memebuy23buy

Autotalo Vuohtoniemi ja erittäin negatiivinen asiakaskokemus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jacques
    replied
    Originally posted by Spetke View Post
    No katsotaan sitten uudelleen kun tämä on nähtävillä. Sitä ennen tämä keskustelu topikki on turhaa BFCF foorumin täytettä...
    No, onhan se näinkin, jos lähdemme mustamaalaamisen lähtökohdasta. Tai onko tässä jo vuoden päivät väännetty asioista liikkeen kanssa ja jaksaminen loppunut toiselta osapuolelta..
    Keskustelufoorumi tämä kuitenkin on, missä saa kommentoida puolesta, vastaan tai asian vierestäkin. Ei ainakaan ultimaattumi faktatiedon tyyssija kuminpolttoineen...

Leave a comment:

• Spetke
    replied
    Originally posted by Jacques View Post
    Kril:n suositus on kuitenkin annettu, ja jäänyt noudattamatta.
    No katsotaan sitten uudelleen kun tämä on nähtävillä. Sitä ennen tämä keskustelu topikki on turhaa BFCF foorumin täytettä...

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Kyllä noissa vanhemmissa Bemareissa ainakin milloin missäkin on mitä vaan vikakoodeja, käytännön merkitystä ajamisen ja toiminnan kannalta ei ole.
    Oikeat viat vähän eri asia. Mutta tosiaan ei näistä uudemmista kokemusta, mielenkiinnolla toki luen

Leave a comment:

• Jacques
    replied
    Originally posted by E39Fin View Post
    Mun mielestä tässä ketjussa on yhä jäänyt epäselväksi, että oliko autossa aidosti toiminnallisia häiriöitä vai ihan vaan näitä F ja G-sarjalaisiin vakiovarusteena kuuluvia mukavuusvarusteiden nolla-arvoisia häiriökoodeja ilman mitään todellista vaikutusta. Yhtään käytettyä bemaria en ole vielä nähnyt täysin puhtaalla vikamuistilla (ellei ole juuri samalla ajanhetkellä nollattu).
    Mielenkiintoista puolesta ja vastaan vetoa. Kril:n suositus on kuitenkin annettu, ja jäänyt noudattamatta. Eikä vikakoodittoman auton pitäisi harvinaisuus olla, kaipa pidollisia asioita. :think

Leave a comment:

• E39Fin
    replied
    Originally posted by kimmon View Post
    Tämähän toimii myös toisin päin. Laittamista on nimenomaan melko vähän niin miksei niitä voi hoitaa kuntoon nätisti ja se siitä?
    Mun mielestä tässä ketjussa on yhä jäänyt epäselväksi, että oliko autossa aidosti toiminnallisia häiriöitä vai ihan vaan näitä F ja G-sarjalaisiin vakiovarusteena kuuluvia mukavuusvarusteiden nolla-arvoisia häiriökoodeja ilman mitään todellista vaikutusta. Yhtään käytettyä bemaria en ole vielä nähnyt täysin puhtaalla vikamuistilla (ellei ole juuri samalla ajanhetkellä nollattu).

Leave a comment:

• kimmon
    replied
    Originally posted by jaki View Post
    Vähän ihmeissäni minäkin tästä avauksesta. Ostetu F11, jossa ilmeisesti vähän laittamista. Paino sanalla vähän.
    Ettei vaan olisi tullut se perinteinen ostokrapula ja sitten aletaan nillittämään.
    Kas, kun ei ole kaupanpurkua ehdottomassa...
    Tunnen Ossin melkein 20 vuoden ajalta, ja minulle ei ole koskaan tullut kuva mistään puliveivarista.
    Tämähän toimii myös toisin päin. Laittamista on nimenomaan melko vähän niin miksei niitä voi hoitaa kuntoon nätisti ja se siitä?

