Originally posted by isolohko
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXVII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pyroz View PostItsehän juuri edellä sanot, että ei ne varusteet enää käytetyssä paljoa maksa. Siksi ne siis kannattaa sinne haluta. Ja siksi kuvailemaasi tilannetta ei tule, että joku haluaisi sähköpenkeistä varustehinnastan mukaista hintaa käytettynä.
Onneksi niille muutamille nihilisteille piisaa Suomi-netto-malleja, joille kaikki muut nauraa
Comment
-
-
Originally posted by FlyingFinn View PostMikäli kiinnostaa muiden nauramiset niin vika ei välttämättä ole autossa.Suurin osa katteli kieroon kun kehuin citroen xantian olleen mun autoista paras, mukavin maantiellä ja huoleton omistaa kun ei kohtalo kiinnostanut lainkaan. Tyttöystävä ei kuitenkaan kehdannut tulla kyytiin, itse kehtasin kyllä ajella golf-kerhollekin.
Toki nämä ”kiva olla” varustetasot näkyy hinnassa tai myyntiajassa, niin jos muutaman vuoden vanhan bemarin ostaa sijoitusinstrumentiksi (melkoisen huono sellainen) niin toki helpoimmalla pääsee kun ottaa muidenkin toiveita huomioon. Joka tapauksessa jos pari-kolme vuotta tuollaista pitää niin tulee reippaasti turpaan.Last edited by E39Fin; 26-10-2021, 18:43.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostSaa ja monta senttiä joka suuntaan.
https://www.nettiauto.com/bmw/518/12417145
Täytyy olla tarkkana, mitä kysyy, jos vaikkapa täsmentäisi, että saako parempaa katetta BMW:ssä rahalleen, 35k€, jos olisi oltava bensa 6-kone, automaatti, xDrive ja tilat vähintään f31 luokkaa, kuin tuossa f31 340i:ssä, jolla n. 80tkm menty? Ja vähintään f-sukupolvea.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostNyt oli kyllä osuva kommenttiSuurin osa katteli kieroon kun kehuin citroen xantian olleen mun autoista paras, mukavin maantiellä ja huoleton omistaa kun ei kohtalo kiinnostanut lainkaan. Tyttöystävä ei kuitenkaan kehdannut tulla kyytiin, itse kehtasin kyllä ajella golf-kerhollekin.
Toki nämä ”kiva olla” varustetasot näkyy hinnassa tai myyntiajassa, niin jos muutaman vuoden vanhan bemarin ostaa sijoitusinstrumentiksi (melkoisen huono sellainen) niin toki helpoimmalla pääsee kun ottaa muidenkin toiveita huomioon. Joka tapauksessa jos pari-kolme vuotta tuollaista pitää niin tulee reippaasti turpaan.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by protoni View PostAika hurja tuo demarin kaupunkikulutus. Ei jatkoon!
Itselle juurikin tuossa farkussa olisi moottori mikä kiinnostaisi, tapahtuu sentäs jotain kun kaasua painaa.
Joillekin on taas tärkeää porukalla kiihottua parkkiksella niille sähköpenkeille yms varusteille :thinkF36 428iA GC M-Sport
Z3 2.8i Roadster Myytävänä
M: 1kpl style25 vanne ja Michelin 225/50/16
M: E36 328i osia
M: E39 business cd ja info display
M: F3x M-Sport takapuskurin diffuusori
Nick O-Peksi - ReWon Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset, sorvaukset ja CNC-koneistukset. Myös kaikenlaiset viritystyöt!
Comment
-
-
Nyt olis mersua
Ostojonoa pukkaa
Kenellä on tuo numero, soitatko minun puolestani
HUOM! Vain puhelimitse tulevat tiedustelut huomioidaan nrosta 040-5588676,kiitos.
Last edited by BMW525Xda; 27-10-2021, 12:21.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostParasta on mennä käymään Alexandriassa 80€:n Ford Ka:lla
Random: https://www.nettiauto.com/bmw/m550d/12452139
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostTämä oli jose carloksella myynnissä pitkään 16900€.
Samalla josella, tosin sukunimi vaihtunut
https://www.nettiauto.com/toyota/celica/12217152F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Comment