Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 osto edessa, tietoja kaivataan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arzi
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 453
    • Vantaa

Originally posted by Ozzy #69# View Post

Kerrotko vielä suuntaa antavaa hintaa vakuutuksista, tietenkin bonukset vaikuttaa suuresti, mutta edes jotain suuntaa...
    Ozzy perkele, lyöt vaikka pohjolan sivut auki ja lasket omilla bonareilla

Comment

• Juppe
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 4541
      • TURKU

Täysillä boonareilla taitaa olla jotain 800-900e luokkaa sisältäen kaskon ja liikennevakuutuksen + lasiturvat yms jutut. En muista nyt ihan tarkkaan. Laskureillahan tuo tosiaan selviää.

Mitä noihin malleihin tulee, niin en mä mitään dissaa. Kerron vain oman kokemukseen perustuvan näkemyksen asiaan, josta kyseltiin. Minkä mä sille voin jos se jotain ärsyttää tai jos jou haluaa sen tulkita dissaukseksi. Sen on sitten lukijan murhe. Mulla on ollut 325ti, 325ci ja nyt 330i. 318i uudella koneella on myös tullut ajettua. Töissä liisarina ollut myös 320i 170hv.

Comment

• juha77
        BTCF Member
        • Apr 2003
        • 749
        • Vaasa

Samaa mieltä Dualfunin kanssa...Suosittelen kyllä käydä koeajamassa N- koneella olevan 2 litrasen 318i:n. Se on oikeasti tosi käyttökelponen kone ja liikuttaa tota koppaa ihan kivasti.
        e90 330ia
        E36 328i touring
        Ex:
        e46 330i touring facelift
        e46 318ci facelift
        e36 320i cab M-Sport
        e36 325i coupe
        e30 318i

Comment

• ^^henu
          BTCF Member
          • Jul 2007
          • 728
          • Ylivieska

Originally posted by Juppe View Post
          Täysillä boonareilla taitaa olla jotain 800-900e luokkaa sisältäen kaskon ja liikennevakuutuksen + lasiturvat yms jutut. En muista nyt ihan tarkkaan. Laskureillahan tuo tosiaan selviää.

Mitä noihin malleihin tulee, niin en mä mitään dissaa. Kerron vain oman kokemukseen perustuvan näkemyksen asiaan, josta kyseltiin. Minkä mä sille voin jos se jotain ärsyttää tai jos jou haluaa sen tulkita dissaukseksi. Sen on sitten lukijan murhe. Mulla on ollut 325ti, 325ci ja nyt 330i. 318i uudella koneella on myös tullut ajettua. Töissä liisarina ollut myös 320i 170hv.
          Tätä luokkaa se kutakuinkin on. Ainakin itsellä.

Suosittelen kovasti 330! Olen ollut pelkästään tyytyväinen kyseiseen malliin, vikoja ei ole ilmennyt, varma peli. Loistava ajettavuus, ainakin kun hyppää e36:sta ja 20v vanhasta autosta tuon rattiin niin ero on huomattava! Jos yhtään kulutus huolestuttaa, niin olin täysin yllättyny kuinka vähän tuo viekään. Matka-ajossa 6-7l ja seka-ajossa on pyöriny siinä 7-9l. Tällä hetkellä taitaa olla 8,6l keskikulutus ja oikiastaan pelkkää seka-ajoa on tullu nyt tässä ajeltua.

E60 535dA -05
          E39 530i Touring M-Sport -02

1.3 Toyota Corolla DX -83 - Rokki Corolla

EX:
          E46 330Ci -00 M-Sport
          E36 318i sedan -91 - Tuninki "projekti"
          E30 318i -88 - Punainen Paholainen

sigpic

Comment

• Ozzy #69#
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2006
            • 1642
            • Pirkanmaa

Osaakos kukaan sanoa näistä e46:en soittimista, että saako niihin jollain konstilla kytkettyä ipodia?
            G20 330e M-Sport sunset orange

Comment

• Pande
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2007
              • 1324
              • Helsinki

Osaakos kukaan sanoa näistä e46:en soittimista, että saako niihin jollain konstilla kytkettyä ipodia?
              Searchilla aika nopeesti löytyy topikkeja.

Ex: 325i Facelift, M-Sport II -02, 330CIA Cabriolet M-Sport II Topasblau -02,
              330D Touring -01 *bbs edition*, 328 coupé Hellrot -99, 328 M-Sport Montrealblau -95, 328 coupé Madeiraviolet -95
              sigpic

Comment

• Antti O
                Bimmer Enthusiast
                • May 2005
                • 6937
                • N/A

Minulla on icelinkistä kokemuksia, toimihan se joo mutta aika kökkö oli ainaskin 3v sitten vielä. Tiedä onko paljon parantunut.
                Jos tuo E46 minulle jää nyt kuitenkin niin meinasin panostaa orkkis business cd:hen mikä soittaa mp3 levyjä

Comment

• Ozzy #69#
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2006
                  • 1642
                  • Pirkanmaa