Leave a comment:

• jaki
    replied
    Vähän ihmeissäni minäkin tästä avauksesta. Ostetu F11, jossa ilmeisesti vähän laittamista. Paino sanalla vähän.
    Ettei vaan olisi tullut se perinteinen ostokrapula ja sitten aletaan nillittämään.
    Kas, kun ei ole kaupanpurkua ehdottomassa...
    Tunnen Ossin melkein 20 vuoden ajalta, ja minulle ei ole koskaan tullut kuva mistään puliveivarista.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Sama kokemus E61 jakoketjun katkeamisesta aikoinaan. Voitin Kril:ssä, suositus olisi ollut hyvittää kaikki runsas 300€ minulle kuluja, muttei kuopiolainen autokauppa noudattanut suositusta - en saanut jeniäkään.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    No ei se nyt ihan yhtä tyhjän kanssa ole. Heiltä saa yhdenlaisen mielipiteen eli suosituksen asiaan. Jos auton myyjätaho on edelleenkin eri mieltä asiasta niin seuraavaksi pitää mennä oikeuten selvittämään asia.
    Siellä vasta tehdään lopulliset päätökset. Ja yleensä kuluttajariitalautakunnan lausunnosta on apua asian ratkaisemiseksi.
    Noinhan se menee mutta aika harvalla on resursseja lähteä tuolle tielle. Se kestää kauan ja ihmiset eivät vaan jaksa. Uskoisin, että 98 prosenttia ihmisistä vaan nielee tappionsa ja huutaa nettiin. Tällaiset on aika stressaavia asioita ja ihmisillä kun riittää murheita muutenkin. Toki sitten on se 2 prosenttia, jotka ovat voimissaan ja lähtevät oikeuteen. He sitten kirjoittelevat näille foorumeillekin kuinka homma meni suotuisasti kahden vuoden taistelun jälkeen.

Minulla kävi kutosen kanssa samanlailla aikanaan. Varmasti olisi ollut hyvä mahdollisuus voittaa asia oikeudessa. Oli kuluttajariitalautakunnalta myötyisä päätös asiaan. He olivat yhteydessä liikkeeseenkin. Liike ei siitä korviaan hetkauttanut. En jaksanut vääntää. Laitoin auton kuntoon ja myin pois seuraavalle hyvillä mielin, koska uusi omistaja sai takuulla toimivan ja hyvän auton. Minä sain mielenrauhan kun pääsin siitä eroon.

Leave a comment:

• MikaLaaksonen
    replied
    No ei se nyt ihan yhtä tyhjän kanssa ole. Heiltä saa yhdenlaisen mielipiteen eli suosituksen asiaan. Jos auton myyjätaho on edelleenkin eri mieltä asiasta niin seuraavaksi pitää mennä oikeuten selvittämään asia.
    Siellä vasta tehdään lopulliset päätökset. Ja yleensä kuluttajariitalautakunnan lausunnosta on apua asian ratkaisemiseksi.
    Sitä paitsi, itselläni oli ainakin sellainen vakuutus, että jos oli kuluttajariitalautakunnan itseni kannalta suotuisa päätös, niin vakuutus korvaa oikeuskulut. Se oli tosi hyödyllistä ihan just vastaavassa tapauksessa. Oli mukava sanoa, että no lähdetäänkö oikeuteen. Mun riski on 0€. Ei lähdetty ja sain korvaukset

Leave a comment:

• Kanerv4
    replied
    Originally posted by Liti View Post
    Ehkä eksyttiin nyt aavistuksen aiheesta, tarkoitus ei siis ollut hakea tuomiota vaan kertoa luokattoman huonosta asiakaskokemuksesta.
    Kuluttajariitalautakunta on käsitellyt asian ja antanut suosituksensa, mutta myyjä ai tätä ole halunnut noudattaa, vaan on koittanut vaatia salassapitoa käsittääkseni ihan julkiseen kuluttajariitalautakunnan päätökseen.

Mulla ei mitään estettä ole lisätä päätöstä tähän julkisesti, mutta tuoko se onnettoman asiakaskokemukseen liittyen mitään lisäarvoa niin on toinen juttu.

Joku myös kommentoi liikkeen nimen tuomista julki, ei mulla ole mitään syytä olla tuomatta sitä julki. TJ:n kontaktoiminen ei ole tarpeen enää, olen koittanut sitä tehdä useasti laihoin lopputuloksiin.

Ja kyseessä ei ollut Villen kysymä yksilö.

