Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
X
-
Originally posted by |foder| View Post
Ei liity linkin autoon mutta ainakin itse pidän takavetoa plussana. Nelikossa turhia hajoavia lisäosia, jotka lisäävät kulutusta ja kankeutta.
Nimimerkillä: odotan F22 M240i takavetojen hinnan laskua oman lompakon tasolle
Kaksi asiaa mitä en tämmösiin nykyaikaisiin pikkusportti turbobemareihin halua on manuaali ja pelkkä takaveto
Tutun F87 M2 manuaalia kun Alastarolla ajelin niin ei kyl päässyt yhtään fiilikseen verrattuna omaan M135i:hin.
Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
_____________________________________
Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
Tästä mun kaluston showroomiin
Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View Post
Mä oon ehkä vähän vanha jo, mutta itsellä neliveto on vain plussaa, lisää vaan hauskuuskerrointa kesällä ja talvella.
Kaksi asiaa mitä en tämmösiin nykyaikaisiin pikkusportti turbobemareihin halua on manuaali ja pelkkä takaveto
Tutun F87 M2 manuaalia kun Alastarolla ajelin niin ei kyl päässyt yhtään fiilikseen verrattuna omaan M135i:hin.
Comment
-
-
Tämä linkin auto ei ole aito M-Sport. On myös huutokaupat.com huudossa. Myyjälle asian kerroin yli viikko sitten, mutta ei näytä vaikuttavan myyntiin millään tapaa..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View Posthttps://beta.nettiauto.com/bmw/335/14178018
Tämä linkin auto ei ole aito M-Sport. On myös huutokaupat.com huudossa. Myyjälle asian kerroin yli viikko sitten, mutta ei näytä vaikuttavan myyntiin millään tapaa..F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Itse en näe pahana sitä jos on M-Sportattu jälkikäteen, mutta vähän epäilen että valtaosa ei vaihda kaikkea autoon.
Ajattelin ennalta pelkän etupuskimen vaihdon olevan "jotain 400 näemmä, entisestä saa varmaan 5 kymppiä"
E39 aloin keulasta M-Sporttaileen ja en edes osaa sanoa paljonko rahaa meni pelkästäään puskurin vaihtoon hilppeineen Takapuskin vielä pitäisi joskus, ja vakaajat. 500e taisi olla pelkät isoimmat muoviosat valtaosin hyvälaatuisina tarvikkeina puskurin taakse ilman hilppeitä. Hilppeet varmaan 200. Tarvike puskuri maalattuna 400, Tolpat 500, toki eteen ja taakse tuo. Ja tuo ois toki paljon tyyriimpää jos ei jo valmiiksi ois uusittuja osia niin paljon.
Siinä samalla teki kyllä vähän muutakin ja osti jotain 500e jousipuristimen tolpille, ja siihen sitten 300 lisäosan kun ei onnannutkaan pelkästään.. kaikkineen kyllä lompakolle käy "vanhojen romujen" koskettelu. En oo koskaan ymmärtänyt sitä kun joku onnistuu tekeen halvalla, mutta kai sitä on vaan niin laiskaksi tullut ettei viitsi jättää paikkoja silleen että tarvis kovin monesti enää tehdä uusiksi.
Tätä tehtiin pihalla, kelien takia ei laajentunut lisää
Comment
-
-
Originally posted by Coupe* View PostOliko tästä kellään tietoa? Varustelistassa mainittu Italia, onko heti jyrkkä ei autolle?
https://beta.nettiauto.com/bmw/m3/14160335
Itse kyllä arvostan Italian tuonteja vähemmän kuin muita...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Kuqi View Postpaitsi että näkeehän tuon jo sisusta-kuvasta ettei ole M-Sport.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View Post
Mä oon ehkä vähän vanha jo, mutta itsellä neliveto on vain plussaa, lisää vaan hauskuuskerrointa kesällä ja talvella.
Kaksi asiaa mitä en tämmösiin nykyaikaisiin pikkusportti turbobemareihin halua on manuaali ja pelkkä takaveto
Tutun F87 M2 manuaalia kun Alastarolla ajelin niin ei kyl päässyt yhtään fiilikseen verrattuna omaan M135i:hin.
E: Michan videoita kattellessa mikä tahansa tötterö menee niin julmetusti nyrreä ympäri, ei siihen nelivetoa tarvita.
Mun ainainen kommentti; jos neliveto olisi yliveto niin miksi formulat ovat takavetoja.Last edited by |foder|; 15-03-2024, 08:51.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View Post
Ehkä en manuaalia haluaisi mutta nelikko on nykyään no go. Kivasti vetää talvella jne mutta ei se kesällä auta tai hyödytä mitään. Jossain vaiheessa elinkaarta tulee vaan lisää kalliita osia vaihdettavaksi. Yleensä ne vaihdot osuu omalle kohdalle.
E: Michan videoita kattellessa mikä tahansa tötterö menee niin julmetusti nyrreä ympäri, ei siihen nelivetoa tarvita.
Mun ainainen kommentti; jos neliveto olisi yliveto niin miksi formulat ovat takavetoja.
Mun ex M135A AWD, MHD Stage2 E98
Toi kiihdyttely oli ihan pirun kivaa. Ja nelivedon saa pois käytöstä xDeletellä jos haluaa driftata.
Mutta makunsa mukaan kukin.Kunhan nauttii ajamisesta!
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Paikaltaan lähtee varmasti mutta kun vauhtiin päästään, ei nelivedosta ole kuin haittaa.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View Post
Ja nelivedon saa pois käytöstä xDeletellä jos haluaa driftata.
Comment
-
-
Tää alkaa lipsumaan offtopiciin ja pahasti, mutta... Hyviä pointteja tuossa on tullut. Bemarin vaihtolankaan jotain kirjoittelin jo. Ehkä tässä on tullut pelottavalla tavalla vanhaksi. 3 edellistä pirssiä oli automaatilla ja siihen tottuneena lähinnä mietin, että alkaako manuaalin veivaaminen ärsyttämään jossain välissä, vaikea sanoa etukäteen.
Kauan sitten omistanut 2 rinkelikeulaa torsenilla ja hienosti ne kesti, onko bemarin xdrive sitten niin susihuono kun sen rikkoontumisesta täällä varoitellaan? Toki jos näin on, niin tämä on arvokasta tietoa ja kiitos heads upista. Muutamat viime talvet kun ovat olleet taas ns. oikeita talvia, niin kyllä se valoissa kevyessä ylämäessa raapiminen on ihan hevon vitusta. Takatuupparilla on toki hitokseen kivaa mennä kaasulla ohjaillen. Mutta saa sitä kivaa harrastettua nelikollakin. Jälleenmyyntiarvo on hyvä pointti, mutta mm. tuo linkkaamani manuaali on ollut myynnissä viime kesästä asti, joten köyhässä suomessa ei jälleenmyyntiarvolle voi laskea liikaa, jos siitä ei pääse eroon. Oispa autonvaihto helpompaa Lopetan OT:n tähän.
Comment
-
Comment