Tuli bongailtua netistä, että HJ Autotalot Oy on mennyt konkurssiin. Oli paljon M-sarjalaisia, AMG-mersuja, RS-Audeja yms. myynnissä ja oli tunnettu tuosta, että jos Nettiautosta katoit mitä tarjolla, niin HJ:lla autot oli järjestään 10-20k kalliimpia kuin vastaavat muilla liikkeillä. Teki kuitenkin ihan mukavaa liikevaihtoa ja tulosta paperilla ainakin. 
							
						
					Nettiautosta bongailtua XLII
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kappas! Vihdoinkin! Nimittäin olen jo pitkään kutsunut ko. putiikkia verottajan salaliittobluffiksi. Sen verran pahaa ne muutamat M-sarjalaiset 50% ylihinnalla vuosikausia Nettiautossa roikkuneena tekivät monen kansalaisen veropäätökseenOriginally posted by Esko View PostTuli bongailtua netistä, että HJ Autotalot Oy on mennyt konkurssiin. Oli paljon M-sarjalaisia, AMG-mersuja, RS-Audeja yms. myynnissä ja oli tunnettu tuosta, että jos Nettiautosta katoit mitä tarjolla, niin HJ:lla autot oli järjestään 10-20k kalliimpia kuin vastaavat muilla liikkeillä. Teki kuitenkin ihan mukavaa liikevaihtoa ja tulosta paperilla ainakin.
 
