Menikin vaikeaksi. Käyttö-saabin talvirenkaat ovat pinnatut roskat, auto alkoi heti puoltamaan kun sen seka-sarjan laittoi alle. Käytetyt Nokian HKPL5:et joiden vanteet olivat sitten sitä vanhempaa jakoa.. Yllättäen rengaspajoista ei tänä aamuna löytynyt aikoja, huomenna sitten paremmalla onnella. Joku 50€ menee varmasti asennuksiin, nuo alle 5tkm ajetut Nokialaiset olivat 180€.
Kallista tämä talviautoilu.
vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Kyllä itse vaihdellaan ja rengastyöt tekee aina joku kaveri eli sixpackillä selvitään siitäkin. tyhyjää kait sitä 50-60€ laittaa rengasliikkeeseen 15min hommasta?
Talvinakit on ollu alla 1.11 lähtien ja siitä lähtien niitä on täällä tarvinnutkin.
Leave a comment:
-
Tänään vaihdoin talvirenkaat alle, rupes olemaan melkosta seikkailua tuo töihin ajaminen e30:llä
Leave a comment:
-
pian varmaan tarttis vaihtaa mutta kun lunta on se 20cm ja talvirenkaat 30km päässä :E
Leave a comment:
-
Itse tietysti, jos kumit on jo vanteella.
Tunti sitten viskasin alle, kun lumet tuli maahan.
Leave a comment:
-
Itse ne talvirenkaat sinne auton alle punnerretaan ja olleet jo alla muutaman viikkosen.
Leave a comment:
-
Molempiin autoihin pesu ja renkaiden vaihto. Vuosi vuodelta alkaa ymmärtämään entistä paremmin, miksi jotkut maksavat 20-30€ vaihdosta ilman suurempaa miettimistä. Myös laatuero tuli taas todettua, Nokian Hakkapeliitat vs. jotkut pinnoitetut p-kumit (käyttö-Saabissa) - ei voi edes puhua samana päivänä.
Jos jollain on myydä edullisesti 185/65 R15 -kitkoja niin saa ilmoittaa.
Leave a comment:
-
no nyt sain bemmin kuntoo ja alla on kitkat mitkä kyllä pitäs nastoihin vaihtaa niinku viimetalvenakin ku nuo ei pidä mitään jäällä!!
taitaa mennä kyllä rengas liikkeen hommiks ku pitää saada renkaat vanteille ni eiköhän samalla laiteta ne sit auton alle!!
Leave a comment:
-
juu juu itte on tullu pyöritettyä alle jo kuukaus sitte yhteen ku ei tiiä näitä kelejä eikä emännän räjähys pistettä nii pakko varautua työ autossa ei oo vielä nastoja alle tullu laitettua ku ei oikeen oo ollu jäätä/lunta mutta eiköhän tässä parin kuukaudeen sisällä
Leave a comment:
-
On alla mutta talvirenkaat oli irtorenkaat niin jätin koko homman samalla liikkeelle. Muuten kyllä tulee itse vaihdettua aina.
Leave a comment:
-
Priin vaihoin
Juu kahteen E28/528:n vaihoin ja kumpaanin kitkat.
Surku juttu tää talvi, 3 vaiheteellakaan pitoa ei vaan oo...
On se kiva sitte keväällä kuivalla auringolla Ilvolan risteykses!
Leave a comment:
-
toissapäivänä tuli ruuvattua alle. kyllä tolla orggis tunkalla ei tee vittuakaan. heti ku sai pyörän irti niin tunkki petti
Leave a comment:
-
Tuli eilen vaihdeltua työpaikan hallissa BBBimmerin kans seiskaan talvirenkaat alle.
Leave a comment:
Leave a comment: