https://classic.nettiauto.com/bmw/m235i/14513355 Helmoja huutaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
X
-
https://www.nettiauto.com/bmw/750/14327433 Onpas luottamusta herättävä ilmoitus. ”Tälle autolle ei saa rahoitusta, katsastukset jne, jäävät ostajalle”. Onneks ei oo vapaa-aikaa. Eikä rahaa
Comment
-
-
Tuota just olen kytännyt. Harmittavasti möhkö vielä pihalla estää vielä hakemasta.
Ei se pelaa kuka pelkää.
Hieman ton koneisen pahimmat tyyppiviat pelottaa mutta toimivana kamppeena oikeinkin räyhäkäs edustuslaite. Vähän vaatii detuninkia.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostTuota just olen kytännyt. Harmittavasti möhkö vielä pihalla estää vielä hakemasta.
Ei se pelaa kuka pelkää.
Hieman ton koneisen pahimmat tyyppiviat pelottaa mutta toimivana kamppeena oikeinkin räyhäkäs edustuslaite. Vähän vaatii detuninkia.Last edited by ekkoo1; 30-08-2024, 18:28.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Kai se xhp:lla saa edes siedettäväksi. :thinkNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostKai se xhp:lla saa edes siedettäväksi. :thinkF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostOnko tuossa samaan malliin vähän tehty kuin M57:ssa GM 5L40E kanssa että mitoitettu vähän nippa nappa? Luulis kai tuon venttiilipöydän läpikäynnillä ja hyvällä öljynvaihdoilla kestävän, ainakin vakiona.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View Post
Mekatroniikan ongelmiahan noissa 6HP:ssa oli jonkun verrankin ja osassa hyvinkin vähillä kilometreilläkin jo esiintyi kierrosten humppaamista kuulemma. Itsellä ei ollut kuin seiskassa tuo ja siinä toimi hyvin ainakin. Ja vaihdot olivat todella mukavia. Ei pahaa sanottavaa itsellä siitä...mutta sillä olikin ajettu vasta n. 80tkm...
Alihankintana teetetty laaduttomia komponentteja, tiivisteitä tai solennoideja ehkä?
Comment
-
-
Originally posted by Rattiukko View Post6hp laatikko on minusta kyllä ihan hyvä laatikko. Jos 6hp on huono niin mikä on parempi?E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by Rattiukko View Post6hp laatikko on minusta kyllä ihan hyvä laatikko. Jos 6hp on huono niin mikä on parempi?
-
👎 1
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Taitaa olla niin että kaikki automaatit vanhentessaan ovat paskoja vaikka ensin ois kuinka loistavia. Se tais olla 6HP:nkin kohtalo
Katselin viikko sitten, että oli tullut järkihintainen E38 myyntiin Nettiautoon. Maltilliset kilometrit, ei kulttuuririkasta omistajahistoriaa ja hintakin jopa edullinen ruostekukista huolimatta. Onko sitten hukkunut yhteydenottoihin, kun hinta on liki tuplattu aiempaan nähden.
-
👍 2
Comment
-
-
Originally posted by Esko View Post
Ajetaan niin kauan tekemättä mitään kunnes alkaa oireilemaan ja ruvetaan sitten kokeilemaan, jos öljynvaihdolla vaikka tulisi kuntoon. Päälle vielä nämä ohjelmoinnit, kun lähdetään hakemaan 200tkm ajetusta vehkeestä sitä tehtaan ”naftaliiniin” jättämään extra 50-100hv ja 100Nm irti koneesta. Paskoja laatikoita, kun ei käyttöä kestä.
Katselin viikko sitten, että oli tullut järkihintainen E38 myyntiin Nettiautoon. Maltilliset kilometrit, ei kulttuuririkasta omistajahistoriaa ja hintakin jopa edullinen ruostekukista huolimatta. Onko sitten hukkunut yhteydenottoihin, kun hinta on liki tuplattu aiempaan nähden.
Linkin auto on kyllä melkoinen työmaa varmaan alta päin. Selvästi ollut aktiivisessa talvikäytössä kilsoista huolimatta.
Ymmärtäisin jos olisi oikeasti ruosteeton helmi, tuon pyynnin, mutta kyseessä on kuitenkin mätä suomiauto, E38 rautaisine apurunkoineen vs joku E39 joka näyttää tuolta...
Ei-vittu-ikinä Ehdottomasti puolet liikaa. Toisaalta, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan.
Näin realistina kun arvaan jo mitä alta löytyy kun näkymä on tuo, eikä autokaan ole mikään kovin pieni korjattavaksi.
Tähän pitää sitten sanoa, että aina olen toki tuollaisista haaveillut, mutten ole omistanut. Hieno auto, mutta ehkäpä kuitenkin välimeren mallina tuossa iässä
Comment
-
Comment