Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huutokaupat.com bongailtua III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zeta
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7393
    • Kotona

    Originally posted by TheRipper View Post

    Eikös tuo ole Japanissa aika tavallinenkin varuste näissä sikäläisittäin "väärältä puolelta" ajettavissa?
    Kyllä varmaan mutta olisihan tuon voinut Suomessa jo ruuvata irti
    -
    Käyttöautona: F20
    Myydään: HP Probook kannettava **150e**
    Myydään: DELL pöytätietokone **140e**
    -

    Comment

    • Zeta
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 7393
      • Kotona



      Siinä on taas N20 kestänyt just sen 250 000km
      -
      Käyttöautona: F20
      Myydään: HP Probook kannettava **150e**
      Myydään: DELL pöytätietokone **140e**
      -

      Comment

      • TheRipper
        Bimmer Enthusiast
        • May 2012
        • 4854
        • Paimio

        Suht siisti harvinaisuus:

        F10 523iA 2010

        Ex: E39 528iA 1997
        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
        Ex: E65 745iA 2003
        Ex: E46 318i 1998
        Ex: E34 525iA 1989

        Comment

        • Zeta
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 7393
          • Kotona



          Johon noissa kilsoissa ketju onkin ihan venynyt ja syytä vaihtaa. Savutukseen ei kyllä auta eli parempi laittaa venakoppa uusiksi samalla
          -
          Käyttöautona: F20
          Myydään: HP Probook kannettava **150e**
          Myydään: DELL pöytätietokone **140e**
          -

          Comment

          • Jarger
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2005
            • 3269
            • Finnland

            Originally posted by TheRipper View Post

            Selvästi ollut talvikäyttiksenä ja eteläisessä Suomessa.
            Melko neekerimalli myös.
            Kun myynti-ilmoituksessa korostellaan harvinaisuutta, niin yleensä sillä vaan halutaan tuoda arvoa esiin. Tuon potentiaaliset ostajaehdokkaat tietää ilman sanomattakin, muille se on yhdentekevää.

            Vanteet joko kahdet samat tai sitten alla kitkat "kahdet renkaat"
            Polttoainetankin luukun alla ehkä alkava kupru, takaluuukussa ja konepellissä.
            Pyyhkijöitä nostettu aloitusasennosta hiukan kun on hinkannut konepeltiin.
            Takapönttö ei ehkä alkuperäinen vaan joku teinirööri, tai sitten ulostulot vaan jotkut jälkiasenteet.
            Ratti vissiin maalattu nahkaosistaan, sen verran erottuu.

            Hieno laite ja lämmittää sielua. Näitä näkisi mieluusti enemmänkin, sattuneesta syystä ei vaan näe. Aikoinaan nelivedot olivat ennemminkin väärä raha, kun söivät enemmän ja "vikaantuvia" saati sitten jos automaatti.

            Haluaisiko joku enemmän tietävä sivistää minua noista helmoista tuossa, tehtaalta?
            Negatiiviset kauppakokemukset:
            Kaj Blomqvist nimimerkki kaizzu ja juttu sekä kieroilut

            Comment

            • ritariässä
              BTCF Member
              • Jan 2006
              • 3344
              • Raisio

              Unohdit mainita räikeän värisävyvirheen korissa eli mällipelihän tää on ihan selvästi.
              E39&E93

              Comment

              • Danukos
                Alueaktiivi
                • Feb 2011
                • 1039
                • pks

                Originally posted by Jarger View Post

                Ratti vissiin maalattu nahkaosistaan, sen verran erottuu.

                Haluaisiko joku enemmän tietävä sivistää minua noista helmoista tuossa, tehtaalta?
                Ratin kehä on vaan niin sileäksi kiillottunut että erottuu

                En väitä että tiedän E34:sista sua enemmän mutta noi helmat on tehtaan lisävaruste jotka kuuluneet ns. executive -pakettiin. Tästä olen lukenut joskus jollain foorumilla.
                E34 ///M5 -90 Alpin Weiss II
                E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz

                Comment

                • Jarger
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2005
                  • 3269
                  • Finnland

                  Originally posted by ritariässä View Post
                  Unohdit mainita räikeän värisävyvirheen korissa eli mällipelihän tää on ihan selvästi.
                  Pidän molemmista sävyistä ja ajattelin eron johtuvan korroosiosta. Ei pysty näin kaukaa sanomaan onko oikaistu vai ei.


                  Onko executive ollut vaan loppupäässä vai saatavissa facelifteissä vai miten?
                  Negatiiviset kauppakokemukset:
                  Kaj Blomqvist nimimerkki kaizzu ja juttu sekä kieroilut

                  Comment

                  • TheRipper
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2012
                    • 4854
                    • Paimio

                    Originally posted by Jarger View Post
                    Onko executive ollut vaan loppupäässä vai saatavissa facelifteissä vai miten?
                    Eikös se ollut ihan noissa loppupään malleissa vaan? Näin muistelisin.

                    Mutta joo onhan tuo varmaan jo paalikamaa ei kannata edes kuvia katsella...
                    F10 523iA 2010

                    Ex: E39 528iA 1997
                    Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
                    Ex: E65 745iA 2003
                    Ex: E46 318i 1998
                    Ex: E34 525iA 1989

                    Comment

                    • tiko4tiko
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2020
                      • 710
                      • Lappeenranta

                      Olin tämän auton 1. omistaja esittelykäytön jälkeen. Vähän on äksään tullut kilometrejä kaikkiaan. Vaihdoin auton 70tkm ajettuna syyskuussa 2007 E61 dieselnelivetoon. Syynä oli X3:n takapenkin huonot tilat selkämenosuuntaan olevalle lastenistuimelle. Etupenkki piti käytännössä siirtää niin eteen, että siihen ei mahtunut istumaan. Näin jälkikäteen olisi pitänyt vaan etsiä lastenistuin, joka ei olisi ollut niin massiivinen, sillä vaihtokauppa oli elämäni yksi huonoimmista. X3 oli täysin viaton ja kaikinpuolin tukevasti valmistettu auto, joka oli hauska ajettava tuolla voimalinjalla. E61 sen sijaan oli hajalla säännöllisesti 10tkm välein. Lopulta hermo meni runsaan vuoden jälkeen, myin E61:n pois ja hankin tilalle E70.

                      BMW X3, 2004, Järvenpää | Huutokaupat.com
                      Mini, E24
                      exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05

                      Comment

                      • Jarger
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2005
                        • 3269
                        • Finnland

                        Originally posted by tiko4tiko View Post
                        Olin tämän auton 1. omistaja esittelykäytön jälkeen. Vähän on äksään tullut kilometrejä kaikkiaan. Vaihdoin auton 70tkm ajettuna syyskuussa 2007 E61 dieselnelivetoon. Syynä oli X3:n takapenkin huonot tilat selkämenosuuntaan olevalle lastenistuimelle. Etupenkki piti käytännössä siirtää niin eteen, että siihen ei mahtunut istumaan. Näin jälkikäteen olisi pitänyt vaan etsiä lastenistuin, joka ei olisi ollut niin massiivinen, sillä vaihtokauppa oli elämäni yksi huonoimmista. X3 oli täysin viaton ja kaikinpuolin tukevasti valmistettu auto, joka oli hauska ajettava tuolla voimalinjalla. E61 sen sijaan oli hajalla säännöllisesti 10tkm välein. Lopulta hermo meni runsaan vuoden jälkeen, myin E61:n pois ja hankin tilalle E70.

                        BMW X3, 2004, Järvenpää | Huutokaupat.com
                        Hienossa kunnossa näyttää olevan edelleen. Ainoana huomaa että kuskin penkin laidassa penkin vaahtomuovi taitaa olla antautunut, ei selvästikään naispuoleinen ole ajanut... tai voi kai nekin painaa vähän.
                        Suksiluukusta kansi näytti myös uupuvan. Mutta aika hyvin pidetyltä autolta vaikuttaa.
                        Negatiiviset kauppakokemukset:
                        Kaj Blomqvist nimimerkki kaizzu ja juttu sekä kieroilut

                        Comment

                        • tiko4tiko
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2020
                          • 710
                          • Lappeenranta

                          Originally posted by Jarger View Post

                          Hienossa kunnossa näyttää olevan edelleen. Ainoana huomaa että kuskin penkin laidassa penkin vaahtomuovi taitaa olla antautunut, ei selvästikään naispuoleinen ole ajanut... tai voi kai nekin painaa vähän.
                          Suksiluukusta kansi näytti myös uupuvan. Mutta aika hyvin pidetyltä autolta vaikuttaa.
                          Voi olla että tuo penkin reuna saa aika runtua joka kerran kun autoon istuudutaan. Sporttipenkin korkea reuna ja leveä kynnys ei ole kovin hyvä yhdistelmä vähänkään lyhyjalkaisemmalle.

