Siirry kohtaan 5). Ja likasia ne vaatteet on kuitenkin
Lähinnä ajattelin vanhempien vaatteita kun nostaa niitä tenavia autoon, laittaa vyötä yms. Toistaiseksi en ole autoillut haalarit päällä mutta ehkäpä se sopii Jeep kuskin imagoon.
Muistan kyllä montakin tapausta kun ovia ei ole saatu ulkopuolelta auki, mutta että niitä tässä tapauksessa ei ole saatu sisältä auki. :think
Jos lukitsee ulkoa, ei sisältä saa auki. Eikä toimi töötti ilman avaimia. Eli veli pistänyt kaukosäätimestä ovet lukkoon ja avot... Miten lie comfort accesilla, meneekö se itsestään lukkoon kun menee autosta tarpeeksi kauaksi?
Saa, ihan kahvasta vetämällä. Ensin nousee nappi ja tokalla vedolla aukeaa ovi.
Sen nyt vielä ymmärtää että yhdessä lukossa voi olla mekaaninen vika ja takaovissa tietysti voi olla myös lapsilukot päällä, mutta luulisi silti että joku ovi aukeaa.
Onko töötti todella suunniteltu niin että ei toimi ilman avaimia?
E39:ssä jos laittaa ovet kaukosäädöllä lukkoon, ei aukea kahvasta eikä keskikonsolin napista. Eli ei mistään.
Mulla kävi kahden e36:sen kanssa, että takaoven keskuslukon moottori meni jumiin, silloin se ei aukea millään. Keskuslukkoa kun renkutti, alkoi taas toimimaan.
E39:ssä jos laittaa ovet kaukosäädöllä lukkoon, ei aukea kahvasta eikä keskikonsolin napista. Eli ei mistään.
En uskonut että näin voi olla ja oli pakko testata itse. Oikeassa kuitenkin olet. Ei aukea ovet kahvasta tai napista, eikä toimi tööttikään. Autoon voi siis todellakin jäädä lukkojen taakse. Kai tuolla on haettu suojaa murtautumiselta?
En uskonut että näin voi olla ja oli pakko testata itse. Oikeassa kuitenkin olet. Ei aukea ovet kahvasta tai napista, eikä toimi tööttikään. Autoon voi siis todellakin jäädä lukkojen taakse.
Muutenhan sinne olisi helppo murtautua, tuulilasiin reikä akkuporalla ja siitä rautatangolla painaa napista tai vetää kahvasta.
Sivulasi ei hajoa vaikka kuinka tennarilla potkii, tarvitsee jotain kovaa ja terävää. Elokuvissa tosin hajoaa kyynerpäällä. Kannattaa joskus vaikka romiksella kokeilla heittää kivellä rikki, vaatii yllättävän kovan heiton/sopivan terävä kulmaisen kiven.
Suomi24:lla oli vanha topicci missä joku väitti emmaljunga city crossien sopivan e91:sen peräkonttiin purkamatta. Itse yritin sovitella, eikä ollut toivoakaan. Onko täältä joku saanut mahtumaan ja jos on, niin miten?
Onko jotain muita yhdistelmävaunu suosituksia, jotka sopisivat helposti e91:seen. Ainakin Brio go sopii, mutta tietysti se on valmistajan lippulaivamalli ja hinta sen mukainen. Vaikka myönnettävä on, että pätevät rattaat.
Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Comment