memebuy23buy

Autotalo Vuohtoniemi ja erittäin negatiivinen asiakaskokemus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nullzwei
    replied
    Kaikista ei tule nettisivujulkisia. Pyytäkööt joku sähköpostilla.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by Liti View Post
    Asianro D/4246/33/2021
    Originally posted by Jarger View Post
    Ei auennut tällä mitään itselleni tai sitten en osaa tuota sivua käyttää :think
    Tuolla diaarinumerolla ei haulla löydy eikä 2021 tai 2022 päivätyistä lausumista löydy vastaavaa. Yleisestikin ainakin kril:n saitilla näyttää olevan vain vanhempia keissejä; en sitten tiedä näkeekö näitä jostain muualtakin. 2022 lausuttujen diaarissa on usein vuosi 2019 tai 2020. Koska kril on antanut lausuntonsa?
    Last edited by PNM2; 10-11-2022, 06:49.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by Liti View Post
    Asianro D/4246/33/2021
    Ei auennut tällä mitään itselleni tai sitten en osaa tuota sivua käyttää :think

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Likainen ja pesunaarmuinen pinta kyllä peittää virheet paremmin kuin pesty ja kiillotettu maalipinta eikä taida kamuxillakaan olla sellaista maalipinnan RVS ainetta joka nanopinnoittaa ruosteet piiloon ja tasoittaa lommot suoriksi

    Muuttoliike tekee ihmisistä uusavuttomia, ihmisiä sulloutuu kerrostaloihin jatkuvalla syötöllä ja niiden talleissa/parkkipaikoilla ei pahemmin pestä renkaita eikä saa muutakaan tehdä vaikka haluais/osais. Maalla se on toisin.
    Juu ei mut jos edes kuvittelee saavansa jotain muuta kuin ruostetta ja ongelmia 9v vanhan sprinterin kanssa niin on silloin lähtökohtaisesti täysin väärä tuote haussa, uusin ruoste kukka kyljessä nähty taisi olla 3kk vanha auto aikoinaan. Mieluummin fiksailen ne ite kuntoon kun se että niitä yritetään fiksata piiloon ja asiakkaana vielä "maksat" siitä.

    Leave a comment:


  • Liti
    replied
    Asianro D/4246/33/2021

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Likainen ja pesunaarmuinen pinta kyllä peittää virheet paremmin kuin pesty ja kiillotettu maalipinta eikä taida kamuxillakaan olla sellaista maalipinnan RVS ainetta joka nanopinnoittaa ruosteet piiloon ja tasoittaa lommot suoriksi

    Muuttoliike tekee ihmisistä uusavuttomia, ihmisiä sulloutuu kerrostaloihin jatkuvalla syötöllä ja niiden talleissa/parkkipaikoilla ei pahemmin pestä renkaita eikä saa muutakaan tehdä vaikka haluais/osais. Maalla se on toisin.
    Last edited by ritariässä; 09-11-2022, 18:37.

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Jos auto on pesemättä tai siellä on tahroja, niin senhän voi jättää jo ostaessa ottamatta Eihän tuollaisesta passaa sanoa jos sen kuitenkin mukanaan ottaa yleensäkään. Rengassarjan likaisuus, noh... se nyt on vähän sellainen että varmaan tasokkaammassa paikassa tulis puhtaana.
    Välillä kyllä oikein ihmetyttää tämä uusavuttomuus. Ite jos totean että renkaat on likaiset niin heitän ne pihalle ja pesen. Tulee mieleen että ollaan kuin maailman omistajia monesti kun haetaan se 10v vanha auto rahoitusyhtiön piikillä sieltä liikkeestä. Viimeksi vuosi sit kun ostin kamuxilta 2012 sprinterin niin kielsin fiksamasta ja pesemästä sitä. Hinnasta lähti ihan kivasti ja myös takuun(kuluttajansuojan) tinkasin pois. Mitään lisäarvoa en osaa laskea sille että joku muu sen auton meikkaa myyntikuntoon ja peittelee virheet

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Jos auto on pesemättä tai siellä on tahroja, niin senhän voi jättää jo ostaessa ottamatta Eihän tuollaisesta passaa sanoa jos sen kuitenkin mukanaan ottaa yleensäkään. Rengassarjan likaisuus, noh... se nyt on vähän sellainen että varmaan tasokkaammassa paikassa tulis puhtaana.

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Kyllä. Siksi olisi voinut jo heti alkuun laittaa sen kril:n lapun esille. Nyt tarina on vain jonkun mielipide, vaikka isot asiat totuudenmukaisia varmasti ovatkin. Eniten tosiaan ihmetyttää, miksi sitä lappua ei tänne esiin haluta tuoda.
    Sentakia varmaan ei tuoda koska se vesittäisi koko hyvän tarinan. Hattua täytyy autokauppiaille nostaa että jaksaa näitä kaikenmaailman haaveilijoita ja kymmenvuotiaalle autolle vuoden takuun haaveilijoita.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Jos asiakaskokemus on ollut huono, niin silloin se on ollut huono. Yleensä vaan tahtoo asiasta avautumiset olla vaan kovin värikynällä kirjoitettuja, kuten iltapäivä lehdistä saa aina välillä lukea. Itsekkin asiakaspalautteita käsitelleenä todettakoon että reklamaatiot yleensä melko paisuteltuja ja korvausta pitäsi saada mitättömästä asioista. Tässä tapauksessa tosiaan hyvä olisi tietää koko tarina ennen liikkeen tai kuluttajan lynkkaamista.
    Kyllä. Siksi olisi voinut jo heti alkuun laittaa sen kril:n lapun esille. Nyt tarina on vain jonkun mielipide, vaikka isot asiat totuudenmukaisia varmasti ovatkin. Eniten tosiaan ihmetyttää, miksi sitä lappua ei tänne esiin haluta tuoda.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Jos asiakaskokemus on ollut huono, niin silloin se on ollut huono. Yleensä vaan tahtoo asiasta avautumiset olla vaan kovin värikynällä kirjoitettuja, kuten iltapäivä lehdistä saa aina välillä lukea. Itsekkin asiakaspalautteita käsitelleenä todettakoon että reklamaatiot yleensä melko paisuteltuja ja korvausta pitäsi saada mitättömästä asioista. Tässä tapauksessa tosiaan hyvä olisi tietää koko tarina ennen liikkeen tai kuluttajan lynkkaamista.

    Leave a comment:


  • Stone
    replied
    Ossin kanssa 15v asioineena voin todeta, että rehti ja osaava autokauppias kyseessä! Tuontiautojen kanssa avustanut allekirjoittanutta useamman kerran ja kaikki mennyt 100% nappiin!

    Topicin aloittajan huonoon asiakaskokemukseen ei nyt suoraan voi ottaa kantaa, mutta kuten arvelinkin topicin aloituksen luettuani niin tässäkin keississä on varmasti kaksi puolta.

    Eipä taida olla aivan puhtaat jauhot pussissa ostajallakaan, joten faktat pöytään lähtien siitä riitalautakunnan päätöksestä ja miten myyjä siihen on vastannut ja miten asia on sen jälkeen edennyt! Kun nämä em asiat on lyöty tiskiin voi miettiä niitä huonoja asiakaskokemuksia ja onko niihin millaiset syyt jne.

    Leave a comment:


  • GameOver
    replied
    Missään tapauksessa ei ollut tarkoitus hyökätä aloittajan kimppuun. Pahoitteluni, jos kirjoituksestani sellaisen kuvan sai. Kokemuksien jakaminen on hyvästä yleensä. Vaan aloituksessakin kirjoitettiin KRIL:n suosituksesta. Näemmä tavalla, joka herätti myöhemmin enemmän kysymyksiä. Sen vuoksi ihan mielenkiinnosta olisi kiva lukea tuo läpi.
    Löytyyhän sekin luultavasti netistä ennemmin tai myöhemmin, joten täytyy vaan odottaa.

    Originally posted by protoni View Post
    Pipoa löysälle ja lukemaan vaikka koronaketjua, jossa ei juurikaan ole subjektiivisia mielipiteitä ilman vedenpitäviä todisteita.


    Tämä toimii aina.

    Leave a comment:


  • Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by GameOver View Post
    Tosin uuttakin autoa ostaessa voi kokea saavansa huonon asiakaskokemuksen.
    Tosi huonolla tuurilla voinee uutenakin saada auton johon on tehty jotain vauriokorjauksia esim. kuljetusvaurioiden seurauksena.

    Leave a comment:


  • protoni
    replied
    Aika erilailla ihmiset tämmöseen ketjuun suhtautuvat. Eikä ole ensimmäinen kerta kun hyökätään ketjun alottajan kimppuun, joka kenties ajatteli auttavansa jotakuta meistä jakamalla kokemuksensa ko. autoliikkeestä. Jos hän ei sitten halua lappuja jakoon, ja se jonkun mielestä vaikuttaa uskottavuuteen, niin sitten ei kannata uskoa. Pipoa löysälle ja lukemaan vaikka koronaketjua, jossa ei juurikaan ole subjektiivisia mielipiteitä ilman vedenpitäviä todisteita.

    Leave a comment:

Working...
X