vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Itse ajattelin vaihtaa silti pitäisi rengas liikkeen kautta käydä kun pitäisi pyöräyttää kumit vanteilta toisille. Alle laitan sitten kun kelit sitä alkaa täällä etelässä vaatimaan, tänään taisi jo olla liukasta mutta eipä tarvinut aamusti olla liikkeellä.
Leave a comment:
-
Juu viime talven ajoin ja ajasin nytkin mut nää Joensuun monttutiet ei oo selälle kivoja. Kummissi ku istuu taka-akselilla niin hyvin kaikki tuntuu selässäOriginally posted by ruupanen View PostMimmosen talvipommin hommasit? Viime talven taisit ajella zetorilla? Tällä hetkellä kitkat alla 15 tuumasissa. Ootellaan pysyviä lumia ja vaihdetaan sitten 14 tuumaset puullonkorkit nastoilla alle.
Sain siskon vanhan auton ku se osti tos ~80tkm ajetun 520iA toukan -02.
Eli mulle jäi E30 316 -87 joka oli mun eka auto
Kylläkin lämppärinmoottori pimeenä eli se pitää viel ehjätä.
anteeksi ot..
Leave a comment:
-
Itse vaihdan, tämän viikon sunnuntaina tulee nastat alle. Ei tartte sitten jännittää tuolla liikenteessä ainakaan sen takia.
Leave a comment:
-
Mimmosen talvipommin hommasit? Viime talven taisit ajella zetorilla? Tällä hetkellä kitkat alla 15 tuumasissa. Ootellaan pysyviä lumia ja vaihdetaan sitten 14 tuumaset puullonkorkit nastoilla alle.Originally posted by Janza182 View PostMeinasin jos kävis tänään vaihtaa talvipommiin nastaa mut ei jaksa. Ei sillä kyllä ajetakkaan ennen lumia eli sama ois jo vaihtaa. Eipähän sitten tarviis sormet jäässä ruuvata kun valkeena maa
. Zetorin talvirenkaat myin poes ja ostin tilalle toiset (vai onkohan nuo jo kolmannet vai jopa neljännet) kesävanteet 
Leave a comment:
-
Meinasin jos kävis tänään vaihtaa talvipommiin nastaa mut ei jaksa. Ei sillä kyllä ajetakkaan ennen lumia eli sama ois jo vaihtaa. Eipähän sitten tarviis sormet jäässä ruuvata kun valkeena maa
. Zetorin talvirenkaat myin poes ja ostin tilalle toiset (vai onkohan nuo jo kolmannet vai jopa neljännet) kesävanteet
Leave a comment:
-
Vaihdan talviautoon, heti kun ensimmäinen suolaauto näkyy täällä apinakehällä
Leave a comment:
-
Vaihattamassa on käytävä molempiin miinoihin. Vannetöitä on, niin ei kotona tartte alkaa rassaamaan.
Katellaan sitten kun on lumet maassa, tai viimestään joulukuun alussa.. Alustava suunnitelma 15-20.11
Leave a comment:
-
Itse vaihdan tietysti.. Ajankohta taas riippuu ihan noista keleistä ja sääennustuksista.
Leave a comment:
Leave a comment: