Joo, kävin vasite v-poweria hakemassa aamulla. Eipä oo mitään eroa 95:een, että kannattas jatkossa kallista ainetta laittaa. Noh, sai sentään hienon avaimenperän (jota en kyllä tule käyttämään)... Enkä ostanut 2euron verraria.
Joo, kävin vasite v-poweria hakemassa aamulla. Eipä oo mitään eroa 95:een, että kannattas jatkossa kallista ainetta laittaa.
mäkään en oo kans huomannu mitään eroa kun hinnassa jos tota tankkaa :S vai mistä se johtuu?
kaveri joskus puhui että toi viipauvveri hyödyttää silloin jos auto on jo valmiiksi tehokas niin voi tuntee jotai eroa.. no eipä omassa autossa tuntunu ainakaa mitää mutta ei siinä nyt hirveitä oo muutenkaan .. jaksa ees kirjottaa selvästi, koittakaa ymmärtää
If NISMO Means NISSAN MOTORSPORTS.. Then HOMO Must Mean HONDA MOTORSPORTS
Yamaha R1 2007
Ex:SUZUKI GSX-R 600 k4
Ex:KTM 625SMC Supermoto -05
OPEL CORSA GSi turbo ic -89
OPEL CORSA TR 20NE -85 "sekajäte"
Ex: BMW E36 328i -09/97 Hellrot Ex: BMW E30 316 -84
Ex: BMW E30 316 -87 Ex: BMW E30 318i -86 Ex: BMW E28 518i turbo -86
Kyllähän oktaaninlisäyksestä hyötyä on, jos auto vaan osaa sitä hyödyntää (nakutustunnistimet & laajat syttykartat). Brittiläinen Fifth gear testasi noita kalliimpia bensoja ja ainoo auto jossa siitä oli mainittavasti apua oli Impreza wrx sti, jossa tehonlisäys oli jotain 20 hevosvoiman tienoilla.. Varmaan löytyy youtubestakin se pätkä..
Edit: ei löydy, huijasin.
Mutta: http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain....=143&pageid=-1
Ehkä sen eron huomaa uudemmissa nakutuksentunnistimilla varustetuissa autoissa, kun sytkäkartta osaa "mukautua" jonkunlaisen ajelun jälkeen uuteen korkeampioktaaniseen bensaan. ///saMuli tais projektinsa yhteydessä kokeilla tuon V-Powerin vaikutuksia, ja kyllä kai siinä pienoinen ero tehoihin oli, ellen väärin muista.:think
Edit: Janssoni kerkes eka..
ReWoN Motors- BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Enpäs tiennyt tästä ja satuin käymään tankilla.Vanhasta tottumuksesta lorruuttelin tankin täyteen vpoweria ja kyl mietitytti et miten noin halvalla pääsin.
Surin hyötyhän saataisiin kun kone säädettäisiin tuolle ysiysille ja käyttäisi sitä aina. Ei taida ihan normi autot osata hyödyntää suurempaa oktaani arvoa millään tavalla, paitsi nämä uudemmat jossain määrin...
Eli melkein sama kumpaa sitä tankkiin laittaa, ysivitosta tai ysiysiä...
Surin hyötyhän saataisiin kun kone säädettäisiin tuolle ysiysille ja käyttäisi sitä aina. Ei taida ihan normi autot osata hyödyntää suurempaa oktaani arvoa millään tavalla, paitsi nämä uudemmat jossain määrin...
Eli melkein sama kumpaa sitä tankkiin laittaa, ysivitosta tai ysiysiä...
Kyllä ihan 92 autossakin on huomannut selvän eron onko 95 vai 98(vpoweria en ennen ole käyttänyt, mutta huhut kertoo siinäkin olevan havaittavissa oleva muutos) ihan meno haluista sekä huoltamo käyntien tiheydessä.
Comment