Announcement

Collapse
No announcement yet.

V-poweria 95:n hinnalla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • _Pietu_
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 3659
    • Siilinjärvi

    V-poweria 95:n hinnalla

    Noniin, tänään tehoa bemareihin http://www.shell.com/home/content/fi..._hinnalla.html

    ..omassa tankki onkin tyhjä, pitänee käydä liruttamassa täyteen..

    BMW e91 320dA
    - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
    Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
  • nudi
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 214
    • Järvenpää

    #2
    Voi paska, juts kävin tankkaamassa susivitosta tankin täyteen.

    Comment

    • zener
      Moderator
      • Oct 2004
      • 14236
      • Oulu

      #3
      Joo, kävin vasite v-poweria hakemassa aamulla. Eipä oo mitään eroa 95:een, että kannattas jatkossa kallista ainetta laittaa. Noh, sai sentään hienon avaimenperän (jota en kyllä tule käyttämään)... Enkä ostanut 2euron verraria.
      E65 730dA '04 klick
      F10 520dA '11 klick
      E34 520iA '91 klick

      Instagram


      "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

      Comment

      • winchy
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 3875
        • helsinki

        #4
        Originally posted by zener View Post
        Joo, kävin vasite v-poweria hakemassa aamulla. Eipä oo mitään eroa 95:een, että kannattas jatkossa kallista ainetta laittaa.
        mäkään en oo kans huomannu mitään eroa kun hinnassa jos tota tankkaa :S vai mistä se johtuu?
        kaveri joskus puhui että toi viipauvveri hyödyttää silloin jos auto on jo valmiiksi tehokas niin voi tuntee jotai eroa.. no eipä omassa autossa tuntunu ainakaa mitää mutta ei siinä nyt hirveitä oo muutenkaan .. jaksa ees kirjottaa selvästi, koittakaa ymmärtää
        If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS..
        Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS

        Yamaha R1 2007
        Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
        Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
        OPEL CORSA GSi turbo ic -89
        OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"


        Ex: BMW E36 328i -09/97
        Hellrot
        Ex: BMW E30 316 -84
        Ex: BMW E30 316 -87

        Ex: BMW E30 318i -86
        Ex: BMW E28 518i turbo -86

        Comment

        • Brawler
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2005
          • 1093
          • Mynämäki

          #5
          Pakko oli käydä täydentämässä tankki. Halvempaa oli mitä 98 yleensä joten mikä ettei.

          VW Bora 2.0 '99
          UrS4 230hp + alv 22%+more...
          E21 315 '83 future chassis for turbo engine
          E28 518i '86

          -Turku Connection-

          Comment

          • Janssoni
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2007
            • 371
            • Helsinki

            #6
            Kyllähän oktaaninlisäyksestä hyötyä on, jos auto vaan osaa sitä hyödyntää (nakutustunnistimet & laajat syttykartat). Brittiläinen Fifth gear testasi noita kalliimpia bensoja ja ainoo auto jossa siitä oli mainittavasti apua oli Impreza wrx sti, jossa tehonlisäys oli jotain 20 hevosvoiman tienoilla.. Varmaan löytyy youtubestakin se pätkä..
            Edit: ei löydy, huijasin.
            Mutta: http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain....=143&pageid=-1
            Last edited by Janssoni; 02-09-2008, 17:13.
            .



            sigpic

            Comment

            • O-Peksi
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2007
              • 2775
              • Joensuu

              #7
              Ehkä sen eron huomaa uudemmissa nakutuksentunnistimilla varustetuissa autoissa, kun sytkäkartta osaa "mukautua" jonkunlaisen ajelun jälkeen uuteen korkeampioktaaniseen bensaan. ///saMuli tais projektinsa yhteydessä kokeilla tuon V-Powerin vaikutuksia, ja kyllä kai siinä pienoinen ero tehoihin oli, ellen väärin muista.:think

              Edit: Janssoni kerkes eka..
              ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset

              Comment

              • matti
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2002
                • 3137
                • Oulu conneksön

                #8
                Enpäs tiennyt tästä ja satuin käymään tankilla.Vanhasta tottumuksesta lorruuttelin tankin täyteen vpoweria ja kyl mietitytti et miten noin halvalla pääsin.

