Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PNM2
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2015
    • 1071
    • Espoo

    Originally posted by Kiding View Post
    Elä nyt hermostu, hyvä ihminen
    Lähinnä päivittelin tuota F1x koristen kalliimman pään hintoja, kun karkaavat reilusti yli 20k€
    Niin, no muutamia on yli 20000€ mutta niissäkin kilsat aika sadantonnin hujakoilla plus toki muutamia autoja, joissa hinta on laitettu yläkanttiin. Kauppahinta on sitten varmasti aikalailla erilainen näissäkin.

    Muuten näyttää siltä, että F- ja G-korimallien eroina samalla hinnalla on noin 40000-50000 km eli about ton verran vähemmän ajettuna saa F-korisen samalla rahalla.
    i4 M50
    ex: G30 530e xDrive M-Sport
    ex: F11 525d xDrive
    ex: F11 520d
    ex: E91 318i

    Comment

    • joko
      Bimmer Enthusiast
      • May 2004
      • 1964
      • Seinäjoki

      Niin, pyynnit karkaa mutta kun ne ei mene kaupaksi niillä hinnoilla
      F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
      W906 319 sprinter - 14

      Comment

      • Nipea
        BTCF Hallitus
        • Aug 2017
        • 285
        • Pks

        Originally posted by peLoGo? View Post

        Näytti olevan AdBlue noissa.
        Varmaan G01 20d on myös AdBlue?

        Onko ylipäätään mitään G-sarjalaisia neliveto diiseliä enää ilman moisia? Ei varmaan?

        Entä F15?

        Kaikki G-sarjalaiset on adbluella, samoten f15 x5 vuodesta -13.

        Ellen väärin muista, niin vuodesta -16 alkaen on kaikissa adblue järjestelmä, jotta menis euro 6 päästövaatimuksista läpi.
        Last edited by Nipea; 27-01-2024, 11:49.
        E38 728 -96

        Comment

        • peLoGo?
          BTCF Member
          • Jul 2012
          • 374
          • Vaasa

          Originally posted by Nipea View Post
          Kaikki G-sarjalaiset on adbluella, samoten f15 x5 vuodesta -13.

          Ellen väärin muista, niin vuodesta -16 alkaen on kaikissa adblue järjestelmä, jotta menis euro 6 päästövaatimuksista läpi.
          Eli käytännössä jos kriteerit olis mahdollisimman uusi ja neliveto, niin dieseleistä jää jäljelle F10 & F11 M550d ja F25 & F26 jotka on ilman AdBlue.

          Suomessa on harmillisen surkeasti tarjolla uudempia neliveto Bemareita bensakoneella.
          BMW G31 540iA xDrive B58 -18
          BMW F31 320iA xDrive LCI -19
          Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
          Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15​
          Ex. BMW F10 530dA -10
          Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
          Ex. BMW E34 518i M43 Touring
          Ex. BMW E60 525i -04

          BimmerCode & BimmerLink + ENET

          Comment

          • anselmo
            Newbiemmer
            • Feb 2021
            • 21
            • Kouvola

            Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16422
              • Asikkala

              Originally posted by anselmo View Post
              Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana
              Hybridit on perseestä.

              Comment

              • Petri.Kekkonen
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2006
                • 7397
                • Oulu

                Originally posted by anselmo View Post
                Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana
                Ainakin mulla takapenkki on se mikä ratkaisis tämän. Toisaalta kun kerran M140i on vaihtoehto niin silloinhan ei varmaan ole takapenkille juuri koskaan tarvetta.
                E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                E39 523i M Sport '00, Titansilber

                Comment

                • VilleP
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 2160
                  • Vantaa

                  jr66 antaa taas parastaan.

                  Melko erilaisia autoja. Varmaan ratkaistava asia järjellä tai tunteella.
                  Last edited by VilleP; 13-03-2024, 09:58.
                  F11 530xd LCI
                  S2 Avant

                  Comment

                  • jr66
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 16422
                    • Asikkala

                    Originally posted by VilleP View Post
                    jr66 antaa taas parastaan.

                    Melko erilaisia autoja. Varmaan ratkaistava asia järjellä tai tunteella.
                    Kirjoitin tunteella. En parempaa osaa.

