ei ajotietokoneen näyttämää. Mutta minulla onkin keskimääräistä raskaampi kaasujalka...
Mikäs verran ajotietokone siinä huijaa? Itsellä näyttää F-sarjalaisessa noin 0.2l liian isoa kulutusta.
Tuttu peli, kävin tätä kauhistelemassa siellä metsän laidassa joskus 2011. Rekkarin perusteella hankin omistajan tiedot, ja kyselin hintaa. Omistaja sanoi että hinta on 600€ sillä sen saa hakea pois. Siihen aikaan tuntui kalliilta, ja oli omaan silmään melko rapsakan näkönen jo tuolloin joten jäi ostamatta.
Mikäs verran ajotietokone siinä huijaa? Itsellä näyttää F-sarjalaisessa noin 0.2l liian isoa kulutusta.
No ei paljoa, noin 8l näyttää sekin, mutta varmistanut sen niin että esim. 24l pääsee sen 300-320km vaikka olisi 70-80% maantietä. Ei mitään 6l kulutusta mitkä jotkut ovat 3.0i n53 mukamas päässeet
No ei paljoa, noin 8l näyttää sekin, mutta varmistanut sen niin että esim. 24l pääsee sen 300-320km vaikka olisi 70-80% maantietä. Ei mitään 6l kulutusta mitkä jotkut ovat 3.0i n53 mukamas päässeet
Tampereella tuli Paimiosta käytyä näytön mukaan 6.7l kulutuksella viime talvena.
Eli joku 6.5l/100km oikeasti...Mutta ei ollut Tampereen päässä pahemmin kaupunkiajoa...eli käytännnössä tuossa 95% maantieajoa.
Ja jottei nyt ihan mene asian viereen niin bongataankin jotain välillä:
Alle 30t€ 640:
Tuttu peli, kävin tätä kauhistelemassa siellä metsän laidassa joskus 2011. Rekkarin perusteella hankin omistajan tiedot, ja kyselin hintaa. Omistaja sanoi että hinta on 600€ sillä sen saa hakea pois. Siihen aikaan tuntui kalliilta, ja oli omaan silmään melko rapsakan näkönen jo tuolloin joten jäi ostamatta.
No se oli tosiaan jo liikaa. Kyllähän pellinhinta on noussut,mutta ei helvetti nyt sentään kullan tasolle.
Melko kova pyynti italiantuonnista. Onko tuossa ratti vaihdettu vai miksei ole M-Sport?
Eipä tuossa muuta ole vaihdettu kuin tuo muovikehys. Tahtoopi kulahtaa se m-sportin kehyksen "muovimaali" nopeammin kuin itse ratti. Uusi kustantaa alle 200e.
Eipä tuossa muuta ole vaihdettu kuin tuo muovikehys. Tahtoopi kulahtaa se m-sportin kehyksen "muovimaali" nopeammin kuin itse ratti. Uusi kustantaa alle 200e.
Ohan toi pyynti ihan päätön.
ne ratin movikehykset ei mene eri rattiin, mulla ainakaan ei sovi m-sport muovi sport-rattiin.
kuvassa taas nahka näyttää ihan m-sportin ratilta mutta miten tuo muovi on saatu tuohon siististi
BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014 BMW CRUISE BIKE 2017 TREKPOWERFLY 4 2021 @kukisenjussi instagram
Onko foorumilaisia? Onko vaan omasta rahapussista kiinni vai onko muidenkin mielestä näissä hieman liikaa hintaa?
EBC blue stuffeja ihmettelin, kun ei mun mielestä saa, vaan taitaa olla ainakin edessä ”135i” jarrusatulat, jotka on kuulemma oikein tehokkaat, ja miksei oikeasta kyljestä ole kuvaa, Automaatti...
Kalliin puoleinen, mutta on ”arvokasta” osaakin, siis esim lukko ja jarrut.
Comment