                Comment

                • |foder|
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2006
                  • 6913
                  • Forssa

                  #9
                  Surin hyötyhän saataisiin kun kone säädettäisiin tuolle ysiysille ja käyttäisi sitä aina. Ei taida ihan normi autot osata hyödyntää suurempaa oktaani arvoa millään tavalla, paitsi nämä uudemmat jossain määrin...
                  Eli melkein sama kumpaa sitä tankkiin laittaa, ysivitosta tai ysiysiä...
                  Nyt:
                  F07 535xD GT -11

                  Ex: E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86

                  Comment

                  • zeneg
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2007
                    • 1238
                    • Oulu

                    #10
                    Kyllähän tuo korkeampi oktaanisempi bensa on "terveellisempää" moottorille, kuin esim 95/98. Hyvällä tuurilla jopa saattaa parantaa moottorin käyntiä.

                    Comment

                    • tepi_
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2003
                      • 2185
                      • TKu

                      #11
                      Radiosta kuulin kanssa eilen,että olis halpaa 99:siä tarjolla tänään,mutta kerkesin just vkl täyttämään tankin 95:sella.

                      Originally posted by zeneg View Post
                      Kyllähän tuo korkeampi oktaanisempi bensa on "terveellisempää" moottorille, kuin esim 95/98. Hyvällä tuurilla jopa saattaa parantaa moottorin käyntiä.
                      Näin ittekkin ajattelisin asian,että kerää esim.just karstaa ym.. schaissea vähemmän,että palais paremmin tai jtn..

                      Mutta peltsi varmaan kertoo miten on samanmoista?
                      Last edited by tepi_; 02-09-2008, 17:34.

                      Comment

                      • Peltsii
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2007
                        • 7061
                        • Turenki

                        #12
                        Originally posted by zeneg View Post
                        Kyllähän tuo korkeampi oktaanisempi bensa on "terveellisempää" moottorille, kuin esim 95/98. Hyvällä tuurilla jopa saattaa parantaa moottorin käyntiä.

                        Ei ole sitten mitenkään "terveellisempää".
                        DUCATI 1098 RACING EVO

                        Comment

                        • Petteri75
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 2535
                          • Kirkkonummi

                          #13
                          Äh, mitään tuosta tietämättä tankattiin kylmä-asemalla 95E:tä. Ja Saabiin, jossa on turbo ja APC -> lisätehoa olisi ollut tiedossa :(
                          BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

                          Comment

                          • Carbonfiber
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2005
                            • 5226
                            • Hki 43

                            #14
                            Kävin vetäsee zetaan tankin täyteen.
                            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                            Z3 Roadster 2.8 '98
                            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                            Comment

                            • Brawler
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2005
                              • 1093
                              • Mynämäki

                              #15
                              Originally posted by |foder| View Post
                              Surin hyötyhän saataisiin kun kone säädettäisiin tuolle ysiysille ja käyttäisi sitä aina. Ei taida ihan normi autot osata hyödyntää suurempaa oktaani arvoa millään tavalla, paitsi nämä uudemmat jossain määrin...
                              Eli melkein sama kumpaa sitä tankkiin laittaa, ysivitosta tai ysiysiä...
                              Kyllä ihan 92 autossakin on huomannut selvän eron onko 95 vai 98(vpoweria en ennen ole käyttänyt, mutta huhut kertoo siinäkin olevan havaittavissa oleva muutos) ihan meno haluista sekä huoltamo käyntien tiheydessä.

                              VW Bora 2.0 '99
                              UrS4 230hp + alv 22%+more...
                              E21 315 '83 future chassis for turbo engine
                              E28 518i '86

                              -Turku Connection-

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