Originally posted by t-mos
View Post
Bemarin ostamisen sietämätön vaikeus
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Se on aina mihin sitä suhteutetaan: 3000e pääsee 2 henkilöä 2vk ajaksi Thaimaahan tai sitten sillä saa 20v vanhan bemarin. Sama koskee elektroniikkaa. Toimivasta käytetystä tietokoneesta ei meinaa saada edes puolikkaan bensatankin hintaa!
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava Win11 **180e**
Myydään: HP 15.5" kannettava Win11 **220e**
-
-
E39:t ovat kyllä mielestäni kohdanneet melkoisen deflaation, jos puhutaan prefacelifteista. Vielä viime talvena/keväänä oli kokolailla hankala löytää fiksua E39:ää alle 6t€, mutta nyt saa jo melkein valita värin tuolla hinnalla. Moottorivaihtoehtojakin on 520-528 ja jopa 530d-malleja on näkynyt alle 6t€ järkevillä kilometreillä.
Comment
-
Perus E39 on vielä aika tusinaa mutta oikeasti siistit vanhemmat ovat jo harvassa. Kyllä ne minun kriteereillä oikeasti siistit yksilöt maksavat siitä noin 4-5ke:stä ylöspäin.. Oman E30:n hinnalla saisi hyvän E39 mutta ei niitä voi mitenkään verrata.. Toinen on klassikko ja toinen käyttömiinaOriginally posted by t-mos View PostMun mielestä 3000€ on 20 vuotta vanhasta autosta aika paljon. Samalla rahalla saa jo e39. Ei nää vielä mitään klassikoita kuitenkaan ole...
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Ja tuohan on pelkästään hyvä asia, helvetin hyviä autoja saa nyt pikkurahalla. E39:ssä on ollut jo monta vuotta hinta/laatusuhde todella kohdallaan. Kutoskoneiset E36 ja E39 taitavat olla pian samoissa hinnoissaOriginally posted by Ramzez View PostE39:t ovat kyllä mielestäni kohdanneet melkoisen deflaation, jos puhutaan prefacelifteista. Vielä viime talvena/keväänä oli kokolailla hankala löytää fiksua E39:ää alle 6t€, mutta nyt saa jo melkein valita värin tuolla hinnalla. Moottorivaihtoehtojakin on 520-528 ja jopa 530d-malleja on näkynyt alle 6t€ järkevillä kilometreillä.
E90 325i M-Sport -06
--------------------------
Ex: E36 325i Coupe -94
Ex: E39 523i -98
Comment
-
Nyt tullaankin siihen miksi ne hinnat E39 kohdalla on tippunut. Kuka enään haluaa autoa nykypäivänä joka on vanha ja isokulutuksinen. Lisäksi E39 on sitä ensimäistä sukupolvea jossa oikeasti on sellaisia sähkövaivoja ettei vikaa välttämättä löydykään.
Meiltä lähtis E39 523iA kaikilla herkuilla poislukien nahat. Mittarissa +300tkm ja vikoja on korjailtu paljon. Tarjouksia voi jättää YV:llä jos kiinnostaa. Väri viininpunainen, tontissa ja 17" huulivanteet.BMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
Onhan se paljon mutta otappa huomioon että hyviä 20v vanhoja ei ole enään juuri tarjolla, edes 3000€:lla toisin kuin 2000-luvun pikkukippojaOriginally posted by t-mos View PostMun mielestä 3000€ on 20 vuotta vanhasta autosta aika paljon. Samalla rahalla saa jo e39. Ei nää vielä mitään klassikoita kuitenkaan ole...
Niin se vaan on että 3000€:lla saat pian paremman e39:n kuin e34:n :think
(En nyt tarkoita että asia on pilkulleen ja poikkeuksetta näin mutta hyvät e34:t alkaa olla harvassa siinä kun keskinkestaisia e39:jä on pilvinpimein.)Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
Öljynkulutus? Joku tyyppivika vai ominaisuus?Originally posted by Juhis View PostE46 325i Touring M-Sport II facelift... ja myös 330i, mikäli mahdollinen öljynkulutus ei pelota.. En tiedä tarkkaan, mitä nuo maksaa nykyään.
Onko näissä muuten jotain lastentauteja mihin kannattaa osata varautua?