							
						S65, S85, H1, N63TU, IB1
😀 3👍 2Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tässä on se riski että kun on noin vähän menty niin mitään tyyppivikaa ei ole tarvinnut korjata. Eli kaikki on edessä, turbot, hpfp, suuttimet, vesipumppu ym osaa saavaihtaa huonolla tuurilla. Noihin kannattaa varautua tuolla rahaa.Originally posted by käkke View PostMitä tälläisessä vajaa 100tkm ajetussa Japanin tuonti 335i:ssa kannattaisi ottaa huomioon. N54 tuo tietty omat murheensa. Suuttimet varmaan ainakin kannattaisi jossain kohtaa päivittää index12-suuttimiin. Turbot varmaan kestävät vielä toiset 100tkm. Onko hinta foorumilaisten mielestä linjassa?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
 E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tämä taisi joskus täällä pistää silmään, olikohan viime vai edellisvuonna https://www.nettiauto.com/bmw/530/13633861
Ja nyt uusiksi tuolla https://www.tori.fi/etela-savo/_BMW_....htm?ca=18&w=3
Ei muuten ois osannut yhdistää, mutta väri.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Se kannattaa ottaa huomioon, että nyt alkuunsa pitää olla joku 5-7ke heittää noihin perusremppoihin. Japanian 100tkm voi olla monesti vähän muuta kuin 100tkm täällä. Hyvässä ja pahassa.Originally posted by käkke View PostMitä tälläisessä vajaa 100tkm ajetussa Japanin tuonti 335i:ssa kannattaisi ottaa huomioon. N54 tuo tietty omat murheensa. Suuttimet varmaan ainakin kannattaisi jossain kohtaa päivittää index12-suuttimiin. Turbot varmaan kestävät vielä toiset 100tkm. Onko hinta foorumilaisten mielestä linjassa?BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M60 Fire red metallic '25
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 54*BMW
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kiitos vastauksista. Nää on asiat otan huomioon ja viimeisillä rahoilla ei onneksi olla ostamassa, vaan ylläpitoon on budjetoitu rahaa. Tossa hyvänä puolena nään kuitenkin alhaisen kilometrimäärän, sekä korin ruosteettomuuden. Lisäksi uskon, että pidemmän päälle auto ulosmittaa arvoaan juuri näiden asioiden pohjalta.Originally posted by Tomi T View Post
Se kannattaa ottaa huomioon, että nyt alkuunsa pitää olla joku 5-7ke heittää noihin perusremppoihin. Japanian 100tkm voi olla monesti vähän muuta kuin 100tkm täällä. Hyvässä ja pahassa.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tää linkki on nettiauton etusivulle. Mitäköhän autoa tarkoitat?Originally posted by käkke View PostMitä tälläisessä vajaa 100tkm ajetussa Japanin tuonti 335i:ssa kannattaisi ottaa huomioon. N54 tuo tietty omat murheensa. Suuttimet varmaan ainakin kannattaisi jossain kohtaa päivittää index12-suuttimiin. Turbot varmaan kestävät vielä toiset 100tkm. Onko hinta foorumilaisten mielestä linjassa?E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Nämä linkit tässä uudessa ei oikein toimi mutta pitää paina siitä "Just a Moment" kohdasta niin menee minne on tarkoitettu!Originally posted by Silmaauki View Post
Tää linkki on nettiauton etusivulle. Mitäköhän autoa tarkoitat?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
👍 2Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kappas, niinhän se näyttää toimivan.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
oishan tää makee
BMW 325
BMW Motorsport M88 kone, Hartge osia *HUU-325*
https://www.nettiauto.com/bmw/325/14145301Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tuo on ihan legendaarinen auto. Minulla oli tuo vuonna 2007, maksoin siitä silloin muistaakseni 8000 euroa. Joitain vuosia sitten katsoin, että ei oltu +10 vuoteen katsastettu oman omistuksen jälkeen. Hienoa nähdä, että auto on ainakin kuvien perusteella iskussa!Originally posted by MikeDry View Postoishan tää makee
BMW 325
BMW Motorsport M88 kone, Hartge osia *HUU-325*
https://www.nettiauto.com/bmw/325/14145301
Kone ei kyllä ainakaan alunperin ollut M88, vaan 3.0 lohko + M88 kansi ja läppärungot. Männät ja kanget säilyivät mysteerinä...muistaakseni siitä penkattiin ~280hv.vehkeet levällään...
👍 2Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Vähän huvittavaa ettei omistajatkaan tunnu tietävän mikä moottoritilavuus autossa on. Auto on ilmeisesti aikoinaan saatu muutoskatsastettua Suomeen tuolla ulkomaisella dokumentilla missä kerrotaan moottoritilavuudeksi tuo 3litraa. Totuus on sitten mikä? Vielä suurempi ihmetys on, että miten tuo on saatu museorekisteröityä. Museorekisterin edellytys on, että autossa on auton alkuperäinen tai samanlainen moottori mikä siinä on tehtaalta lähtiessä. Museodokumentteihin on heitetty jotain Hartge-legendaa jne. mikä mennyt läpi. Nykyäänhän tuon M88 tai S38B36 koneen saisi ihan laillisestikin laittaa tuonne E30 konepellin alle muutoskatsastettuna. Mutta joo eipä noi takavuosien tekniikan- ja korinvaihtojen todelliset muutosprosentit taida kestää tarkempaa tonkimista.Originally posted by anttti View Post
Tuo on ihan legendaarinen auto. Minulla oli tuo vuonna 2007, maksoin siitä silloin muistaakseni 8000 euroa. Joitain vuosia sitten katsoin, että ei oltu +10 vuoteen katsastettu oman omistuksen jälkeen. Hienoa nähdä, että auto on ainakin kuvien perusteella iskussa!
Kone ei kyllä ainakaan alunperin ollut M88, vaan 3.0 lohko + M88 kansi ja läppärungot. Männät ja kanget säilyivät mysteerinä...muistaakseni siitä penkattiin ~280hv.
🥰 2Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Olis kyllä upee moottori e30:Seen, mutta taitaa S54 parempi ideaOriginally posted by Esko View PostNykyäänhän tuon M88 tai S38B36 koneen saisi ihan laillisestikin laittaa tuonne E30 konepellin alle muutoskatsastettuna.
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
 
							
						
Comment