Aikansa kutakin, joskus herääminen tapahtuu hitaammin, joskus nopeammin. Nyt pitkästä aikaa tilanne ettei tiedä mitä seuraavaksi haluaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus III
Collapse
X
-
e84 käy vanhaksi mutta mitään sopivaa ei löydy tilalle. F39 X2 miellyttäisi kokonsa ja tyylinsä puolesta mutta... xDrive28i olisi sweet spot nuhaisen 20i:n ja överin M35i välistä vaan eipä ole myyty kuin jenkkimarkkinoille. 20i softaaminen on niin pirun laitonta nykyään. Taitaa jäädä vaan nähtäväksi kuinka pitkään N47 pyörii ja X1 pellit pysyy ympärillä.
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View Poste84 käy vanhaksi mutta mitään sopivaa ei löydy tilalle. F39 X2 miellyttäisi kokonsa ja tyylinsä puolesta mutta... xDrive28i olisi sweet spot nuhaisen 20i:n ja överin M35i välistä vaan eipä ole myyty kuin jenkkimarkkinoille. 20i softaaminen on niin pirun laitonta nykyään. Taitaa jäädä vaan nähtäväksi kuinka pitkään N47 pyörii ja X1 pellit pysyy ympärillä.. Persedyno vedolla ei sakkoja kirjoiteta vakio palikoilla kun ei oikeasti mikään tehokas ole, vaikka mitä tekisi.
E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Olen noita G01 X3:sia katsellut sillä silmällä, mutta ovat kyllä turhan karvalakkivarusteilla käytännössä kaikki. Suomen tarjonta ainakin.
Saksassa näyttää vähän paremmalta, mutta sielläkin yllättävän harvinaisia ovat hyvin varustellut yksilöt. Jopa niinkin perusvaruste kuin sähköpenkit tuntuu uupuvan todella monesta vaikka muuten olisi hyvinkin varusteita ruksittu.
No eipä tämä nyt ihan ajankohtainen asia nyt ole mutta vähän ensimmäistä maasturia tekisi mieli ja X5 on taas jo ehkä vähän turhan iso ja kallis ylläpidettävä. Tuo X3 olisi aika sweet spot itselle muuten mutta nuo varustepuutteet iskee pahasti.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
https://www.nettiauto.com/bmw/540/14743451
Tätä jo ihmettelin tuolla toisessa threadissa. Kävin tänään tällä ajeleen enkä kyllä oikein mitään huomautettavaa osannut autosta löytää. Hiljaista ja aika mukavaa kyytiä, vaikka ei röykkyiseksi jäätynyt polanne nyt sileäksi toki tälläkään muuttunut. Valikon mukaan iskaritkin sai sport-moodiin mutta eroa ei nopeasti oikein osannut huomata. Korin sivuttaisliikkeet oli kyllä aika huomattavia pienissäkin luistoissa kumpaankaan omaan autoon verrattuna että hyvin pehmeältä tuo tuntui. Samoin jos vapaalla painoi kaasua niin että kiekat nousi nopeasti noin 2500 - 3000 rpm niin koko auto heilahti aina sivusuunnassa.
Comfortit oli istuinosalta vähän turhan sohvamaiset sekä mun että vaimon mielestä. Selkänojan saa säädöllä melko kapeaksi, mutta istuinosa ei muutu mihinkään niin jää jotenkin eripariseksi. Istahdettiin odotellessa liikeen toinen G30 jossa sportit ja kyllähän ne kotoisemmalta heti tuntui vaikka "halvemmat" ja säädöiltään paljon köyhemmät istuimet onkin. Takapenkin sivuissa nahassa pari terävällä esineellä tehtyä naarmua, nekin aika huomaamattomia. Kojelaudan jalopuussa kans pieni jälki apparin puolella.
E92 sain omasta mielestä aika hyvän vaihtotarjouksen, mutta en sitten tiiä osaisko sitä näin pappa-autoon kuitenkaan siirtyä. Vaimon mielestä vähän liiankin pappa.
Last edited by Petri.Kekkonen; 01-02-2025, 17:34.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post https://www.nettiauto.com/bmw/540/14743451
Tätä jo ihmettelin tuolla toisessa threadissa. Kävin tänään tällä ajeleen enkä kyllä oikein mitään huomautettavaa osannut autosta löytää. Hiljaista ja aika mukavaa kyytiä, vaikka ei röykkyiseksi jäätynyt polanne nyt sileäksi toki tälläkään muuttunut. Valikon mukaan iskaritkin sai sport-moodiin mutta eroa ei nopeasti oikein osannut huomata. Korin sivuttaisliikkeet oli kyllä aika huomattavia pienissäkin luistoissa kumpaankaan omaan autoon verrattuna että hyvin pehmeältä tuo tuntui. Samoin jos vapaalla painoi kaasua niin että kiekat nousi nopeasti noin 2500 - 3000 rpm niin koko auto heilahti aina sivusuunnassa.
