Autotalo Vuohtoniemi ja erittäin negatiivinen asiakaskokemus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Liti
    Bimmer Rookie
    • Jun 2013
    • 41
    • 02

    #46
    Originally posted by Spetke View Post
    En minä ketään ole valehtelijaksi missään väittänyt, miten tuollaista oletatte?
    Tässä asiassa on vain toisen puolen ns "mielen pahoitus" tuotu esiin, huonosta palvelusta.
    Mikäli joku lähtee netissä mustamaalaamaan jotakin yritystä niin, että otsikossa mainitaan yrityksen nimi niin kyllä ne faktat olisi myös hyvä tuoda julki. Niistä myös näkisi toisenkin osapuolen näkemyksen asiaan.
    Eli siksi tämmöisellä mustamaalaamisella ei mielestäni ole painoarvoa kun asiasta kerrotaan vaan osa.
    Nyt menee Spetkellä hiukan pullat ja vellit sekasin. Alkuperäinen postaus käsittelee subjektiivista, erittäin negatiivista asiakaskokemusta.

    Mustamaalaaminen on tietääkseni aivan eri asia.
    ---------------------------------------------------------------------
    F11 530XD
    Ex:
    E60 lci 530DA
    E91 330IA
    E46 330IA

    Comment

    • icecold
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2009
      • 2337
      • 🌍

      #47
      Originally posted by Liti View Post
      Nyt menee Spetkellä hiukan pullat ja vellit sekasin. Alkuperäinen postaus käsittelee subjektiivista, erittäin negatiivista asiakaskokemusta.

      Mustamaalaaminen on tietääkseni aivan eri asia.
      Mikä on alkuperäisen postauksen tarkoitus, jos ei ko. yrityksen mustamaalaaminen? Varsinkin, kun sitä tapaukseen haettua kolmannen puolueettoman osapuolen ratkaisua ei edelleenkään ole laitettu näkyville.

      Comment

      • anttti
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2003
        • 656
        • Hellzzzinki by nite

        #48
        Originally posted by icecold View Post
        Mikä on alkuperäisen postauksen tarkoitus, jos ei ko. yrityksen mustamaalaaminen?
        Kertoa negatiivisesta asiakaskokemuksesta?
        vehkeet levällään...

        Comment

        • icecold
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2009
          • 2337
          • 🌍

          #49
          Originally posted by anttti View Post
          Kertoa negatiivisesta asiakaskokemuksesta?
          Miksi siitä asiakaskokemuksesta tarvitsee kertoa, jos viestillä tai jatkokeskustelulla ei ole tarkoitus saavuttaa mitään?

          Comment

          • protoni
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2008
            • 1371
            • Tampere

            #50
            Hyvähän se on kokemuksia vaihdella. Jos nyt olisin kauppoja hieromassa saman liikkeen kanssa, niin ottaisin asian ainakin puheeksi ja haluaisin kuulla heidän version tarinastaan ja varmistaa ettei itselle käy samoin.

            Comment

            • |foder|
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 7171
              • Forssa

              #51
              Onhan näitä negatiivisia kokemuksia monen muunkin liikkeen kanssa ja netti väärällään kokemuksia.

              Nykyään saa kyllä olla tarkkana.

              Omallekin kohdalle osui yksi menneinä vuosina. Alle 7vrk aikana tuli esiin vikoja, joita en huomannut koeajolla. KRL suositti liikkeen korjaamaan viat tai purkamaan kaupat. Liike ei suostunut kumpaankaan.
              Lopulta kättä taskuun ja auto kuntoon 1500€:llä ja leuka rintaan.
              Opetti omalla kohdalla. Ilman vikakoodien lukua ja auton kunnollista syynäämistä, en uskalla ostaa yhtään uudempaa autoa enää.
              Nyt:
              E82 135i -11

              Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

              Comment

              • protoni
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2008
                • 1371
                • Tampere

                #52
                Pitää ehkä puntaroida kuinka pullollaan se netti sitä palautetta on vs liikkeen voluumi. Ja ymmärtää että hyviä kokemuksia ihmiset eivät netissä juuri jaa. Ainoa täysin riskitön vaihtoehto taitaa kuitenkin olla uuden hankinta.

