Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLII

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Petri.Kekkonen
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 7397
    • Oulu



    V6
    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
    E39 523i M Sport '00, Titansilber

    Comment

    • Jax_KiBez
      BTCF Member
      • Jan 2010
      • 2061
      • Pirkanmaa

      Originally posted by |foder| View Post

      Ei liity linkin autoon mutta ainakin itse pidän takavetoa plussana. Nelikossa turhia hajoavia lisäosia, jotka lisäävät kulutusta ja kankeutta.

      Nimimerkillä: odotan F22 M240i takavetojen hinnan laskua oman lompakon tasolle
      Mä oon ehkä vähän vanha jo, mutta itsellä neliveto on vain plussaa, lisää vaan hauskuuskerrointa kesällä ja talvella.
      Kaksi asiaa mitä en tämmösiin nykyaikaisiin pikkusportti turbobemareihin halua on manuaali ja pelkkä takaveto
      Tutun F87 M2 manuaalia kun Alastarolla ajelin niin ei kyl päässyt yhtään fiilikseen verrattuna omaan M135i:hin.

      Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
      Youtube-kanavani (Jax_KiBez)

      _____________________________________
      Nykykalusto: F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu
      Tästä mun kaluston showroomiin
      Entisiä Bemareita 30kpl mm. F20 M135iX, E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

      Comment

      • anselmo
        Newbiemmer
        • Feb 2021
        • 21
        • Kouvola

        Originally posted by Jax_KiBez View Post

        Mä oon ehkä vähän vanha jo, mutta itsellä neliveto on vain plussaa, lisää vaan hauskuuskerrointa kesällä ja talvella.
        Kaksi asiaa mitä en tämmösiin nykyaikaisiin pikkusportti turbobemareihin halua on manuaali ja pelkkä takaveto
        Tutun F87 M2 manuaalia kun Alastarolla ajelin niin ei kyl päässyt yhtään fiilikseen verrattuna omaan M135i:hin.
        Tähän kompatakseni sekä Mischa Karoudinin M140 nyrrevideoiden perusteella tuo neliveto kummasti kiinnostaisi.

        Comment

        • duuk
          Moderator
          • Dec 2006
          • 10501
          • Saaressa



          Tämä linkin auto ei ole aito M-Sport. On myös huutokaupat.com huudossa. Myyjälle asian kerroin yli viikko sitten, mutta ei näytä vaikuttavan myyntiin millään tapaa..

          duke's garage:
          Suzuki R50
          E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
          M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
          S38 S54 S62

          instagram: _duuk

          Comment

          • TheRipper
            Bimmer Enthusiast
            • May 2012
            • 4978
            • Paimio

            Originally posted by duuk View Post
            https://beta.nettiauto.com/bmw/335/14178018

            Tämä linkin auto ei ole aito M-Sport. On myös huutokaupat.com huudossa. Myyjälle asian kerroin yli viikko sitten, mutta ei näytä vaikuttavan myyntiin millään tapaa..
            Jeeeeeeeesus mikä ratin hirvitys! Taitaa olla amistettu tötterö tuo muutenkin.
            F10 523iA 2010

            Ex: E39 528iA 1997
            Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
            Ex: E65 745iA 2003
            Ex: E46 318i 1998
            Ex: E34 525iA 1989

            Comment

            • Jarger
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 3726
              • Finnland

              Itse en näe pahana sitä jos on M-Sportattu jälkikäteen, mutta vähän epäilen että valtaosa ei vaihda kaikkea autoon.

