vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Seve
    replied
    Vaihdan itse heti kun kerkiän

Leave a comment:

• Spiddu
    replied
    Itse ajattelin vaihtaa silti pitäisi rengas liikkeen kautta käydä kun pitäisi pyöräyttää kumit vanteilta toisille. Alle laitan sitten kun kelit sitä alkaa täällä etelässä vaatimaan, tänään taisi jo olla liukasta mutta eipä tarvinut aamusti olla liikkeellä.

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Mimmosen talvipommin hommasit? Viime talven taisit ajella zetorilla? Tällä hetkellä kitkat alla 15 tuumasissa. Ootellaan pysyviä lumia ja vaihdetaan sitten 14 tuumaset puullonkorkit nastoilla alle.
    Juu viime talven ajoin ja ajasin nytkin mut nää Joensuun monttutiet ei oo selälle kivoja. Kummissi ku istuu taka-akselilla niin hyvin kaikki tuntuu selässä

Sain siskon vanhan auton ku se osti tos ~80tkm ajetun 520iA toukan -02.
    Eli mulle jäi E30 316 -87 joka oli mun eka auto Kylläkin lämppärinmoottori pimeenä eli se pitää viel ehjätä.

anteeksi ot..

Leave a comment:

• MGT
    replied
    Kyllä itte vaihdan alle, kun kelit sitä vaativat.

Leave a comment:

• Jusva
    replied
    Juu en, kävin tänää tilaamas uudet kitkat ja maanantaille sain ajan.

Leave a comment:

• Will_E39
    replied
    ite vaihan sit ku kelit sitä vaatii

Leave a comment:

• TNT
    replied
    Itse vaihdan, tämän viikon sunnuntaina tulee nastat alle. Ei tartte sitten jännittää tuolla liikenteessä ainakaan sen takia.

Leave a comment:

• ruupanen
    replied
    Originally posted by Janza182 View Post
    Meinasin jos kävis tänään vaihtaa talvipommiin nastaa mut ei jaksa. Ei sillä kyllä ajetakkaan ennen lumia eli sama ois jo vaihtaa. Eipähän sitten tarviis sormet jäässä ruuvata kun valkeena maa . Zetorin talvirenkaat myin poes ja ostin tilalle toiset (vai onkohan nuo jo kolmannet vai jopa neljännet) kesävanteet
    Mimmosen talvipommin hommasit? Viime talven taisit ajella zetorilla? Tällä hetkellä kitkat alla 15 tuumasissa. Ootellaan pysyviä lumia ja vaihdetaan sitten 14 tuumaset puullonkorkit nastoilla alle.

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Meinasin jos kävis tänään vaihtaa talvipommiin nastaa mut ei jaksa. Ei sillä kyllä ajetakkaan ennen lumia eli sama ois jo vaihtaa. Eipähän sitten tarviis sormet jäässä ruuvata kun valkeena maa . Zetorin talvirenkaat myin poes ja ostin tilalle toiset (vai onkohan nuo jo kolmannet vai jopa neljännet) kesävanteet

Leave a comment:

• Diemu
    replied
    itse vaihdan, ei vielä alla

Leave a comment:

• mika68
    replied
    Vaihdan talviautoon, heti kun ensimmäinen suolaauto näkyy täällä apinakehällä

Leave a comment:

• bimmerE34
    replied
    Vaihattamassa on käytävä molempiin miinoihin. Vannetöitä on, niin ei kotona tartte alkaa rassaamaan.

Katellaan sitten kun on lumet maassa, tai viimestään joulukuun alussa.. Alustava suunnitelma 15-20.11

Leave a comment:

• Harri G
    replied
    Vaihdoin jo kolme viikkoa sitten. Tuli käytyä pohjoisessa.

Leave a comment:

• myssy
    replied
    Tänään meni kyllä iha riftaamiseks aamulla !

Leave a comment:

• EsaE
    replied
    Itse vaihdan tietysti.. Ajankohta taas riippuu ihan noista keleistä ja sääennustuksista.

Leave a comment:

Working...
X