memebuy23buy

Autotalo Vuohtoniemi ja erittäin negatiivinen asiakaskokemus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spetke
    replied
    Originally posted by Kräki View Post
    Tuo kuluttajariitalutakunta on aivan yhtä tyhjän kanssa. Itse kerran mällipelin ostaneena he olivat sitämieltä myös,että myyjän pitää korvata huomattava summa tai purkaa kauppa. Myyjä ei suostunut kumpaakaan,joten se siitä. Mulle jäi paska ja sille kusettajalle 30k rahaa.
    No ei se nyt ihan yhtä tyhjän kanssa ole. Heiltä saa yhdenlaisen mielipiteen eli suosituksen asiaan. Jos auton myyjätaho on edelleenkin eri mieltä asiasta niin seuraavaksi pitää mennä oikeuten selvittämään asia.
    Siellä vasta tehdään lopulliset päätökset. Ja yleensä kuluttajariitalautakunnan lausunnosta on apua asian ratkaisemiseksi.

Leave a comment:

• Kräki
    replied
    Tuo kuluttajariitalutakunta on aivan yhtä tyhjän kanssa. Itse kerran mällipelin ostaneena he olivat sitämieltä myös,että myyjän pitää korvata huomattava summa tai purkaa kauppa. Myyjä ei suostunut kumpaakaan,joten se siitä. Mulle jäi paska ja sille kusettajalle 30k rahaa.

Leave a comment:

• Spetke
    replied
    Originally posted by Liti View Post
    Tapauksen osalta ratkaisua haettiin lopulta kuluttajariitalautakunnan kautta, jonka päätöksellä Autotalo Vuohtoniemeä suositeltiin maksamaan hyvitystä.
    Autotalo Vuohtoniemi ei kuitenkaan noudata edes kuluttajariitalautakunnan suosituksia, vaan käyttäytyy edelleen ylimielisen röyhkeästi.
    Ikäviä tapauksia tämmöiset ovat.
    Pistätkö noi dokumentit vielä esille niin saa tämäkin keskustelu jotakin faktaa ja painoarvoa. Muutenhan tämä on sellaista "turhaa huutelua" josta ei ole mitään hyötyä kenellekkään.

Leave a comment:

• E39Fin
    replied
    Originally posted by icecold View Post
    Tarinoita ja turinoita mahtuu maailmaan. Kuluttajariitalautakunnalle toimitettu ratkaisupyyntö sekä lautakunnan päätös tähän ketjuun näkyviin, niin kommentoin sitten. Näillä tiedoilla aivan turha ketju.
    Vähän tuli sama fiilis.

Leave a comment:

• bmw323it
    replied
    Originally posted by anv View Post
    Minä pistin erään waltakunnallisen autoliikkeen boikottiin vuonna 1995. Mentiin emännän kanssa katselemaan isompaa auto, kun kolmas muksu teki tuloaan. "Asiakaspalvelija" kysyi ensimmäisenä mitä on tulossa vaihdossa. Vastasin että saab 99 turbo -81. Myyjä kyseli mitä olen vailla siitä. Minä nyt vaan heitin että pari tonniahan tuosta voisi pyytää, siis markkaa. Tämän jälkeen myyjä ajoi minut ja emännän ulos! Siinä sitten seisottiin pilalla monttu auki. Seuraavan kerran kävin ko. liikkeessä v. 2020.
    Näitä kummallisia liikkeitä riittää, mutta ei ne sitten kovin kauaa pysty pystyssä. Mentiin vuonna 2014 koko perheen voimin koeajamaan yhtä nettiautosta löytynyttä F11 535d:tä Vantaalaiseen liikkeeseen. Oltiin liikkeellä kaverin autolla, kun edellinen auto oli tullut jo myytyä. Ajatus oli tehdä käteiskaupat. Bemari oli hallissa pestynä ja ihmeteltiin sitä aikansa kunnes myyjä lopulta tuli kysymään millä asialla ollaan. Kerroin että tulimme katsomaan Bemaria ja haluaisimme koeajaa sen, johon myyjä tokaisi: "se on just pesty, ei sitä viitsi antaa sotkettavaksi ennen kuin Mersu on tutkittu". Olin niin ällikällä lyöty etten osannut sanoa muuta kuin että se on kaverin auto. Sen verran meni fiilis että käveltiin vain ulos. Kaupat jäi tekemättä. No, ilmeisesti sama meno jatkui kuin vuotta myöhemmin like meni konkurssiin.

Leave a comment:

• Kräki
    replied
    Taitaa olla foorumeilla paremmat tehot,kun kuluttajariitalautakunnilla.
    Itsekkin kirjoitin kiesikaupan asiakaspalvelusta,missä oli ehkä yksi paskin palvelu,mitä voi saada.
    Piti mennä ostamaan toisesta kaupasta samanlainen auto.

