Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kuten listasta voi päätellä, ei selvästi itse pintaa syvemmälle osata. Takaluukun kaasujouset voi kyllä vaihdattaa 150 euroon jollain, mutta voin kokemuksella kertoa että 120e säästää jos itse tekee. Nopea homma jos ei laske ylimääräistä värkkäilyä mukaan mitä ne liikkeessäkään tuskin tekee, eli alkaa puunaamaan takaluukun välejä ja imuroimaan "homman sivussa" Sitä en sitten tiedä kuinka kauan nuo kestää kun otin Lesjöförsit, vasta jälkiviisaana olen lueskellut että noiden pitäisi olla aina Stabilus, jotta ne kestää. Vaihdoin joskus 5-10 vuotta siten tuonne Magneti Marellit ja se ei ollut niin pitkäaikainen paikallaan, eräs talvipakkanen oli liikaa.
No, tässä ei silti ole noihin saatu yli 50 euroa menemään, vaikka laskee molemmat setit ja 5+ vuoden käytön
En kuitenkaan tarkoita arvostella sitä että joku ei halua liata näppejään. Nätti ämmä, kelpaisi itsellekin ja hyvällä pidolla ollut kuitenkin äkkiseltään katsellen.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Multiplaata oon kyllä aina pitänyt erityisen rumana autona, mutta nykyään se näyttää kivan sympaattiselta. Katselin Meihemin koeajovideon tuollaisesta, ja tuohan on ihan todella kätevä. Ihanasti 90-lukua sisällä.
Voin rehellisesti sanoa että luulen että jonkinlaisen keräilyarvon tuo auto saa, tai jo omaakin.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Tämä ollut pitkään myynnissä. Mikähän tässä vikana ettei ole mennyt kaupaksi? Tietääkö joku tästä enemmän? Kyllä, jenkkituonti ja kylkikolarihistoria tiedossa. Vinillä löytyy kuuklesta kuvat. Mutta entä mitä muuta?
Mulla yhdestä autosta ja treffit sovittu huomiselle, pitäisikö käydä katsomassa myös tätä?
Kävin katsomassa.
Kolaroitu kylki ihan siisti, ei virheitä. Kolaroidun kulman takarengas väärässä. Camberia huomattavasti enemmän kuin toisella puolella. Katon lakassa jotain kummallista, ei kelpaa mun silmälle. Pakoputki mallia itse tein, oikeasti suoraa rööriä. Katalysaattori mukana motonetin halvin, mallia hitsaa kiinni mihin haluat. Konehuoneessa kaikki paikallaan mutta kilikalilla maalailtu muoveja siniseksi. Vaihdekepin ympärysmuovin pinta rytyssä joka kohdasta.
Yleinen habitus hyvin luotaan työntävä. En lähtenyt edes koeajolle.
kyllä se diiseli multipla pitäs vielä ostaa, aika hinnoissa alkavat olla.
kaveri etsii pojalleen ensi bemaria 10k hinta luokka
Suosittelisin itse kutoskoneen e90 - malleja, jos aivan pakko bemari hankkia tuolla haarukalla.
E46 alkaa olemaan jo omasta mielestä liian vanhoja ja talviajo mädäntää jokaisen helman, lokarin ja oven, pohjasta puhumattakaan.
Tietty jos pojalla tai isällä riittää taitoa korjata itse kaikki viat ja ongelmat, niin ehkä sitten.
Comment