Originally posted by Hemi
View Post
V-poweria 95:n hinnalla
Collapse
X
-
Kuka oikeasti seuraa mitä bensaa ihmiset autoonsa laittaa?E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
-
-
Täyspaineisissa turbo-saabeissa on ollut APC jo -83 vuosimalleista lähtien, ja tuolla boksilla se antaa ahtaa niin pitkälle kunnes a) säädöt tai b) nakutusraja tulee vastaan. Näppärä keksintö, mitä itse en päässyt kokeilemaan eilen. Kevytpaineturboissa ei ole APC:tä, välijäähdytintä, magneettiventtiiliä eikä ahtopainemittaria eikä mahdollisuutta hyödyntää korkeampioktaanista bensaa.Originally posted by HessuM View PostEipä ole ikinä tullu katsottua minkä näköiset sällit sitä v-poweria tankkaa:think
No, ei ainakaan minun näköiset
Minun näköiset tankaa D-löpöä
Jotta minä tankkaisin v-poweria, pitäisi autossa olla tietty nakutunnistin, mutta ehdottomasti myös välijäähdytin ja saatanan ahdasta männänpäällä.
Eli mm. vakio 900 Turbo Sabeli jäis ilman verraripensaa, samoin kaikki vapari koneet(olkoot vaikka 700litran v800).
Näin minä, tehkää ite miten haluatte.
Ah. Vielä 15 vuotta ja pääsee etsimään tupla-turbotettuja 335i-malleja käytettyinä..
BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Ei paha sekään, siinä ei tosin lyijyä. Lyijyllistä ei saa tieliikenteessä käyttää, mutta kuka sitä huomaaOriginally posted by HJP View PostStadista saa ainakin Elukan Nesteeltä "kisabensaa", keltainen pumppu joka avataan kassalta, litrahinta nykyään varmaan 2,5e-3e.
Lentobensa pyörii jossain 1,7-2€/l.
Comment
-
Minkäs valmistajen tekemää se mahtaa olla, Nestehän lopetti Futura Racing Green (100GR) valmistuksen jokunen vuosi sitten? Em. bensiiniä sai joskus 2004 20l kanisterillisen reilulla kuudella kympillä, tuntui silloin tyyriiltä, toiset 4v. lisää niin voi olla hyvinkin kilpailukykyinen hintaOriginally posted by HJP View PostStadista saa ainakin Elukan Nesteeltä "kisabensaa", keltainen pumppu joka avataan kassalta, litrahinta nykyään varmaan 2,5e-3e.
Comment
-
Kiitti vaan...Originally posted by Hemi View PostPoikkeappa joskus huoltiksella ihan oikeasti kahvilla niin että pääset seuraamaan tuota V-Power pumpulla poikkeavaa porukkaa. Ei todellakaan tarvtse lukea sen päivän lehden sarjakuvia.....
Siis normi vehkeisiin tulee laitettua 95, tai 98:a. Jos on jollain rajummalla pelillä liikenteessä Tulee laitettua V-poweria. Pystyy laittamaan hiukan lisää ennakoita= Lisää tehoa. Ja on testattu ihan penkissä...
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
Samaa minäkin tässä nyt ihmettelin.. Lähinnä siksi itekkin ton linkin nyt laitoin, kun moni ajaa kuitenkin 98:lla, niin oli tuo halvempaa kuin se. Ja jos joku nyt tankkailee tuota normaalistikin, niin ei kai siitä tarvitse mitään hemmetin luentoja alkaa pitämään.. Ajaahan monet Fordilla tai OpelillakinOriginally posted by Vanquish View PostOnks nyt oikeesti itkun paikka jos joku tankkaa vpoweria?? Antaa tankata, ku saa samaan hintaan. Ja lähes jokaisessa testissä teho on noussut
Eli kukin taaplaa tavallaan..
BMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
Siis tokihan V-Power pumpulla käy myös niitä jotka oikeasti voivat yhden lisä oktaanin tuomasta voimasta päästä turbomoottoreissaan nauttimaan, mutta edelleen totean että kannattaa joskus Shellillä kahvilla poiketessa valita pöytä josta ko.pumpun ja sen ympärillä kävijät bongata. Tästä on kuitenkin enemmäbkin bongatavissa tietty ihmistyyppi, kuin autoja/moottoritekniikkaa joka oikeasti hyötyy ko.tuotteesta. Täältä toki bongaa ne stereotyyppisimmät BMW-kuskitkin, mutta usein kuitenkin yhteinen nimittäjä on yli 80mm:n pakoputkenpää....Oikeasti pitkien ajomatkojen todella viihdyttävää tauko-ohjelmaa.Originally posted by mapa View PostKiitti vaan...
Siis normi vehkeisiin tulee laitettua 95, tai 98:a. Jos on jollain rajummalla pelillä liikenteessä Tulee laitettua V-poweria. Pystyy laittamaan hiukan lisää ennakoita= Lisää tehoa. Ja on testattu ihan penkissä...
Comment
-
Jokainen laittakoot tankkiin mitä lystää, mitä sitä kukaan kyttäämään.. Itse ainakin tankkaan aina 98 tai v-poweria (useimmiten v-poweria). Kuten Robikin totesi, että pääsee ajamaan pidemmän matkaa, olen saman todennut itsekin.
V-powerilla muitakin hyviä puolia verrattuna normi 95:een. Näistä oktaaneista on turha alkaa kitisemään ja näyttämään testifaktoja(testit tosin näyttävät hyvältä v-powerin hyväksi). Tämäkin topicci kohta täynnä tätä näitä oktaani sepityksiä ja ns. tietämyksiä.
Köyhät ajakoot 95:lla ja ne jolla sitä liitua on, niin tankkaa sit v-poweria.. Antaa kyylien kytätä vaan sieltä huoltsikan lasin takaa possumunkki huulessa, mitä tankkaat.. Who cares?
Comment
-
Originally posted by Hemi View PostSiis tokihan V-Power pumpulla käy myös niitä jotka oikeasti voivat yhden lisä oktaanin tuomasta voimasta päästä turbomoottoreissaan nauttimaan, mutta edelleen totean että kannattaa joskus Shellillä kahvilla poiketessa valita pöytä josta ko.pumpun ja sen ympärillä kävijät bongata. Tästä on kuitenkin enemmäbkin bongatavissa tietty ihmistyyppi, kuin autoja/moottoritekniikkaa joka oikeasti hyötyy ko.tuotteesta. Täältä toki bongaa ne stereotyyppisimmät BMW-kuskitkin, mutta usein kuitenkin yhteinen nimittäjä on yli 80mm:n pakoputkenpää....Oikeasti pitkien ajomatkojen todella viihdyttävää tauko-ohjelmaa.
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
Kävinpä itekkin elämäni ekakerran hakemassa tätä ainetta ku kerta halvalla sai
Meilläpäin on 95/DÖ ja V-poweri samassa tolpassa ni jos mie halluun seurata sitä "vpowerikansaa" niin mitä teen? Hemi valaise tietämätöntä!
Joo... Eikö tuo ihan sama kyttääjillekkin mitä litkuu kukakin käyttää. Ei mua kiinnosta käykö naapuri venäjältä vai V-poweripistollilla hakee litkunsa.. IHAN SAMA SAATANA!
Comment
-
95 okt
aihetta hieman sivuten,
-luin eilen vanhaa tm:ää jossa oli vtt:n tekemä testi mersun cosworth koneella, 95:lle bensalle.
tuloksena oli että neste ja ysi5 jotka käyttävät samaa lisäainetta (noilla kuitenkin hinta ero suurimmasta päästä) karstoittavat huomattavasti vähemmän kuin testin heikoimmat teboil ja shell
tais olla 6-8 aseman testi ainakin st1 teboil neste shell ysi5 esso. voisin huomenna katsastaa mikä sen numero oli ettei ollut 10v takaa
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Toihan nyt pitäis olla selvitettävissä toimiiko moottori erilailla korkeaoktaanisemmalla polttoaineella vai ei. Pitäs vaan ajon aikana todeta että vääntääkö moottorinohjaus esim lisää ennakkoa vai ei. Ei ole ydinfysiikkaa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment

Comment