Comment
-
Kun e39 päivittyi 523i/528i -> 525i/530i ja E46 323i/328i -> 325i/330i niin päivityksissä männänrenkaita ja mäntien pinnoitteita muutettiin ja monet M54 koneet syövät tämän seurauksena öljyä.Originally posted by CarlosM View PostÖljynkulutus? Joku tyyppivika vai ominaisuus?
Onko näissä muuten jotain lastentauteja mihin kannattaa osata varautua?G30 530e xDrive iPerformance -20
E70 X5 xDrive40d -10
Comment
-
Että sitä pitää ihmisen vielä tällä iällä lähteä Ruotsiin asti ostamaan autoa ja huomata paikanpäällä, ettei auto vastaa itselle kelpaavia laatukriteereitä
Sinne jäi ja myyjän ilme oli paljonpuhuva, kun auto ei vaihtanutkaan omistajaa.
Noh, tulipahan risteiltyä ja syötyä hyvin laivalla
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Täälläkin tuosta on melkoisen paljon keskusteltu ja tuntuu, että osalla vie aivan tolkuttomastikkin tuota öljyä (1l / 1000km). Tuohon sitten öljylaadulla voi ilmeisesti hivenen vaikuttaa. Itsellä kulutus maltillinen tuossa avossa. ex e39 veikin sitten enempi. :thinkOriginally posted by CarlosM View PostÖljynkulutus? Joku tyyppivika vai ominaisuus?
Onko näissä muuten jotain lastentauteja mihin kannattaa osata varautua?
Comment
-
Olihan se kuitenkin E30?Originally posted by T3 View PostEttä sitä pitää ihmisen vielä tällä iällä lähteä Ruotsiin asti ostamaan autoa ja huomata paikanpäällä, ettei auto vastaa itselle kelpaavia laatukriteereitä
Sinne jäi ja myyjän ilme oli paljonpuhuva, kun auto ei vaihtanutkaan omistajaa.
Noh, tulipahan risteiltyä ja syötyä hyvin laivalla
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset BMW + koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Ja monimerkkitesteri löytyy myös.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Tuntuu olevan moottoripyörän myyminen hankalaa tänä kesänä, mutta eipä ole bemarin ostaminen sen helpompaa, joskin vaikeus taitaa olla itse aiheutettua.
Kriteereinä kun olisi e39 540i/ia, facelift m-sport ja mielellään sedan, niin ja kilometritkin olisi hyvä olla alle 200tkm, plus hinta max 12ke, siinäpä sitä taitaa olla yhtälöä fiksummillekkin ratkaistavaksi.
Hintarajaa kun ei viitsisi kovin paljon nostaa, kyseessä kuitenkin vanha auto, joka tulisi käyttöön eikä latoon pölyttymään. E39 kun alkaa maksamaan 16ke niin sitä alkaa miettimään että missäs hinnoissa ne e60 530d tai e9x 330d liikkuvat, noilla kun pääsisi samoihin suorituskykyihin kuin e39 540:llä plus tankkaaminen halvempaa.
Toisaalta ei tuo budjetin nostaminen 12ke -> 16ke juuri mitään ratkaise, kun tässä on tullu saksan markkinoita jo pari kuukautta seurattua niin aika heikkoa on sielläkin tarjonta 540:ien kohdalla ollut. Noo ehkä se budjetin nosto jonkin verran valikoimaa lisää, mutta sitten sitä taas päätyy miettimään että mitä muuta samalla rahalla saisi.
No ei kai se auta kuin jatkaa vatvomista ja metsästystä, on tässä vielä kuukausi tai pari ennen kuin pitää emännälle joku kippo löytää.Last edited by Masatus; 21-07-2012, 19:48.
Comment
-
Nyt ollu e46 noin 6kk... ja ei oikee nappaa jostai syystä, puuttuu luonnetta
. Hirvee e36 kuume nous ku vähä showroomia selailin. Nettiauto auki ja johan on tarjonta hirvee! Alle 4donaa ei saa OK varuste/kunto/kone vehjettä. On melkei pakko ostaa jotain pientä fixailua tarviivaa, 1kk leimaa, "pientä pintaruostetta omaavaa", maalipintavammasta, kangasreikähelvetti sisustaista, koneen avausta tarviivaa karvalakki shaibaa.
Ekolmekymppisiäkin tuli ohimennen tsiigattuu muttei mitään jakoo
Seuraavan auton ostan mielummin foorumin kautta
sigpic
Comment
Comment