Sinänsä jos idea oli kertoa vain negatiivisesta asiakaskokemuksesta, niin luultavasti tuolta olisi löytynyt joku threadi, jonne sen kertomuksen olisi saanut uppoamaan.
Nyt taasen on avattu huomiotaherättävä oma threadi, jonka aloituspostauksessa tuodaan esiin vahvasti oma subjektiivinen mielipide autoliikkeen toiminnan ammattimaisuudesta. Asiakaskokemus itsessään on subjektiivinen asia kyllä, mutta mäkin olen kyllä sitä mieltä, että tuo tarina kaipaisi sitä KRIL:n dokumenttia aiheesta mielipiteen muodostamiseksi.
Kuluttajariitalautakunta kuitenkin periaatteessa muodostaa suosituksensa siihen, mitä on näytetty toteen. Ei näinkään toki ihan aina tapahdu (omakohtaista kokemusta tästäkin).
Uuden auton ostamalla saa kyllä yleensä huolettoman auton. Tosin uuttakin autoa ostaessa voi kokea saavansa huonon asiakaskokemuksen. Se asiakaskokemushan nimenomaisesti subjektiivisena asiana ei liity ostettavan auton ikään.
Autotalo Vuohtoniemi ja erittäin negatiivinen asiakaskokemus
Collapse
X
-
Pitää ehkä puntaroida kuinka pullollaan se netti sitä palautetta on vs liikkeen voluumi. Ja ymmärtää että hyviä kokemuksia ihmiset eivät netissä juuri jaa. Ainoa täysin riskitön vaihtoehto taitaa kuitenkin olla uuden hankinta.
Leave a comment:
-
-
Onhan näitä negatiivisia kokemuksia monen muunkin liikkeen kanssa ja netti väärällään kokemuksia.
Nykyään saa kyllä olla tarkkana.
Omallekin kohdalle osui yksi menneinä vuosina. Alle 7vrk aikana tuli esiin vikoja, joita en huomannut koeajolla. KRL suositti liikkeen korjaamaan viat tai purkamaan kaupat. Liike ei suostunut kumpaankaan.
Lopulta kättä taskuun ja auto kuntoon 1500€:llä ja leuka rintaan.
Opetti omalla kohdalla. Ilman vikakoodien lukua ja auton kunnollista syynäämistä, en uskalla ostaa yhtään uudempaa autoa enää.
Leave a comment:
-
-
Hyvähän se on kokemuksia vaihdella. Jos nyt olisin kauppoja hieromassa saman liikkeen kanssa, niin ottaisin asian ainakin puheeksi ja haluaisin kuulla heidän version tarinastaan ja varmistaa ettei itselle käy samoin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Liti View PostNyt menee Spetkellä hiukan pullat ja vellit sekasin. Alkuperäinen postaus käsittelee subjektiivista, erittäin negatiivista asiakaskokemusta.
Mustamaalaaminen on tietääkseni aivan eri asia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Spetke View PostEn minä ketään ole valehtelijaksi missään väittänyt, miten tuollaista oletatte?
Tässä asiassa on vain toisen puolen ns "mielen pahoitus" tuotu esiin, huonosta palvelusta.
Mikäli joku lähtee netissä mustamaalaamaan jotakin yritystä niin, että otsikossa mainitaan yrityksen nimi niin kyllä ne faktat olisi myös hyvä tuoda julki. Niistä myös näkisi toisenkin osapuolen näkemyksen asiaan.
Eli siksi tämmöisellä mustamaalaamisella ei mielestäni ole painoarvoa kun asiasta kerrotaan vaan osa.
Mustamaalaaminen on tietääkseni aivan eri asia.
Leave a comment:
-
-
Eikös reilua olisi jakaa se Kuluttajariitalautakunnan ratkaisun diaarinumero, niin sen avulla voi pyytää koko jutun vaikka omaan sähköpostiin kukin täällä, jotka haluavat pohtia osapuolilla olleita näkökulmia?
Helpompaa toki jos postaat sen suoraan tänne.
Leave a comment:
-
-
En ota kantaa kyseisen kaupan kiemuroihin paitsi että toivottavasti asia selviää parhain päin.
Minulla on Vuohtoniemestö vain positiivisia kokemuksia, vaikka en ole Vuohtoniemen automyyntipalveluja käyttänytkään, pl. puolin ja toisin tehty autoverotuksellinen konsultaatio.
Oheiset Vuohtoniemen Kauppalehteen kirjoittamat jutut puolustavat myös kuluttajan oikeuksia mikä on -mielestäni- alalla varsin harvinaista:
Jos auton päästöt ovat nolla, myös veron pitäisi olla nolla
Autokauppias suomii alan lobbareita virheellisistä väittämistä: ”Verotus ei suosi vaan syrjii käytettyjä tuontiautoja”
Leave a comment:
-
-
Ostin Ossilta 2019 tammikuussa Audi A4 3.0tdi B8 quattron. Edellistä kompaten, tämä yksilö oli myös ”erikoisempi” = täyteen varusteltu, oikeasti se ”huippusiisti” ja vähän ajettu yksilö. Ei valittamista kaupankäynti prosessiin liittyen. Ajoin autolla 2v/60tkm ilman murheita. Oli yksi parhaimmista ellei paras auto mitä mulla on ollut käyttiksenä.
Leave a comment:
-
-
Itse ostin Ossilta vähä erikoisemman E39 530d farkun vuonna 2008, tosi hyvä ja asiallinen palvelu!
Leave a comment:
-
-
En minä ketään ole valehtelijaksi missään väittänyt, miten tuollaista oletatte?
Tässä asiassa on vain toisen puolen ns "mielen pahoitus" tuotu esiin, huonosta palvelusta.
Mikäli joku lähtee netissä mustamaalaamaan jotakin yritystä niin, että otsikossa mainitaan yrityksen nimi niin kyllä ne faktat olisi myös hyvä tuoda julki. Niistä myös näkisi toisenkin osapuolen näkemyksen asiaan.
Eli siksi tämmöisellä mustamaalaamisella ei mielestäni ole painoarvoa kun asiasta kerrotaan vaan osa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Spetke View PostNo katsotaan sitten uudelleen kun tämä on nähtävillä. Sitä ennen tämä keskustelu topikki on turhaa BFCF foorumin täytettä...
Leave a comment:
-
Leave a comment: