No onko nämä taas jotain essonbaarijuttuja
Sattui oleman samassa kylässä, en edes kysellyt muualta. Kait nyt noin yksinkertainen operaatio onnistuu missä tahansa.
Eipä oo essonpaari ei, olisikin niin olisi vaihtoehtoja muitakin kuin rännäri
Kytkimen vaihtoon vien ämmän Tapiolan Essolle. Toivottavasti saavat kunnialla vaihdettua. Muuten olisin vienyt Rännärille mutta kytkimen pitää olla kunnossa BMW-clubin ratapäiville.
BMW F31 330d M-Sport -13
ex. BMW F21 116i -13
ex. BMW 540i(g) Touring -01
ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
ex. BMW 316g -99
ex. BMW M5 Touring -92
ex. BMW 535i -91
ex. BMW M5 -91
ex. BMW 325i Touring -90
No kait nyt tuollainen homma onnistuu joka pajalla. Ja jos jotain menee pieleen niin täytyy tehdä sitten itse uudestaan. En ole ikinä kuullutkaan mistään rännäreistä, ja Essolta en hae kuin Big Beefejä
Tuolla jossain on erillinen huoltohintoja -topick, mutta jos ///Momistajien piiristä löytyisi viitseliäisyyttä sen verran, että saataisiin esim.
-venttiilien säädön
-kytkimen täysremontin
hinnat ja työnlaatu julkiseen tarkasteluun. Ei muuten, mutta itse kun ei osaa kumpaakaan ja mitä pahempaa, ei välttämättä osaisi erottaa valohoitoa normaalista huoltotoimesta kuin ehkä hälyäänien perusteella, niin sitä arvostaa kollektiivisempaa näkemystä. Ollaan kiitollisia, että pk-seudulla on edes kolme pajaa mikä suostuu vastaanottamaan noita M-koneita, muutenhan sitä oltaisiin Laakkosen laskutuksen armoilla :(
Omalla kohdalla tuo Hupi-Auto Oy näyttäisi logistisesti armollisimmalta, ts. julkisilla pääsee paikalle/paikalta. Kunhan kiesi nyt saapuisi..taisi muuten tulla juuri 3kk täyteen ilman omaa autoa.
Rupee käämit palamaan ton Rännärin kanssa. Oli aika varattu täks päiväks ämmän huoltoon. Noh soitin sinne että onkos auto kohta valmis. Niin mitä vielä. SITÄ EI OLE EDES ALOITETTU TEKEMÄÄN! Auton vein sinne jo eilen illalla. Palvelua ei tunnu saavan ei sitten millään..
Miksi hakkaat päätä seinään? Johan se on jo monta monta vuotta sitten huomattu että kyseiseen nyrkkipajaan ei kannata autoansa eikä varsinkaan rahojansa kiikuttaa. Kun palvelun taso on suoraan terveisiä perseestä tasoa ja se kerrotaan myös päin naamaa asiakkaalle minä en ainakaan aio kyseisen firman palveluja sponsoroida eurollakaan.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Tämä alkaa olla kohta masentavaa, eikö pk-seudulla ole sitten yhtäkään pajaa, joka a) ottaisi vastaan esim S38-koneen venttiilien (pala)säädön? ja b) keräisi kohdalleen edes puolittaisia suosituksia..? Täällä kuitenkin on maan väestökeskittymä ja jopa maksavia asiakkaita!
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Tähän asti olen kyllä ollut ihan tyytyväinen Bemu oy'n toimintaan. Sain aika alussa selvitetty Luukkosella että haluan tiedotusta "missä mennään" ja alku "herätyksen" jälkeen puhellin on soinnut aina kun ollut uutta raportoitavaa. Kokonainen purkuauto on ollut heidän sisätiloissa ottamassa auton verran tilaa ilman mitään huomautusta. Toki ei minulla ollut mitään sen kummempaa kiirettä auton korjaamiseen kun on muitakin kulkuvälineitä, senkin tein selvää, joten toivon että se näkee hinnassakin ensviikkona kun auto on taas kasassa.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Eikö pk-seudulla ole sitten yhtäkään pajaa, joka a) ottaisi vastaan esim S38-koneen venttiilien (pala)säädön?
Herttoniemen Laakkonen, täälläkin huvikseni kysyin Laakkoselta että mitä maksaisi moinen operaatio ni äijähän tuumas vaan että jos ois asiaa Helsingin suuntaan ni kävisin tuolla. Just just..
Tämä alkaa olla kohta masentavaa, eikö pk-seudulla ole sitten yhtäkään pajaa, joka a) ottaisi vastaan esim S38-koneen venttiilien (pala)säädön? ja b) keräisi kohdalleen edes puolittaisia suosituksia..? Täällä kuitenkin on maan väestökeskittymä ja jopa maksavia asiakkaita!
Pk-seudulta itse suosittelisin Herttoniemen Laakkosta, missä mulle tehtiin inspection II, jossa juuri säädettiin venat. Siellä on ainakin pari tyyppiä huollonpuolella töissä, joilla on kilpa-auto kokemusta ja toisella on erityiskokemuksia M-sarjalaisista. Molemmat ovat tuttuja mulle ennestään.
Comment