Pyroz kuten sanoin, itse tiedostan mikä on oma profiilini ja korostan sitä vielä että profiili, profiili ja koti, itse en ole puolta tässä keskustelussa valinnut koska olen molempien puolella sähkön että dinon.
Olen toki menevää sorttia että kotona istumiset jääkin vähälle mutta vaikka istuisikin kotona niin huomaatteko mihin tämä keskustelu taas menee. Siellä on sellaisia asioita kuin 1-vaihe 16A, 11kw, kolmevaihe voimavirta, 2kw sukolla 72h josta lataushäviö laskettu, lämmitykset jokka vie omansa sekä että sillä ei saa ladata ettei syty talo palamaan liian kauaa.
Sitten on Ritva. 47 vuotias jolla on sitä käkkyä sähköautoon joka näytteleekin 90% ostajista minne varallisuus on kertynyt jo. ei nuoria noi niin paljoa kiinnosta. Ne kulkee julkisilla kuten minäkin jos olen kaupunkiin menossa. Se ei ymmärrä tuon taivaallista noista eikä sitä enää tuossa iässä kiinnosta opetella tai vaikka kiinnostaisi niin tulee Salkkarit, onhan hänellä ollut ajokortti jo 30 vuotta. Se että käyttäjien keskuudessa noiden kanssa on järkyttäviä eroja se että mikä Ritvaa kiinnostaa on se mitä Salkkareissa tapahtuu, Marttapiirissä tapahtuu sekä kenen pöytä on kirpputorilla numero 32 joissa oli ne ihanat neulotut sukat.
Tämä massa kun lähtee liikkeelle kun noi vehkeet halpenee, viat konkretisoituu, sekä kuinka paljon uusi tekniikka vaatii kuluttajalta perehtymistä suhteessa edelliseen autoon, sitä edelliseen autoon ja sitä edelliseen autoon ja tämä vielä x10. Ollaan taas noiden latauksen yksinkertaistamisen äärellä. Langaton lataus minkä bmw esitteli on erinomainen vaihtoehto kunhan ajaa vaan auton merkitylle paikalle. Yksinkertaisen toimivaa ja toivottavasti tämä nähdään.
Ehkä mä nyt liikaa paasaan tästä kun kaikki täällä on kiinnostuneita Autoista ja harrastamisesta mikä onkin kivaa välillä. Mutta kyllä siinä pokka meinaa itelläkin pettää kun näkee kaverin lataavan 60iv Enyaqqia Passatin 1-vaihe piuhalla, hetken se siinä pällistelee ja tyytyy 28h kohtaloonsa saada akku täyteen.
Olen toki menevää sorttia että kotona istumiset jääkin vähälle mutta vaikka istuisikin kotona niin huomaatteko mihin tämä keskustelu taas menee. Siellä on sellaisia asioita kuin 1-vaihe 16A, 11kw, kolmevaihe voimavirta, 2kw sukolla 72h josta lataushäviö laskettu, lämmitykset jokka vie omansa sekä että sillä ei saa ladata ettei syty talo palamaan liian kauaa.
Sitten on Ritva. 47 vuotias jolla on sitä käkkyä sähköautoon joka näytteleekin 90% ostajista minne varallisuus on kertynyt jo. ei nuoria noi niin paljoa kiinnosta. Ne kulkee julkisilla kuten minäkin jos olen kaupunkiin menossa. Se ei ymmärrä tuon taivaallista noista eikä sitä enää tuossa iässä kiinnosta opetella tai vaikka kiinnostaisi niin tulee Salkkarit, onhan hänellä ollut ajokortti jo 30 vuotta. Se että käyttäjien keskuudessa noiden kanssa on järkyttäviä eroja se että mikä Ritvaa kiinnostaa on se mitä Salkkareissa tapahtuu, Marttapiirissä tapahtuu sekä kenen pöytä on kirpputorilla numero 32 joissa oli ne ihanat neulotut sukat.
Tämä massa kun lähtee liikkeelle kun noi vehkeet halpenee, viat konkretisoituu, sekä kuinka paljon uusi tekniikka vaatii kuluttajalta perehtymistä suhteessa edelliseen autoon, sitä edelliseen autoon ja sitä edelliseen autoon ja tämä vielä x10. Ollaan taas noiden latauksen yksinkertaistamisen äärellä. Langaton lataus minkä bmw esitteli on erinomainen vaihtoehto kunhan ajaa vaan auton merkitylle paikalle. Yksinkertaisen toimivaa ja toivottavasti tämä nähdään.
Ehkä mä nyt liikaa paasaan tästä kun kaikki täällä on kiinnostuneita Autoista ja harrastamisesta mikä onkin kivaa välillä. Mutta kyllä siinä pokka meinaa itelläkin pettää kun näkee kaverin lataavan 60iv Enyaqqia Passatin 1-vaihe piuhalla, hetken se siinä pällistelee ja tyytyy 28h kohtaloonsa saada akku täyteen.
Comment