              Ajattelin ennalta pelkän etupuskimen vaihdon olevan "jotain 400 näemmä, entisestä saa varmaan 5 kymppiä"

              E39 aloin keulasta M-Sporttaileen ja en edes osaa sanoa paljonko rahaa meni pelkästäään puskurin vaihtoon hilppeineen Takapuskin vielä pitäisi joskus, ja vakaajat. 500e taisi olla pelkät isoimmat muoviosat valtaosin hyvälaatuisina tarvikkeina puskurin taakse ilman hilppeitä. Hilppeet varmaan 200. Tarvike puskuri maalattuna 400, Tolpat 500, toki eteen ja taakse tuo. Ja tuo ois toki paljon tyyriimpää jos ei jo valmiiksi ois uusittuja osia niin paljon.
              Siinä samalla teki kyllä vähän muutakin ja osti jotain 500e jousipuristimen tolpille, ja siihen sitten 300 lisäosan kun ei onnannutkaan pelkästään.. kaikkineen kyllä lompakolle käy "vanhojen romujen" koskettelu. En oo koskaan ymmärtänyt sitä kun joku onnistuu tekeen halvalla, mutta kai sitä on vaan niin laiskaksi tullut ettei viitsi jättää paikkoja silleen että tarvis kovin monesti enää tehdä uusiksi.

              Tätä tehtiin pihalla, kelien takia ei laajentunut lisää
              Negatiiviset kauppakokemukset:
              Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

              Comment

              • Kuqi
                Moderator
                • Sep 2002
                • 12525
                • Oulu

                paitsi että näkeehän tuon jo sisusta-kuvasta ettei ole M-Sport.
                BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
                BMW CRUISE BIKE 2017
                TREK POWERFLY 4 2021
                @kukisenjussi instagram

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7518
                  • Jyväshyvä

                  Originally posted by Coupe* View Post
                  Oliko tästä kellään tietoa? Varustelistassa mainittu Italia, onko heti jyrkkä ei autolle?

                  https://beta.nettiauto.com/bmw/m3/14160335
                  Aika maukas väriyhdistelmä. Kannattaa joku Carvertical raportti ottaa ennenkuin rahat latoo tiskiin. Ja tarkitaa huoltohistoria.
                  Itse kyllä arvostan Italian tuonteja vähemmän kuin muita...
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  • Petri.Kekkonen
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2006
                    • 7397
                    • Oulu

                    Originally posted by Kuqi View Post
                    paitsi että näkeehän tuon jo sisusta-kuvasta ettei ole M-Sport.
                    Niin joo, vasemman jalan tuki on normimallia.
                    E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                    E39 523i M Sport '00, Titansilber

                    Comment

                    • |foder|
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2006
                      • 7045
                      • Forssa

                      Originally posted by Jax_KiBez View Post

                      Mä oon ehkä vähän vanha jo, mutta itsellä neliveto on vain plussaa, lisää vaan hauskuuskerrointa kesällä ja talvella.
                      Kaksi asiaa mitä en tämmösiin nykyaikaisiin pikkusportti turbobemareihin halua on manuaali ja pelkkä takaveto
                      Tutun F87 M2 manuaalia kun Alastarolla ajelin niin ei kyl päässyt yhtään fiilikseen verrattuna omaan M135i:hin.
                      Ehkä en manuaalia haluaisi mutta nelikko on nykyään no go. Kivasti vetää talvella jne mutta ei se kesällä auta tai hyödytä mitään. Jossain vaiheessa elinkaarta tulee vaan lisää kalliita osia vaihdettavaksi. Yleensä ne vaihdot osuu omalle kohdalle.

                      E: Michan videoita kattellessa mikä tahansa tötterö menee niin julmetusti nyrreä ympäri, ei siihen nelivetoa tarvita.

                      Mun ainainen kommentti; jos neliveto olisi yliveto niin miksi formulat ovat takavetoja.
                      Last edited by |foder|; 15-03-2024, 08:51.
                      Nyt:
                      E82 135i -11

                      Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                      Comment

                      • protoni
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2008
                        • 1361
                        • Tampere

                        Ei nuo nelivetoihin liittyvät viat kovin yleisiä tunnu olevan, mitä nyt tulee seurattua näitä saksalaismerkkejä lähemmin. Ehkä volmuroita parempi verrokki voisi olla ralliautot, jotka nyt edes etäisesti muistuttaa henkilöautoja.

