Tuo on itse asiassa mielenkiintoinen kysymys: onko M-sport -alusta sama kuin M5:ssa? Tuliko M-Sportiin automaattisesti lukkoperä vai pitikö sekin tilata erikseen? No, tällä ei välttämättä niin paljoa ole väliä kun noita 540i-malleja ei ole paljoa a) manuaalilla b) M-sport alustalla.
Sehän se tuossa E34 540iA-mallissa kiinnostaisikin, mukavuus. V8 vääntää oikein kivasti ja 5-vaihteisella tomaatilla ei välityksistäkään jää enää niin kiinni. Lisäksi M5:sta halvempi ostohinta ja ajateltu ylläpito ei ole lainkaan merkityksetöntä. Mutta eiköhän se ole kiinni siitä, mikä hyvä yksilö ensin tulee eteen. Noissa 540:ssä ei tunnu olevan muita kuin reilusti yli 200tkm ajettuja ja M5:ssa tuo M-lisä ei aina tunnu antavan odotettua vastinetta..
Sehän se tuossa E34 540iA-mallissa kiinnostaisikin, mukavuus. V8 vääntää oikein kivasti ja 5-vaihteisella tomaatilla ei välityksistäkään jää enää niin kiinni. Lisäksi M5:sta halvempi ostohinta ja ajateltu ylläpito ei ole lainkaan merkityksetöntä. Mutta eiköhän se ole kiinni siitä, mikä hyvä yksilö ensin tulee eteen. Noissa 540:ssä ei tunnu olevan muita kuin reilusti yli 200tkm ajettuja ja M5:ssa tuo M-lisä ei aina tunnu antavan odotettua vastinetta..
Comment