Originally posted by TheRipper
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
-
-
Ei kannata Contia taikka Misukkaa ostaa. Jopa Misukkaa löytyy made in china merkinnöillä. Näin se maailma mennyt pilalle.
Ja näin lisäkommenttina, tältäkin foorumilta löytyy varmasti iso joukko ns sunnuntaiajelijoita, jotka ei huomaa onko alla Espanjassa, korkeassa vai Kiinassa tehty rengas. Rengasmelun erot helppo huomata, mutta melun määrä ei suoraan korreloi renkaan hyvyyttä. Monet kiinalaiset rengasmerkit hiljaisia ihan tarkoituksella. Kiinalaiset tykkää enemmän amerikkalaisesta ajotuntumasta, toisin kuin eurooppalaiset totutettu kovaan Autobahn tuntumaan vaikkei täällä Suomessa saa koskaan ajaa sellaista vauhtia johon Autobahn renkaat suunniteltu.Last edited by ritariässä; 19-06-2024, 14:18.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Joo, kuten privalla tuli todettua, että väärinkäsitysten kerrannaisuutta. Mulle conti tai michelin ollut se juttu omien kokemusten pohjalta, mutta en vähättele muiden kokemusta renkaista.
Testaa ja kerro mielipiteesi, jos olet etelän suunnalla liikkeellä, niin pääset ihan mielellään testaa omaa m340i tuoreilla conteilla.BMW m340i x-drive -22
Audi q5 sportback 55tfsie -21
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 gt3 -08
-
👍 1
Comment
-
-
Ei tarvii enää teeskennellä:
Tarjous hylätty. Kerää veitsesi ja lähde. olisiko se jolla tossa pätkä yrittänyt vedättää hintaa? Jääköön ikuiseksi arvoitukseksi.
Arvatkaa kenellä korkein huuto toistaiseksi:
Nyt ette lähde kilpailee mua vastaan. Mä haluun ton syistä jotka eivät järkeviä ja en kerro kuinka korkealle meinaan biddaaBMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 gt3 -08
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostEi tarvii enää teeskennellä:
Tarjous hylätty. Kerää veitsesi ja lähde. olisiko se jolla tossa pätkä yrittänyt vedättää hintaa? Jääköön ikuiseksi arvoitukseksi.
Arvatkaa kenellä korkein huuto toistaiseksi:
Nyt ette lähde kilpailee mua vastaan. Mä haluun ton syistä jotka eivät järkeviä ja en kerro kuinka korkealle meinaan biddaa
Onnea huutoihin.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Mun sydän sykkii näille viimeisille kutistetuille full size sedan jenkeille, ei kaikille, mutta capricelle, crown vicille, town carille ja fleetwoodille ja toi nyt olisi aika kevyt proggis. Toivottavasti. Katotaan minne hinta nousee ja jos ei tuo, niin haen varmaan tän valmiin:
BMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 gt3 -08
-
👍 3😀 1
Comment
-
-
Kannattaa katsoa noi ovet onko siellä kanaverkkoa saumakitin alla vai Mexicon Joe vetänyt peukalolla noi saumakitit rypyläiseksi. Muutenhan toi aika siistiltä näyttää ja hinnat alhaalla kun ovat sen haluttavuuslistan pohjalle niin ei tartte turhasta ylimääräistä maksaa ja V8 on aina V8.Last edited by ritariässä; 19-06-2024, 22:29.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostMun sydän sykkii näille viimeisille kutistetuille full size sedan jenkeille, ei kaikille, mutta capricelle, crown vicille, town carille ja fleetwoodille ja toi nyt olisi aika kevyt proggis. Toivottavasti. Katotaan minne hinta nousee ja jos ei tuo, niin haen varmaan tän valmiin:
https://www.mikesgarage.se/produkt/1...-mil%e2%98%85/Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Joo en epäile yhtään ettet ymmärrä ja se on ihan ymmärrettävää Mä nyt ajattelin että kokonaisbudu pyörisi jossain kympin huitteilla maalattuna ja siistittynä. Vinyyli maksaa pari hunttia ja tulee matkatavaroissa amerikasta, kun käyn siellä kesän aikana joka tapauksessa.BMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 gt3 -08
-
👍 1
Comment
-
-
Onpa halpa vinyyli!Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Tuli tosta capricesta vielä mieleen sellainen pikantti historiallinen detalji, että SNTL:n lähetystön työntekijöillä oli useampia sedaneita Suomessa 80-luvulla. Enolla oli kaksi niiden entistä ja näiden lisäksi muistan ainakin kaksi muuta. Ihme juttu ettei Lada kelvannut enää "lännessä", vaikka sellasen sai täällä jonottamatta:
BMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 gt3 -08
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostTuli tosta capricesta vielä mieleen sellainen pikantti historiallinen detalji, että SNTL:n lähetystön työntekijöillä oli useampia sedaneita Suomessa 80-luvulla. Enolla oli kaksi niiden entistä ja näiden lisäksi muistan ainakin kaksi muuta. Ihme juttu ettei Lada kelvannut enää "lännessä", vaikka sellasen sai täällä jonottamatta:
https://www.youtube.com/watch?v=mN3z3eSVG7A
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Jotenkin liian lauluauto mulle. Mä olen siististi pukeutuva herrasmies. Yleisesti B Bodyistä kelpaa vain caprice johtuen omista muistikuvista ja kokemuksesta, no ehkä tosi siisti buikki vois mennä. Caprice myös mielestäni selkeästi hienoin b body.Last edited by van cleef; 20-06-2024, 15:10.BMW m340i x-drive -22
Transit custom -18
Lincoln Town car -89
Porsche 911 gt3 -08
Comment
-
-
Nää jenkit on hienoja mut ite en rehellisesti sanottuna tajua näistä mitään. Firebird ois nätti, luulen vaan että taitaa olla omaan makuun aika askeettinen kun pidän mukavuudesta. Tuo Caprice on mukavan tyylikäs laite myös, muistuttaa vanhempia jenkkien poliisiautoja. Pidin niitä rumina kun olivat uusia, mutta nyttemmin nuo kantikkaat autot on jotain kovin upeeta tavaraa.
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View Posthttps://huutokaupat.com/4842190/bmw-...inoa-upea-2015
Tämäkin taas huutokaupassa. Kassillinen rahaa kiinni osissa, mutta orkkiksena olisi arvokkaampi. Mäkin tämmöistä harkitsin kunnes päädyin g20 m340i:n ostamaan ja itsellekin olisi vaan orkkis kelvannut. Toinen mikä ihmetyttää monissa tuning-autoissa on, että kaikesta käytetystä rahasta vain pennejä pantu renkaisiin. Aina jotkut bingbongit alla.
i8:n tunarointi on kyllä surullisinta ikinä. 3 pyttyä ja akusto ja sitten alle 21" palloa, huulta sekä splitteri-spoileria ja vaikka mitä "V8 sound generatoria" Ei lähde, ei todellakaan. Linkin autoa kun katsoo niin .... en. voi. hyvin. Eikä varmaan voi levikkeiden alla oleva yksilökään. Toi Protonic Blue -sävykin on hemmetin harvinainen. Ilmeisesti tarjottu vain 2014-2016 autoihin jonka jälkeen ei saanut enää.
Last edited by Samu81; 22-06-2024, 16:07.i8 '14
Comment
-
Comment