Comfortit oli istuinosalta vähän turhan sohvamaiset sekä mun että vaimon mielestä. Selkänojan saa säädöllä melko kapeaksi, mutta istuinosa ei muutu mihinkään niin jää jotenkin eripariseksi. Istahdettiin odotellessa liikeen toinen G30 jossa sportit ja kyllähän ne kotoisemmalta heti tuntui vaikka "halvemmat" ja säädöiltään paljon köyhemmät istuimet onkin. Takapenkin sivuissa nahassa pari terävällä esineellä tehtyä naarmua, nekin aika huomaamattomia. Kojelaudan jalopuussa kans pieni jälki apparin puolella.
E92 sain omasta mielestä aika hyvän vaihtotarjouksen, mutta en sitten tiiä osaisko sitä näin pappa-autoon kuitenkaan siirtyä. Vaimon mielestä vähän liiankin pappa.
Pappa ja pappa , hieno pelihän tuo on ja hyvällä maulla valittu sisusta. Jos bensa sedania etsit , ei muuta kuin kaupoille , varmaankin parhaita mitä tuolla rahalla saa.
-
👍 3
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post https://www.nettiauto.com/bmw/540/14743451
Tätä jo ihmettelin tuolla toisessa threadissa. Kävin tänään tällä ajeleen enkä kyllä oikein mitään huomautettavaa osannut autosta löytää. Hiljaista ja aika mukavaa kyytiä, vaikka ei röykkyiseksi jäätynyt polanne nyt sileäksi toki tälläkään muuttunut. Valikon mukaan iskaritkin sai sport-moodiin mutta eroa ei nopeasti oikein osannut huomata. Korin sivuttaisliikkeet oli kyllä aika huomattavia pienissäkin luistoissa kumpaankaan omaan autoon verrattuna että hyvin pehmeältä tuo tuntui. Samoin jos vapaalla painoi kaasua niin että kiekat nousi nopeasti noin 2500 - 3000 rpm niin koko auto heilahti aina sivusuunnassa.
Comfortit oli istuinosalta vähän turhan sohvamaiset sekä mun että vaimon mielestä. Selkänojan saa säädöllä melko kapeaksi, mutta istuinosa ei muutu mihinkään niin jää jotenkin eripariseksi. Istahdettiin odotellessa liikeen toinen G30 jossa sportit ja kyllähän ne kotoisemmalta heti tuntui vaikka "halvemmat" ja säädöiltään paljon köyhemmät istuimet onkin. Takapenkin sivuissa nahassa pari terävällä esineellä tehtyä naarmua, nekin aika huomaamattomia. Kojelaudan jalopuussa kans pieni jälki apparin puolella.
E92 sain omasta mielestä aika hyvän vaihtotarjouksen, mutta en sitten tiiä osaisko sitä näin pappa-autoon kuitenkaan siirtyä. Vaimon mielestä vähän liiankin pappa.
i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostOlen noita G01 X3:sia katsellut sillä silmällä, mutta ovat kyllä turhan karvalakkivarusteilla käytännössä kaikki. Suomen tarjonta ainakin.
Saksassa näyttää vähän paremmalta, mutta sielläkin yllättävän harvinaisia ovat hyvin varustellut yksilöt. Jopa niinkin perusvaruste kuin sähköpenkit tuntuu uupuvan todella monesta vaikka muuten olisi hyvinkin varusteita ruksittu.
No eipä tämä nyt ihan ajankohtainen asia nyt ole mutta vähän ensimmäistä maasturia tekisi mieli ja X5 on taas jo ehkä vähän turhan iso ja kallis ylläpidettävä. Tuo X3 olisi aika sweet spot itselle muuten mutta nuo varustepuutteet iskee pahasti.BMW G31 540iA xDrive B58 -18
BMW F31 320iA xDrive LCI -19
Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
BimmerCode & BimmerLink + ENET
Comment
-
-
Originally posted by peLoGo? View Post
Mitä voimalinjaa oot miettinyt G01:seen?
Sweet spot olisi varmaankin tuo xDrive25d tai toki kunnon moottorilla oleva 30d olisi varmaan kaikista paras...mutta lienee joutumaan tyytymään kyllä 20d niitä kun suurin osa kuitenniin on Saksassakin.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Paljonko kannattaa maksaa seuraavasta suoralla rahalla:
e61 LCI (touring) tarkka vuosimalli ei tiedossa
535D
Takaveto
Msport
Ajettu ~230tkm
Paljon varusteita, mm imuovet, adap. cruise, webasto
Ulkoa tylsän harmaa, sisältä tylsän musta...
Yleisilmeeltään orkkis ja hyvin pidetty
Olisko vajaan 10k peli abaut?Last edited by antti; Today, 06:30.E46 325ti Compact
Comment
-
-
Originally posted by antti View PostPaljonko kannattaa maksaa seuraavasta suoralla rahalla:
e61 LCI (touring) tarkka vuosimalli ei tiedossa
535D
Takaveto
Msport
Ajettu ~230tkm
Paljon varusteita, mm imuovet, adap. cruise, webasto
Ulkoa tylsän harmaa, sisältä tylsän musta...
Yleisilmeeltään orkkis ja hyvin pidetty
Olisko vajaan 10k peli abaut?
Comment
-
Comment