                        Comment

                        • Tommix
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 5401
                          • S:t Karins

                          Originally posted by |foder| View Post

                          Ehkä en manuaalia haluaisi mutta nelikko on nykyään no go. Kivasti vetää talvella jne mutta ei se kesällä auta tai hyödytä mitään. Jossain vaiheessa elinkaarta tulee vaan lisää kalliita osia vaihdettavaksi. Yleensä ne vaihdot osuu omalle kohdalle.

                          E: Michan videoita kattellessa mikä tahansa tötterö menee niin julmetusti nyrreä ympäri, ei siihen nelivetoa tarvita.

                          Mun ainainen kommentti; jos neliveto olisi yliveto niin miksi formulat ovat takavetoja.
                          Tähän ei takatuuppari/manuaali vaan pysty samoilla vireillä:

                          Mun ex M135A AWD, MHD Stage2 E98

                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20181028-141039_dragy.jpg?img=medium.jpg Views:	0 Size:	47.7 KB ID:	5497038


                          Toi kiihdyttely oli ihan pirun kivaa. Ja nelivedon saa pois käytöstä xDeletellä jos haluaa driftata.

                          Mutta makunsa mukaan kukin.Kunhan nauttii ajamisesta!
                          Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                          Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                          ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                          Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                          Comment

                          • |foder|
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2006
                            • 7045
                            • Forssa

                            Paikaltaan lähtee varmasti mutta kun vauhtiin päästään, ei nelivedosta ole kuin haittaa.
                            Nyt:
                            E82 135i -11

                            Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                            Comment

                            • Danukos
                              Alueaktiivi
                              • Feb 2011
                              • 1106
                              • pks

                              Originally posted by Tommix View Post

                              Ja nelivedon saa pois käytöstä xDeletellä jos haluaa driftata.
                              Mites se voima jakautuu bmw nelikoissa vakiona? Mielenkiinnosta kysyn, onko 60% taakse ja 40% eteen? Voiko sitä säätää ja tuleeko xdeletellä sitten suoraan 100% ilman häviöitä taka-akselille?
                              E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
                              Ex - E34
                              ///M5 -90 Alpin Weiss II

                              Comment

                              • anselmo
                                Newbiemmer
                                • Feb 2021
                                • 21
                                • Kouvola

                                Tää alkaa lipsumaan offtopiciin ja pahasti, mutta... Hyviä pointteja tuossa on tullut. Bemarin vaihtolankaan jotain kirjoittelin jo. Ehkä tässä on tullut pelottavalla tavalla vanhaksi. 3 edellistä pirssiä oli automaatilla ja siihen tottuneena lähinnä mietin, että alkaako manuaalin veivaaminen ärsyttämään jossain välissä, vaikea sanoa etukäteen.

                                Kauan sitten omistanut 2 rinkelikeulaa torsenilla ja hienosti ne kesti, onko bemarin xdrive sitten niin susihuono kun sen rikkoontumisesta täällä varoitellaan? Toki jos näin on, niin tämä on arvokasta tietoa ja kiitos heads upista. Muutamat viime talvet kun ovat olleet taas ns. oikeita talvia, niin kyllä se valoissa kevyessä ylämäessa raapiminen on ihan hevon vitusta. Takatuupparilla on toki hitokseen kivaa mennä kaasulla ohjaillen. Mutta saa sitä kivaa harrastettua nelikollakin. Jälleenmyyntiarvo on hyvä pointti, mutta mm. tuo linkkaamani manuaali on ollut myynnissä viime kesästä asti, joten köyhässä suomessa ei jälleenmyyntiarvolle voi laskea liikaa, jos siitä ei pääse eroon. Oispa autonvaihto helpompaa Lopetan OT:n tähän.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