Originally posted by Ozzy #69#
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 osto edessa, tietoja kaivataan
Collapse
X
-
Täysillä boonareilla taitaa olla jotain 800-900e luokkaa sisältäen kaskon ja liikennevakuutuksen + lasiturvat yms jutut. En muista nyt ihan tarkkaan. Laskureillahan tuo tosiaan selviää.
Mitä noihin malleihin tulee, niin en mä mitään dissaa. Kerron vain oman kokemukseen perustuvan näkemyksen asiaan, josta kyseltiin. Minkä mä sille voin jos se jotain ärsyttää tai jos jou haluaa sen tulkita dissaukseksi. Sen on sitten lukijan murhe. Mulla on ollut 325ti, 325ci ja nyt 330i. 318i uudella koneella on myös tullut ajettua. Töissä liisarina ollut myös 320i 170hv.
Comment
-
-
Samaa mieltä Dualfunin kanssa...Suosittelen kyllä käydä koeajamassa N- koneella olevan 2 litrasen 318i:n. Se on oikeasti tosi käyttökelponen kone ja liikuttaa tota koppaa ihan kivasti.e90 330ia
E36 328i touring
Ex:
e46 330i touring facelift
e46 318ci facelift
e36 320i cab M-Sport
e36 325i coupe
e30 318i
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostTäysillä boonareilla taitaa olla jotain 800-900e luokkaa sisältäen kaskon ja liikennevakuutuksen + lasiturvat yms jutut. En muista nyt ihan tarkkaan. Laskureillahan tuo tosiaan selviää.
Mitä noihin malleihin tulee, niin en mä mitään dissaa. Kerron vain oman kokemukseen perustuvan näkemyksen asiaan, josta kyseltiin. Minkä mä sille voin jos se jotain ärsyttää tai jos jou haluaa sen tulkita dissaukseksi. Sen on sitten lukijan murhe. Mulla on ollut 325ti, 325ci ja nyt 330i. 318i uudella koneella on myös tullut ajettua. Töissä liisarina ollut myös 320i 170hv.
Suosittelen kovasti 330! Olen ollut pelkästään tyytyväinen kyseiseen malliin, vikoja ei ole ilmennyt, varma peli. Loistava ajettavuus, ainakin kun hyppää e36:sta ja 20v vanhasta autosta tuon rattiin niin ero on huomattava! Jos yhtään kulutus huolestuttaa, niin olin täysin yllättyny kuinka vähän tuo viekään. Matka-ajossa 6-7l ja seka-ajossa on pyöriny siinä 7-9l. Tällä hetkellä taitaa olla 8,6l keskikulutus ja oikiastaan pelkkää seka-ajoa on tullu nyt tässä ajeltua.
E60 535dA -05
E39 530i Touring M-Sport -02
1.3 Toyota Corolla DX -83 - Rokki Corolla
EX:
E46 330Ci -00 M-Sport
E36 318i sedan -91 - Tuninki "projekti"
E30 318i -88 - Punainen Paholainen
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Ozzy #69# View PostOsaakos kukaan sanoa näistä e46:en soittimista, että saako niihin jollain konstilla kytkettyä ipodia?
Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMinulla on icelinkistä kokemuksia, toimihan se joo mutta aika kökkö oli ainaskin 3v sitten vielä. Tiedä onko paljon parantunut.
Jos tuo E46 minulle jää nyt kuitenkin niin meinasin panostaa orkkis business cd:hen mikä soittaa mp3 levyjäG20 330e M-Sport sunset orange
Comment
-
-
Meinasin itsekkin panostaa orkkis cd:hen, mutta hinnat oli sitä luokkaa, että antaa olla. Uudessa Alpinen radiossa paljon enemmän kuitenkin toimintoja. Esim. http://www.autostudio.fi/product_inf...oducts_id=7975 tohon vaan sopivat palikat niin menee integroidun tilalle + toimii monitoimiratissa.
Comment
-
-
Onko mitään keinoa varmistaa onko autossa DSC..? Olen tällä viikolla ostamassa e46 328i:ta vuoden 2000 malli, tehty lokakuussa 1999. Laakkoselta kävin hakemassa alustanumeron perusteella tehdyn varustelistan. Siinä ei ole mainittu ainakaan sitä. Mitä olen netistä kaivellut niin se taitaa olla varustenumero 210?
Toisaalta taas sitten esim: http://www.bmw-sport.net/viewtopic.php?f=13&t=16 sanotaan, että 2000 Dynamic Stability Control replaces Automatic Stability Control.. Autossa oli ASC nappi, kun sitä kävin testailemassa. Kerran painoi niin mittaristoon tuli se keltainen kolmio, pidempään kun painoi se sammui ja kolmiota ei tullut enään vaikka ASC nappia paineli. Koneen sammuttamalla meni taas vakioasetuksiin.
Comment
-
-
Originally posted by Ackbar View PostOnko mitään keinoa varmistaa onko autossa DSC..? Olen tällä viikolla ostamassa e46 328i:ta vuoden 2000 malli, tehty lokakuussa 1999. Laakkoselta kävin hakemassa alustanumeron perusteella tehdyn varustelistan. Siinä ei ole mainittu ainakaan sitä. Mitä olen netistä kaivellut niin se taitaa olla varustenumero 210?
Toisaalta taas sitten esim: http://www.bmw-sport.net/viewtopic.php?f=13&t=16 sanotaan, että 2000 Dynamic Stability Control replaces Automatic Stability Control.. Autossa oli ASC nappi, kun sitä kävin testailemassa. Kerran painoi niin mittaristoon tuli se keltainen kolmio, pidempään kun painoi se sammui ja kolmiota ei tullut enään vaikka ASC nappia paineli. Koneen sammuttamalla meni taas vakioasetuksiin.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Ackbar View PostOnko mitään keinoa varmistaa onko autossa DSC..? Olen tällä viikolla ostamassa e46 328i:ta vuoden 2000 malli, tehty lokakuussa 1999.
Comment
-
-
Myyjä väittää, että olisi ajonvakautusjärjestelmä.. http://www.nettiauto.com/bmw/328/2449722 ,mutta ei ole sitten mitään lappua josta sen voisi todentaa.. Saa kohta pitää tunkkinsa
Comment
-
-
Originally posted by Ackbar View PostMyyjä väittää, että olisi ajonvakautusjärjestelmä.. http://www.nettiauto.com/bmw/328/2449722 ,mutta ei ole sitten mitään lappua josta sen voisi todentaa.. Saa kohta pitää tunkkinsaE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
Comment