Originally posted by Antti O View Post
                  Minulla on icelinkistä kokemuksia, toimihan se joo mutta aika kökkö oli ainaskin 3v sitten vielä. Tiedä onko paljon parantunut.
                  Jos tuo E46 minulle jää nyt kuitenkin niin meinasin panostaa orkkis business cd:hen mikä soittaa mp3 levyjä
                  Jos katsot hintaa vielä uudestaan, niin luulen että auto ei jää sulle.
                  G20 330e M-Sport sunset orange

Comment

• Ackbar
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2010
                    • 253
                    • Espoo

Meinasin itsekkin panostaa orkkis cd:hen, mutta hinnat oli sitä luokkaa, että antaa olla. Uudessa Alpinen radiossa paljon enemmän kuitenkin toimintoja. Esim. http://www.autostudio.fi/product_inf...oducts_id=7975 tohon vaan sopivat palikat niin menee integroidun tilalle + toimii monitoimiratissa.

Comment

• Antti O
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2005
                      • 6937
                      • N/A

Jos katsot hintaa vielä uudestaan, niin luulen että auto ei jää sulle.
                      Tarjouksia edelleen odotellaan.. ; )
                      Nimim. olen lähössä 25.9 Saksaan että kai sieltä jonku talvirassin sais ajettua pois.

Comment

• Ackbar
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2010
                        • 253
                        • Espoo

Onko mitään keinoa varmistaa onko autossa DSC..? Olen tällä viikolla ostamassa e46 328i:ta vuoden 2000 malli, tehty lokakuussa 1999. Laakkoselta kävin hakemassa alustanumeron perusteella tehdyn varustelistan. Siinä ei ole mainittu ainakaan sitä. Mitä olen netistä kaivellut niin se taitaa olla varustenumero 210?
                        Toisaalta taas sitten esim: http://www.bmw-sport.net/viewtopic.php?f=13&t=16 sanotaan, että 2000 Dynamic Stability Control replaces Automatic Stability Control.. Autossa oli ASC nappi, kun sitä kävin testailemassa. Kerran painoi niin mittaristoon tuli se keltainen kolmio, pidempään kun painoi se sammui ja kolmiota ei tullut enään vaikka ASC nappia paineli. Koneen sammuttamalla meni taas vakioasetuksiin.

Comment

• Jolli
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2006
                          • 2556
                          • Virolahti

Originally posted by Ackbar View Post
                          Onko mitään keinoa varmistaa onko autossa DSC..? Olen tällä viikolla ostamassa e46 328i:ta vuoden 2000 malli, tehty lokakuussa 1999. Laakkoselta kävin hakemassa alustanumeron perusteella tehdyn varustelistan. Siinä ei ole mainittu ainakaan sitä. Mitä olen netistä kaivellut niin se taitaa olla varustenumero 210?
                          Toisaalta taas sitten esim: http://www.bmw-sport.net/viewtopic.php?f=13&t=16 sanotaan, että 2000 Dynamic Stability Control replaces Automatic Stability Control.. Autossa oli ASC nappi, kun sitä kävin testailemassa. Kerran painoi niin mittaristoon tuli se keltainen kolmio, pidempään kun painoi se sammui ja kolmiota ei tullut enään vaikka ASC nappia paineli. Koneen sammuttamalla meni taas vakioasetuksiin.
                          ASC-nappi = ASC, DSC-nappi = DSC, näin itse näkisin asian
                          Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
                          PM tavoittaa, puhelimella ei.

Comment

• Zeta
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2004
                            • 7535
                            • Kotona

Onko mitään keinoa varmistaa onko autossa DSC..? Olen tällä viikolla ostamassa e46 328i:ta vuoden 2000 malli, tehty lokakuussa 1999.
                            Ihan mutua mutta eikös DSC tullut vasta joskus kesällä 2000 valmistettuihin E46-malleihin mukaan? Sitä ennen mentiin ASC-systeemillä... :think
                            -
                            Käyttöautona: F20
                            Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
                            Myydään: HP 14" kannettava **90e**
                            Myydään: HP 12.5" kannettava **240e**
                            -

Comment

• Ackbar
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2010
                              • 253
                              • Espoo

Myyjä väittää, että olisi ajonvakautusjärjestelmä.. http://www.nettiauto.com/bmw/328/2449722 ,mutta ei ole sitten mitään lappua josta sen voisi todentaa.. Saa kohta pitää tunkkinsa

Comment

• peltone
                                BTCF Member
                                • Jan 2005
                                • 8092
                                • Willähde

Myyjä väittää, että olisi ajonvakautusjärjestelmä.. http://www.nettiauto.com/bmw/328/2449722 ,mutta ei ole sitten mitään lappua josta sen voisi todentaa.. Saa kohta pitää tunkkinsa
                                No jos siellä napissa on lukenu ASC ni mitähän siitä voi päätellä. Anna vaa pitää toi kebabvehje
                                E30 316 -87
                                E91 325i -06
                                E61 530d -06
                                F10 520d -14
                                ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