Originally posted by Cesium
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Viikon munakuski
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ackbar View PostTää on kyllä ihme homma. Kirkkonummi-Siilinjärvi väliä tässä kesällä suhattu useampaan otteeseen niin aina tuo toistuu ohituskaistoilla. Onko se mukava kerätä letkaa perään vai mitä helvettiä?
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by Cesium View PostJos on pyörätie vieressä, miksi sillä MUNAmankelilla pitää tunkea autojen sekaan?-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Miltzu View PostTästä aiheesta löytyy ihan oma topicikin jostain, mutta sanon saman tässä kuin sanoin sielläkin - ei kilpaa rallia ajavatkaan harjoittele lajiaan liikenteen seassa, joten miksi kilpaa fillareilla ajavien pitäisi niin saada tehdä?
Ja takaisin aiheeseen:. Ihmetyttää kovasti, miten autosta voi seota ajovalojen ohjaus, sen jälkeen kun on tullut ohitetuksi. Ja miten voi olla niin vaikeaa ohittaa edellä ajava hitaampi ajoneuvo.ix---xi
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Postniin se tehdään koukkaamalla vastaantulijoiden ojan kautta...
Comment
-
-
Originally posted by Miltzu View PostTästä aiheesta löytyy ihan oma topicikin jostain, mutta sanon saman tässä kuin sanoin sielläkin - ei kilpaa rallia ajavatkaan harjoittele lajiaan liikenteen seassa, joten miksi kilpaa fillareilla ajavien pitäisi niin saada tehdä?
Uskon että kilpapyörän renkaatkaan ei juuri tykkää niistä kivistä ja romuista, mikä paikoitellen pyörätiellä on. Varsinkaan jos ei ole pistosuojattuja.
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post...ja soppahan on siinä vaiheessa valmis, kun pyöräilijän perään saadaan yksi alinopeutta ajava kukkahattu-täti. Pyöräilijän ohihan ei pääse mitenkään ja jos, niin se tehdään koukkaamalla vastaantulijoiden ojan kauttaOriginally posted by van cleef View PostTää on kyllä kumma saatana. Suomalaiset maantiet on sen verta leveitä, että itse onnistun ohittamaan fillarit ja kävelijät siten, että max. kuskin puolen renkaat on keskiviivan päällä. Ei siihen tartte mitään neljän metrin marginaalia leveyssuunnassa. Sama koskee osin pientareen puolella ajavaa traktoria mopoautoa tms., mä meen ohi vaikka autoja tulee vastaan, koska sille saatanan Suomen turvallisuushysteriatielle mahtuu vaikka kolme henkilöautoa ja kaksi rekkaa rinnakkain.
Toisaalta jotkut ovat olleet niin saatanan onnettomia noilla työmailla, että ovat onnistuneet rikkomaan autojensa sivupeilejä niihin betoniporsaisiin. Viime perjantainakin siinä ajoväylällä pyöri jonkun auton sivupeili.
Suomalaiseen ajokulttuuriin tuntuu kovin lujasti kuuluvan myös se, ettei voida käyttää vilkkua risteyksissä. Yleensä se vilkku laitetaan vasta kääntyessä, ei sitä ennen. Helvetin hienoa kun olet kääntymässä esimerkiksi joltakin sivutieltä vilkkaasti liikennöidylle päätielle ja sieltä tulee juuri tällainen maanteiden sankari joka ei vilkkua käytä, niin sitä jää turhaan odottamaan, että ajaako hän suoraan, vai ei.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostYhtä mielenkiintoinen piirre on ollut tänä kesänä useammilla siltatyömailla, jossa toinen kaista on ollut suljettuna. Vaikka toinen kaista on suljettu, ne betoniporsaat on kuitenkin sijoitettu useimmiten siten, että työmaasta huolimatta sitä toista kaistaa pitkin pystyy ajamaan täysi yhdistelmä molempiin suuntiin samaan aikaan. Siitä huolimatta jotkut pölkkypäät eivät uskalla ajaa sen työmaan läpi, jos toisesta suunnasta on jo auto tulossa sillan yli. Varsin hienoa, jos ruuhka-aikaan autoja tulee koko ajan toisesta suunnasta vastaan, niin se jonon ensimmäinen odottaa vaikka puoli tuntia ennen kuin lähtee ylittämään siltaa. Jos siinä sillalla perkele pääsee kaksi rekkaa kulkemaan rinnakkain, niin minkälaiseksi lentotukialukseksi se Punton kuski sitä autoaan luulee, ettei pääse siitä vastaan tulevasta Micrasta ohi?
Toisaalta jotkut ovat olleet niin saatanan onnettomia noilla työmailla, että ovat onnistuneet rikkomaan autojensa sivupeilejä niihin betoniporsaisiin. Viime perjantainakin siinä ajoväylällä pyöri jonkun auton sivupeili.
Suomalaiseen ajokulttuuriin tuntuu kovin lujasti kuuluvan myös se, ettei voida käyttää vilkkua risteyksissä. Yleensä se vilkku laitetaan vasta kääntyessä, ei sitä ennen. Helvetin hienoa kun olet kääntymässä esimerkiksi joltakin sivutieltä vilkkaasti liikennöidylle päätielle ja sieltä tulee juuri tällainen maanteiden sankari joka ei vilkkua käytä, niin sitä jää turhaan odottamaan, että ajaako hän suoraan, vai ei.
Tööttäyksiä totuuden torvesta....