                Comment

                • GameOver
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2005
                  • 3030
                  • Sjundeå

                  #53
                  Sinänsä jos idea oli kertoa vain negatiivisesta asiakaskokemuksesta, niin luultavasti tuolta olisi löytynyt joku threadi, jonne sen kertomuksen olisi saanut uppoamaan.
                  Nyt taasen on avattu huomiotaherättävä oma threadi, jonka aloituspostauksessa tuodaan esiin vahvasti oma subjektiivinen mielipide autoliikkeen toiminnan ammattimaisuudesta. Asiakaskokemus itsessään on subjektiivinen asia kyllä, mutta mäkin olen kyllä sitä mieltä, että tuo tarina kaipaisi sitä KRIL:n dokumenttia aiheesta mielipiteen muodostamiseksi.
                  Kuluttajariitalautakunta kuitenkin periaatteessa muodostaa suosituksensa siihen, mitä on näytetty toteen. Ei näinkään toki ihan aina tapahdu (omakohtaista kokemusta tästäkin).

                  Uuden auton ostamalla saa kyllä yleensä huolettoman auton. Tosin uuttakin autoa ostaessa voi kokea saavansa huonon asiakaskokemuksen. Se asiakaskokemushan nimenomaisesti subjektiivisena asiana ei liity ostettavan auton ikään.
                  -25 Toyota Proace City Verso
                  -23 Nissan Leaf

                  ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

                  Comment

                  • protoni
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2008
                    • 1371
                    • Tampere

                    #54
                    Aika erilailla ihmiset tämmöseen ketjuun suhtautuvat. Eikä ole ensimmäinen kerta kun hyökätään ketjun alottajan kimppuun, joka kenties ajatteli auttavansa jotakuta meistä jakamalla kokemuksensa ko. autoliikkeestä. Jos hän ei sitten halua lappuja jakoon, ja se jonkun mielestä vaikuttaa uskottavuuteen, niin sitten ei kannata uskoa. Pipoa löysälle ja lukemaan vaikka koronaketjua, jossa ei juurikaan ole subjektiivisia mielipiteitä ilman vedenpitäviä todisteita.

                    Comment

                    • Petri.Kekkonen
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2006
                      • 7468
                      • Oulu

                      #55
                      Originally posted by GameOver View Post
                      Tosin uuttakin autoa ostaessa voi kokea saavansa huonon asiakaskokemuksen.
                      Tosi huonolla tuurilla voinee uutenakin saada auton johon on tehty jotain vauriokorjauksia esim. kuljetusvaurioiden seurauksena.
                      E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                      E39 523i M Sport '00, Titansilber

                      Comment

                      • GameOver
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 3030
                        • Sjundeå

                        #56
                        Missään tapauksessa ei ollut tarkoitus hyökätä aloittajan kimppuun. Pahoitteluni, jos kirjoituksestani sellaisen kuvan sai. Kokemuksien jakaminen on hyvästä yleensä. Vaan aloituksessakin kirjoitettiin KRIL:n suosituksesta. Näemmä tavalla, joka herätti myöhemmin enemmän kysymyksiä. Sen vuoksi ihan mielenkiinnosta olisi kiva lukea tuo läpi.
                        Löytyyhän sekin luultavasti netistä ennemmin tai myöhemmin, joten täytyy vaan odottaa.

                        Originally posted by protoni View Post
                        Pipoa löysälle ja lukemaan vaikka koronaketjua, jossa ei juurikaan ole subjektiivisia mielipiteitä ilman vedenpitäviä todisteita.


                        Tämä toimii aina.
                        -25 Toyota Proace City Verso
                        -23 Nissan Leaf

                        ...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

                        Comment

                        • Stone
                          BTCF Member
                          • Jan 2005
                          • 4074
                          • Helsinki

                          #57
                          Ossin kanssa 15v asioineena voin todeta, että rehti ja osaava autokauppias kyseessä! Tuontiautojen kanssa avustanut allekirjoittanutta useamman kerran ja kaikki mennyt 100% nappiin!

                          Topicin aloittajan huonoon asiakaskokemukseen ei nyt suoraan voi ottaa kantaa, mutta kuten arvelinkin topicin aloituksen luettuani niin tässäkin keississä on varmasti kaksi puolta.

                          Eipä taida olla aivan puhtaat jauhot pussissa ostajallakaan, joten faktat pöytään lähtien siitä riitalautakunnan päätöksestä ja miten myyjä siihen on vastannut ja miten asia on sen jälkeen edennyt! Kun nämä em asiat on lyöty tiskiin voi miettiä niitä huonoja asiakaskokemuksia ja onko niihin millaiset syyt jne.
                          E92 M330XD Klik (vaimon kauppakassiPROJEKTI)
                          VW Pornstarter (työjuhta)
                          Dodge RAM Cummins (venejuhta)
                          Finnmaster T8







                          Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIK nyt myös facebookissa KLIK Tai suoraan Whats App 041591103

                          Comment

                          • VilleP
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 2352
                            • Vantaa

                            #58
                            Jos asiakaskokemus on ollut huono, niin silloin se on ollut huono. Yleensä vaan tahtoo asiasta avautumiset olla vaan kovin värikynällä kirjoitettuja, kuten iltapäivä lehdistä saa aina välillä lukea. Itsekkin asiakaspalautteita käsitelleenä todettakoon että reklamaatiot yleensä melko paisuteltuja ja korvausta pitäsi saada mitättömästä asioista. Tässä tapauksessa tosiaan hyvä olisi tietää koko tarina ennen liikkeen tai kuluttajan lynkkaamista.
                            F11 530xd LCI
                            S2 Avant

                            Comment

                            • PNM2
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2015
                              • 1127
                              • Espoo

                              #59
                              Originally posted by VilleP View Post
                              Jos asiakaskokemus on ollut huono, niin silloin se on ollut huono. Yleensä vaan tahtoo asiasta avautumiset olla vaan kovin värikynällä kirjoitettuja, kuten iltapäivä lehdistä saa aina välillä lukea. Itsekkin asiakaspalautteita käsitelleenä todettakoon että reklamaatiot yleensä melko paisuteltuja ja korvausta pitäsi saada mitättömästä asioista. Tässä tapauksessa tosiaan hyvä olisi tietää koko tarina ennen liikkeen tai kuluttajan lynkkaamista.
                              Kyllä. Siksi olisi voinut jo heti alkuun laittaa sen kril:n lapun esille. Nyt tarina on vain jonkun mielipide, vaikka isot asiat totuudenmukaisia varmasti ovatkin. Eniten tosiaan ihmetyttää, miksi sitä lappua ei tänne esiin haluta tuoda.
                              i4 M50
                              ex: G30 530e xDrive M-Sport
                              ex: F11 525d xDrive
                              ex: F11 520d
                              ex: E91 318i

                              Comment

                              • joko
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2004
                                • 1968
                                • Seinäjoki

                                #60
                                Originally posted by PNM2 View Post
                                Kyllä. Siksi olisi voinut jo heti alkuun laittaa sen kril:n lapun esille. Nyt tarina on vain jonkun mielipide, vaikka isot asiat totuudenmukaisia varmasti ovatkin. Eniten tosiaan ihmetyttää, miksi sitä lappua ei tänne esiin haluta tuoda.
                                Sentakia varmaan ei tuoda koska se vesittäisi koko hyvän tarinan. Hattua täytyy autokauppiaille nostaa että jaksaa näitä kaikenmaailman haaveilijoita ja kymmenvuotiaalle autolle vuoden takuun haaveilijoita.
                                F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                                W906 319 sprinter - 14

                                Comment

                                Working...
                                X