Sama kokemus E61 jakoketjun katkeamisesta aikoinaan. Voitin Kril:ssä, suositus olisi ollut hyvittää kaikki runsas 300€ minulle kuluja, muttei kuopiolainen autokauppa noudattanut suositusta - en saanut jeniäkään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Autotalo Vuohtoniemi ja erittäin negatiivinen asiakaskokemus
Collapse
X
-
Vähän ihmeissäni minäkin tästä avauksesta. Ostetu F11, jossa ilmeisesti vähän laittamista. Paino sanalla vähän.
Ettei vaan olisi tullut se perinteinen ostokrapula ja sitten aletaan nillittämään.
Kas, kun ei ole kaupanpurkua ehdottomassa...
Tunnen Ossin melkein 20 vuoden ajalta, ja minulle ei ole koskaan tullut kuva mistään puliveivarista.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostVähän ihmeissäni minäkin tästä avauksesta. Ostetu F11, jossa ilmeisesti vähän laittamista. Paino sanalla vähän.
Ettei vaan olisi tullut se perinteinen ostokrapula ja sitten aletaan nillittämään.
Kas, kun ei ole kaupanpurkua ehdottomassa...
Tunnen Ossin melkein 20 vuoden ajalta, ja minulle ei ole koskaan tullut kuva mistään puliveivarista.Vain vieraita merkkejä ja mopoja tällä hetkellä
Comment
-
-
Originally posted by kimmon View PostTämähän toimii myös toisin päin. Laittamista on nimenomaan melko vähän niin miksei niitä voi hoitaa kuntoon nätisti ja se siitä?Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostMun mielestä tässä ketjussa on yhä jäänyt epäselväksi, että oliko autossa aidosti toiminnallisia häiriöitä vai ihan vaan näitä F ja G-sarjalaisiin vakiovarusteena kuuluvia mukavuusvarusteiden nolla-arvoisia häiriökoodeja ilman mitään todellista vaikutusta. Yhtään käytettyä bemaria en ole vielä nähnyt täysin puhtaalla vikamuistilla (ellei ole juuri samalla ajanhetkellä nollattu).G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View PostKril:n suositus on kuitenkin annettu, ja jäänyt noudattamatta.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostNo katsotaan sitten uudelleen kun tämä on nähtävillä. Sitä ennen tämä keskustelu topikki on turhaa BFCF foorumin täytettä...
Keskustelufoorumi tämä kuitenkin on, missä saa kommentoida puolesta, vastaan tai asian vierestäkin. Ei ainakaan ultimaattumi faktatiedon tyyssija kuminpolttoineen...G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostNo katsotaan sitten uudelleen kun tämä on nähtävillä. Sitä ennen tämä keskustelu topikki on turhaa BFCF foorumin täytettä...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
En minä ketään ole valehtelijaksi missään väittänyt, miten tuollaista oletatte?
Tässä asiassa on vain toisen puolen ns "mielen pahoitus" tuotu esiin, huonosta palvelusta.
Mikäli joku lähtee netissä mustamaalaamaan jotakin yritystä niin, että otsikossa mainitaan yrityksen nimi niin kyllä ne faktat olisi myös hyvä tuoda julki. Niistä myös näkisi toisenkin osapuolen näkemyksen asiaan.
Eli siksi tämmöisellä mustamaalaamisella ei mielestäni ole painoarvoa kun asiasta kerrotaan vaan osa.
Comment
-
-
Ostin Ossilta 2019 tammikuussa Audi A4 3.0tdi B8 quattron. Edellistä kompaten, tämä yksilö oli myös ”erikoisempi” = täyteen varusteltu, oikeasti se ”huippusiisti” ja vähän ajettu yksilö. Ei valittamista kaupankäynti prosessiin liittyen. Ajoin autolla 2v/60tkm ilman murheita. Oli yksi parhaimmista ellei paras auto mitä mulla on ollut käyttiksenä.
Comment
-
-
En ota kantaa kyseisen kaupan kiemuroihin paitsi että toivottavasti asia selviää parhain päin.
Minulla on Vuohtoniemestö vain positiivisia kokemuksia, vaikka en ole Vuohtoniemen automyyntipalveluja käyttänytkään, pl. puolin ja toisin tehty autoverotuksellinen konsultaatio.
Oheiset Vuohtoniemen Kauppalehteen kirjoittamat jutut puolustavat myös kuluttajan oikeuksia mikä on -mielestäni- alalla varsin harvinaista:
Jos auton päästöt ovat nolla, myös veron pitäisi olla nolla
Autokauppias suomii alan lobbareita virheellisistä väittämistä: ”Verotus ei suosi vaan syrjii käytettyjä tuontiautoja”
Comment
-
-
Eikös reilua olisi jakaa se Kuluttajariitalautakunnan ratkaisun diaarinumero, niin sen avulla voi pyytää koko jutun vaikka omaan sähköpostiin kukin täällä, jotka haluavat pohtia osapuolilla olleita näkökulmia?
Helpompaa toki jos postaat sen suoraan tänne.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
Comment