                          Asennutin muuten autoon xenon-valot ja vetokoukun Münchenin Niederlassungilla lähes heti auton hankittuani. Tuolla matkalla tuli selväksi että X3 ei mikään baana-ohjaus ole..X3:ssa on rajoitin 210kmh kphdilla ja bensakulutus oli suht kovaa >20l/100km rajoitintavasten ajettessa, taisin mitata yhdelle 200km pätkälle keskikulutukseksi 23l/100km Tämä yhdistetttynä pieneen polttoainetankkiin hyvin nopeasti opetti, että yli 170km/h ei kannattanut ajaa, jos halusi pöäästä perille eikä tankata jatkuvasti

                          Siistiltä vaikuttaa tosiaan, mutta öljyjä on vaihdettu vaihteistoon ja jakovaihteistoihin aika tiheään 200tkm kohdilla, onkohan ollut/on jotain probleemaa.
                          Mini, E24
                          exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05

                          Comment

                          • Jarger
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2005
                            • 3269
                            • Finnland

                            Originally posted by tiko4tiko View Post

                            Voi olla että tuo penkin reuna saa aika runtua joka kerran kun autoon istuudutaan. Sporttipenkin korkea reuna ja leveä kynnys ei ole kovin hyvä yhdistelmä vähänkään lyhyjalkaisemmalle.

                            Asennutin muuten autoon xenon-valot ja vetokoukun Münchenin Niederlassungilla lähes heti auton hankittuani. Tuolla matkalla tuli selväksi että X3 ei mikään baana-ohjaus ole..X3:ssa on rajoitin 210kmh kphdilla ja bensakulutus oli suht kovaa >20l/100km rajoitintavasten ajettessa, taisin mitata yhdelle 200km pätkälle keskikulutukseksi 23l/100km Tämä yhdistetttynä pieneen polttoainetankkiin hyvin nopeasti opetti, että yli 170km/h ei kannattanut ajaa, jos halusi pöäästä perille eikä tankata jatkuvasti

                            Siistiltä vaikuttaa tosiaan, mutta öljyjä on vaihdettu vaihteistoon ja jakovaihteistoihin aika tiheään 200tkm kohdilla, onkohan ollut/on jotain probleemaa.
                            Joo tuo sporttipenkin reuna on penkkityypin vika, eli ei kosketa vaan X3
                            Kieltämättä hieno lisä nuo kenonit.
                            Katselinkin että tuossa on vähän kovempi keskikulutus, 12,1l tms. Isäni E83 M47:lla taisi olla tehtaan ilmoittamana 7,2l. Aika ekopeli verraten, toki manuaali.
                            Venttiilipöydässä noissa on ilmeisesti tyyppivikana kulua ja niihin jotain overhaul-kittiäkin kai myydään, toki varmaan koko värkkiäkin saa. Tuossa tuon ei luulis niin kovilla olevan kuin dieselin kanssa.
                            Vaatii ne 50tkm välein tehtävät öljynvaihdot jos sillä meinaa ajaakin.
                            Negatiiviset kauppakokemukset:
                            Kaj Blomqvist nimimerkki kaizzu ja juttu sekä kieroilut

                            Comment

                            • tiko4tiko
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2020
                              • 710
                              • Lappeenranta

                              Originally posted by Jarger View Post

                              Joo tuo sporttipenkin reuna on penkkityypin vika, eli ei kosketa vaan X3
                              Kieltämättä hieno lisä nuo kenonit.
                              Katselinkin että tuossa on vähän kovempi keskikulutus, 12,1l tms. Isäni E83 M47:lla taisi olla tehtaan ilmoittamana 7,2l. Aika ekopeli verraten, toki manuaali.
                              Venttiilipöydässä noissa on ilmeisesti tyyppivikana kulua ja niihin jotain overhaul-kittiäkin kai myydään, toki varmaan koko värkkiäkin saa. Tuossa tuon ei luulis niin kovilla olevan kuin dieselin kanssa.
                              Vaatii ne 50tkm välein tehtävät öljynvaihdot jos sillä meinaa ajaakin.
                              Keskikulutus omassa käytössä koko omistusajajalle asettui aika tarkaan tuohon 12l/100km. Tuo oli vielä aikaa kun näitä lukuja ei vääristelty Esim neljä vuotta myöhemmin kaunistelu oli jo hyvässä vauhdissa. E70 dieselille ilmoitettiin yhditetyksi kulutukseksi runsaat 8,7l, jota epäilin jo ostaessa kovasti. Vaihdoin X5:een nelivetoisesta E61 530d:stä, joka kulutti keskimäärin 8,5l. No X5 kulutti todellisuudessa 10,5l.
                              Mini, E24
                              exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05

                              Comment

                              • Topi08
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2008
                                • 4433
                                • .

                                Tulin vaan mainitsemaan että ihme lafka tuo AA realisointi. lähtöhinta tavaroissa sama, jollei jopa korkeampi kuin uudessa vastaavassa monessa muussa paikassa, onneksi tyhmät suomalaiset huutavat kovaa hintaa.





                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