                    Comment

                    • anselmo
                      Newbiemmer
                      • Feb 2021
                      • 21
                      • Kouvola

                      Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
                      Ainakin mulla takapenkki on se mikä ratkaisis tämän. Toisaalta kun kerran M140i on vaihtoehto niin silloinhan ei varmaan ole takapenkille juuri koskaan tarvetta.
                      Takapenkille tarvetta kyllä, mutta teini tuonne takapenkille kyllä mahtui ja sehän riittää mulle

                      Comment

                      • Tomi T
                        BTCF Member
                        • Apr 2003
                        • 3828
                        • Nokia

                        Originally posted by anselmo View Post
                        Apua saatana. Auton vaihto edessä ja ongelmana on, että on tullut koeajettua kahta täysin erilaista pirssiä. Nettiautolankaan linkittämäni M140i ja G20 330e xdrive. Tällä hetkellä alla F30 330e ja vaihto lähinnä nyt kun siitä alle 100tkm ajettuna vielä jotakin saa. Jummijammi päätä tässä nyt sitten, kun molemmat oli hitokseen kivoja. Hybridissä kiinnostaa toki polttoainepolitiikka sekä hieman myös mahdollinen stage 1... Pikkuämmä on toisaalta niin varmalla reseptillä, kuin olla ja voi. 6 sylinteriä edessä ja veto takana... Apua saatana
                        Ei noista oikein voi valita kuin M140i. En keksi ainakaan omaan käyttööni juurikaan argumentteja 330e puolesta. Jos tarvii tavaraa kuljettaa, ykkönen on valovuosia parempi, takapenkin tilat samaa luokkaa (ahtaita kummatkin).

                        Aika ankea sillä 100hv pelillä ajella ja miettiä ku on halpaa. Ja jos ajaa halvalla ja sit haluaakin yhtäkkiä käyttää tehoja, niin kylmähän se pannu on. :(

                        Melko selvää, kummassa jälleenmyyntiarvo säilyy.
                        Last edited by Tomi T; 13-03-2024, 16:21.
                        ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
                        ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
                        BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
                        BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

                        ex. 53*BMW

                        Comment

                        • pyroz
                          BTCF Member
                          • Nov 2002
                          • 6709
                          • PK-seutu

                          Originally posted by Tomi T View Post

                          Ei noista oikein voi valita kuin M140i. En keksi ainakaan omaan käyttööni juurikaan argumentteja 330e puolesta. Jos tarvii tavaraa kuljettaa, ykkönen on valovuosia parempi, takapenkin tilat samaa luokkaa (ahtaita kummatkin).

                          Aika ankea sillä 100hv pelillä ajella ja miettiä ku on halpaa. Ja jos ajaa halvalla ja sit haluaakin yhtäkkiä käyttää tehoja, niin kylmähän se pannu on. :(

                          Melko selvää, kummassa jälleenmyyntiarvo säilyy.
                          + se, että kun saman "stage1" iskee M140i:hin niin siellä voi hybridimiehet kattella ohuilla öljyillä ja sulaneilla männillään perävaloja...
                          S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

                          Comment

                          • anselmo
                            Newbiemmer
                            • Feb 2021
                            • 21
                            • Kouvola

                            Miten tuon manuaali M140i:n kytkin kestää stage 1 ohjelmoinnin?

                            Edit. Tomilla hyvä pointti, yllätyin miten "tilavan" oloinen tuo F20 oli takapenkit kaadettuna.
                            Last edited by anselmo; 13-03-2024, 19:36.

                            Comment

                            • isolohko
                              BTCF Member
                              • May 2004
                              • 900
                              • Kymenlaakso

                              Hybridit on porttihuume EV:hen. Fossiili tai EV, prkl. Ja tunteella valinta.

                              e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005

                              Comment

                              • bmw323it
                                BTCF Member
                                • Mar 2008
                                • 1822
                                • N/A

                                On tämä Bemarin ostaminen hankalaa. Nyt jo kolmas myyjä kuukauden sisään muuttikin mielensä kun tuli tosi paikka. Kaikista autoista on ollut julkinen myynti-ilmoitus, on juteltu puhelimessa, autot on käyty katsomassa ja sitten kun ilmoittaa että aletaanpas tekemään papereita, niin myyjä vetäytyykin ” taidankin pitää tämän itsellä”.

                                No helvatti, eikö sen asian voi miettiä siinä kohtaa kun ilmoitusta rustaa, eikä juoksuttaa ihmisiä ihailemassa aarrettaan? Kele.

                                Kolmesti toistunut nyt kuukauden-parin sisään. Hakusessa vanhempi harrastepeli.
                                Nyt:
                                BMW 530e (g30)
                                BMW 335i (e90)
                                BMW 323iC (e36)
                                BMW 850i (e31)
                                Golf GTE
                                ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