Leave a comment:

• icecold
    replied
    Tarinoita ja turinoita mahtuu maailmaan. Kuluttajariitalautakunnalle toimitettu ratkaisupyyntö sekä lautakunnan päätös tähän ketjuun näkyviin, niin kommentoin sitten. Näillä tiedoilla aivan turha ketju.

Leave a comment:

• anv
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    .
    .

Erään k-caaran myyjän kanssa aikoinaan laittelin sähköpostia niin heti ensimmäissä postissa kaveri huusi ja kirjoitti erittäin epäkunnioittavaa sävyyn. Vastasin aina asiallisesti takaisin enkä provosoitunut, niin alkoi ne caps lock ja huutomerkki viestit pikkuhiljaa vähentymään ja autokin lopulta laitettiin kuntoon. Tähän saattoi toki vaikuttaa kuluttajasuojamiehen soitto. Oli ehkä suurin mulkku mikä minua ikinä palvellut, enkä koskaan kävellyt samaan kauppaan uudestaan.

Minä pistin erään waltakunnallisen autoliikkeen boikottiin vuonna 1995. Mentiin emännän kanssa katselemaan isompaa auto, kun kolmas muksu teki tuloaan. "Asiakaspalvelija" kysyi ensimmäisenä mitä on tulossa vaihdossa. Vastasin että saab 99 turbo -81. Myyjä kyseli mitä olen vailla siitä. Minä nyt vaan heitin että pari tonniahan tuosta voisi pyytää, siis markkaa. Tämän jälkeen myyjä ajoi minut ja emännän ulos! Siinä sitten seisottiin pilalla monttu auki. Seuraavan kerran kävin ko. liikkeessä v. 2020.

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Toki tuommoisiakin kioskeja on. Oliko tämä kyseinen yksilö musta(?) Msport jossa sisustan valaistus muutettu siniseksi?

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Jotenkin myyntimieheksi päätyy melko sekalaista sakkia. Kaikilla ei ole minkäänlaisia asiakaspalvelu taitoja ja osa lievästi narsistisia. Pätee siis kaikkiin aloihin. Jos ei keskustelu myyjän kanssa onnistu niin yhteyttä vaikka autotalon johtajaan tms.
    Mutta jos itse johtaja myynyt, kuten monessa pienessä liikkeessä. Näissä sama henkilö monesti hoitaa WC tilojen siivouksen ja kirjanpidon

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Jotenkin myyntimieheksi päätyy melko sekalaista sakkia. Kaikilla ei ole minkäänlaisia asiakaspalvelu taitoja ja osa lievästi narsistisia. Pätee siis kaikkiin aloihin. Jos ei keskustelu myyjän kanssa onnistu niin yhteyttä vaikka autotalon johtajaan tms.

Leave a comment:

• biglimited
    replied
    Itsellä vaihtokauppa Vuohtoniemellä v 2014 ongelmitta ja hyvän ystävällisen palvelun kanssa. Ossi itse kyseessä. Ja sama mies palvellut myös myöhempinä vuosina koeajoissa ja vaihtokyselyissä edelleen moitteetta.
    Ikävä kuulla ja kiinnostaa kyllä oliko joku palkollinen kyseessä :think

Leave a comment:

• Kraftwerk
    replied
    Ikävän kuuloinen asiakaskokemus.

Mutta onneksi viat ei F10:ksi kovin pahoja ole. Voisi sieltä paljon ikävämpääkin löytyä, kuten metallisilppua runkolaakereista öljynsuodattimessa, rikkinäistä etukardaania, palaneita reikiä imusarjasta, kylmästartissa ääntävää jakopäätä yms, rikkinäistä xDriven jakolaatikkoa.

Leave a comment:

• Kräki
    replied
    Jepulis. Itsekkin jätän kaupassakäynnit väliin,jos on paska palvelu. Tai edes kuulen kaverilta/tutulta moista.(riippuen tietty tapauksesta)

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Eipä nuo vikakoodit välttämättä yleistesterillä näy. Ja bemareihin jää nykyään vikakoodi tai viesti milloin mistäkin turhasta jutusta, että vain murto-osa tarkoittaa jonkin olevan oikeasti rikki. Eli vaatii perehtymistä niidenkin kanssa, jota tuskin mikään autoliike tekee.

Toki jos palvelu on lähtökohtaisesti asiatonta, niin kyllähän se vituttaa. Mutta yleensä vaatii pelisilmää myös palveltavalta.

Erään k-caaran myyjän kanssa aikoinaan laittelin sähköpostia niin heti ensimmäissä postissa kaveri huusi ja kirjoitti erittäin epäkunnioittavaa sävyyn. Vastasin aina asiallisesti takaisin enkä provosoitunut, niin alkoi ne caps lock ja huutomerkki viestit pikkuhiljaa vähentymään ja autokin lopulta laitettiin kuntoon. Tähän saattoi toki vaikuttaa kuluttajasuojamiehen soitto. Oli ehkä suurin mulkku mikä minua ikinä palvellut, enkä koskaan kävellyt samaan kauppaan uudestaan.

Leave a comment:

Working...
X