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View Post...ja soppahan on siinä vaiheessa valmis, kun pyöräilijän perään saadaan yksi alinopeutta ajava kukkahattu-täti. Pyöräilijän ohihan ei pääse mitenkään ja jos, niin se tehdään koukkaamalla vastaantulijoiden ojan kauttaOriginally posted by van cleef View PostTää on kyllä kumma saatana. Suomalaiset maantiet on sen verta leveitä, että itse onnistun ohittamaan fillarit ja kävelijät siten, että max. kuskin puolen renkaat on keskiviivan päällä. Ei siihen tartte mitään neljän metrin marginaalia leveyssuunnassa. Sama koskee osin pientareen puolella ajavaa traktoria mopoautoa tms., mä meen ohi vaikka autoja tulee vastaan, koska sille saatanan Suomen turvallisuushysteriatielle mahtuu vaikka kolme henkilöautoa ja kaksi rekkaa rinnakkain.
Tuntuu että sen pyöräilijän varominen on niin tärkeää ettei ole väliä vaikka vastaantuleva auto joutuisi jarruttamaan moisen kyyrän takia
Tänään on ollut synkkä päivä liikenteessä. Sitä perussettiä näki joka paikassa; pysäytetään auto ja sitten aletaan hiljakseen hivuttamaan sivutielle, valoista lähdettiin niin että meikattiin naama, startattiin auto ja alettiin hiljalleen etsimään josko se ykkönen löytyisi, turvaväli kaupungissa 60m per auto. Kiva sitten arpoa että moniinko valoihin moisten kyyrien takia joutuu jäämään odottamaan.
Liikenneympyrä on hurja, autohan varmaan kaatuu jos sen ajaa läpi kävelyvauhtia kovempaa...
Monilla on jännä tapa peruuttaa parkkiruudusta. Juuri ja juuri sen verran että auton keula on ruudusta poissa, ja sitten laitetaan naama kiinni tuulilasiin ja katsotaan että mahtaako se etunurkka nyt taittua viereisen auton takapuskurista ohi, vai vekslataanko vielä parikymmentä senttiä taaksepäin ja koitetaan uudelleen
No, onneksi olen kotona ja vasta huomenna joutuu kohtaamaan uudet vastustajat tien päällä.Z3 3,0 Coupe -98
E30 325E 4D -85
Originally posted by TNTKyllähän se nyt on vain ja ainoastaan kädettömyyttä jos ei osaa ajaa E30 linkussa talvella
Comment
-
-
Onhan noita taas riittänyt.
Torstaina vanha pappa farkku volvolla hyökkäsi liikkeen parkkipaikalta eteen.
Illemmalla meinasi sitten honda tulla kesäauton kylkeen kolmion takaa ku lähti vähä liian aikaseen liikkeelle.
Eilen sitten sitten joku vanha mummo 740 volvolla vaihtoi kaistaa katsomatta ja melkeen meinasi keulan vetää ryttyyn.nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection
Comment
-
-
Originally posted by Tommy T View PostOisko kuitenkin pikkusen eri hommia nuo.Originally posted by Micce///M View PostJa on varmaan mukavaa sitten liikkua sillä kilpapyörällä kovempaa vauhtia siellä pyörätiellä
Ja mitä lakiin tulee, niin eikös siellä sanota että pyöräilijän on käytettävä pyörätietä jos sellainen on tarjolla?
Comment
-
-
Tänään taas vauhtia ja vaarallisia tilanteita, aiheuttajana huomattavasti seniorimpi kansalainen...
Paikka: Espoo, merituulentien ja finnoontien risteyksessä sijaitseva kiertoristeys
oma kulkureitti: Hannuksenpellon suunnasta kohti Espoon keskusta, eli "läpi" kiertoristeyksestä
munakuskin kulkureitti: Tapiolan suunnasta kohti Espoon keskusta
Tapahtuma: ajoin neliveto-hiluxin perässä sen kiertoristeyksen sisempää kaistaa, kun tapiolan suunnasta tuli kolmion takaa kiertoristeykseen uudehko corolla ja meinasi samaa vauhtia ajaa sen Hiluxin alle. Corolla-kuski tajusi viime hetkellä että kohta kolahtaa, ja väisti oikealle jääden ulommalle kaistalle -> päätyi siis Finnoontielle kaksikaistaiselle osalle. Seuraavaksi se yritti vaihtaa kaistaa takaisin vasemmalle, ja meinasi siten tulla suoraan mun kylkeen (oltiin siis rinnakkain siinä vaiheessa).
Tein ratkaisun ja laitoin lapun lattiaan, niin eikö tää kahdeksankympin ja kuoleman välimaastossa oleva seniorikuski tee ihan samalla tavalla. Siinä se pyristeli hetken, ja kun ei sitten ehtinytkään eteen, niin alkoi heiluttamaan nyrkkiä sun muuta siellä takana
Hidastin suosiolla takaisin sallittuun nopeuteen, niin takana välkkyy valot...
En ymmärrä mitä muut tienkäyttäjät teki niin väärin, että hänen piti alkaa mulle räyhäämään sieltä tuulilasin takaa?
Olisko sitten ollut parempi että EN olisi väistänyt sitä herraa kiihdyttämällä alta pois ja oltais rakennettu uusia kylkiä molempiin autoihin... :think
Pitäisiköhän autoiluun määrätä absoluuttinen yläikäraja?F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
laitetaan nyt tännekkin. eli sinä vatipää joka ajoit punasia päin tampereella jäähovin valoissa mukavan reipasta vauhtia luojan kiitos näin sinut ajoissa kun olin pyörällä ylittämässä risteystä! seuraavalla kerralla kun sut nään siellä taloilla mihin kurvasit niin tulen koputtaan olkapäätäsi!! ei sille muijalle tartte niitä kolapulloja viedä niin kiireellä tai sitten tule pois tossun alta ja hommaa elämä!! niin ja autona samppanjanväri e34Last edited by waudeville; 05-08-2012, 18:13.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
Comment