Juu, siis kuten sanoin en tiedä taustoja. Voi olla että oli vain surkea palvelu ja ei osunut nappiin niin sanotusti. Toisen kaverin kanssa tilanne voi olla aivan eri tai sitten eri liikkeen. Nää on näitä Itse oon niiden kanssa vääntänyt joskus kauppaa ja ihan hyvään juttuun on päästy että itse en moiti vaikka parista ei kauppaan ole päässytkään.

Leave a comment:

• Kanerv4
    replied
    Kuten sanoin en tiedä taustoja ja onhan

Leave a comment:

• Liti
    replied
    Ehkä eksyttiin nyt aavistuksen aiheesta, tarkoitus ei siis ollut hakea tuomiota vaan kertoa luokattoman huonosta asiakaskokemuksesta.
    Kuluttajariitalautakunta on käsitellyt asian ja antanut suosituksensa, mutta myyjä ai tätä ole halunnut noudattaa, vaan on koittanut vaatia salassapitoa käsittääkseni ihan julkiseen kuluttajariitalautakunnan päätökseen.

Mulla ei mitään estettä ole lisätä päätöstä tähän julkisesti, mutta tuoko se onnettoman asiakaskokemukseen liittyen mitään lisäarvoa niin on toinen juttu.

Joku myös kommentoi liikkeen nimen tuomista julki, ei mulla ole mitään syytä olla tuomatta sitä julki. TJ:n kontaktoiminen ei ole tarpeen enää, olen koittanut sitä tehdä useasti laihoin lopputuloksiin.

Ja kyseessä ei ollut Villen kysymä yksilö.

Leave a comment:

• Kanerv4
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Tuosta kulsusta on paljon harhakuvitelmia ihmisillä. Sekun ei ole mikään tuomioistuin.

Topicin aloittaja kun on nimeltä maininnut liikkeen josta auton osti, oikeen topicin otsikossa asti, olisi ehkä oikein ja kohtuullista laittaa tänne näkyville ne kulsun laput.

Tämä, kkv antaa vain suosituksia ja oikeudessa noikin asiat mitkä ovat suositeltuja voivat mennä ihan toistepäin. Kyllä toi vaatisi vähän kättä pidempää, tulee vaan mustamaalattu leima äkkiä varsinkin kun sen voi yhdistää jo liikkeen nimen perusteella henkilökohtaisesti omistajaan jolla voidaan jo saattaa asia käräjille jo liikkeen puolesta. Pari vikakoodia ei autoa tapa, uusia sähkiksiä hajoaa meilläkin silloin tällöin niin parit kahva viat ovat olemattomia verrattuna ioniq 5 akunvaihtoon kun varaosaa ei saa mistään, kukaan ei ensinnäkään suomessa osaa sitä tehdä ennen tehtaan lupaa ja siihen päälle vielä asiakkaat jotka saavat allergian bensapumpulla kun laina-autoa joutuu tankkaamaan

Monesti näissä keisseissä on ollut myös että myyjän ja asiakkaan kemiat eivät vain kohtaa mitenkään päin ja toinen pahoittaa mielensä. Monesti törmännyt aivan mitättömiin vartissa kuntoon juttuihin mutta se miten ja kukin siihenkin sitten vastaa on toki henkilöstä kiinni, päivästä ja milloin mistäkin. Tässä nyt tuntuu pikemminkin turhautumiselta kun on istuttu 6h jossain ja jotain on jäänyt myyjältä huomaamatta. En kiellä, enkä tosiaan tiedä mitä tapahtuma pitää sisällään mutta kyllä itsekin turhautuu kun odottaa siirtokilpiä saksassa 5h että saa vain leiman kilpeen ja siellä ei saa edes vettä

Leave a comment:

• Urpo_rotta
    replied
    Tuosta kulsusta on paljon harhakuvitelmia ihmisillä. Sekun ei ole mikään tuomioistuin.

Topicin aloittaja kun on nimeltä maininnut liikkeen josta auton osti, oikeen topicin otsikossa asti, olisi ehkä oikein ja kohtuullista laittaa tänne näkyville ne kulsun laput.

Leave a comment:

Working...
X